Към съдържанието

  •  

Tyto

Регистрация: 06 сеп 2009
Офлайн Последно: 22 дек 2011 - 19:09:37
-----

Моите мнения

В тема:Смяна на челюсти на ръчната спирачка

15 юни 2011 - 14:20

Привет отново!

Ето и обещаните снимки:
Прикачен файл  150620111043.jpg   38,3K   117 Брой сваляния
Прикачен файл  150620111042.jpg   32,34K   114 Брой сваляния

Нещото което искам да отбележа е, че след като поставите жилата и вече сте затворили колелетата
(нищо, че там има едни неща за регулиране, но вие със сигурност сте ги навили докрай, защото все пак челюстите са нови...)преди да монтирате "кантарчето" поставете двете жила на местата им.
След това наместете самото "кантарче" - има си специален улей за него.
След това монтирайте жилото, идващо от педала на ръчната ( то е с едно болтче за ключе N13)
и чак сега опъвате пружината - малко е зор, ама...
Като за последно обирате луфта с болта, който е на "кантара" ( аз пробвах на ръка дали жилата се поопънаха )
и отивате да пробвате.

При мен колата направо кове, преди малко я силих из плаца...

Та така...

Равносметка:
1. Спирачни дискове 2х32 = 64 лева
2. Челюсти комплект = 40 лева
3. Жила 2х14 = 28 лева
--------------------------------------
Общо 132 лева

Със сигурност почти всеки може да се справи и сам (на мен обаче ми помагаха), но за жилата определено ви трябва поне канал, щото иначе е досадно, а и опасно...

В тема:Смяна на челюсти на ръчната спирачка

14 юни 2011 - 13:59

Марката на челюстите е VAICO, на кутията имаше и адрес : vaico.de
Дисковете са на FERODO.
Никакви наблюдения нямам (и впечатления) от работата и на двете, щото сега се оказа, че са ми блокирали жилата в броните, та трябва и тях да сменя... Няма проблем, поне всичко ще ми е ново.
Жалко, че снимаката която бях обещал ще се позабави...

В тема:Колеги препоръчайте модел дизел-200,250,300?

31 май 2011 - 04:02

От 2001 год. притежавам ( и карам ) 124 3.0 Д. Сега е на 389 000 км. По двигателя, освен масла и филтри съм сменил единствено един клапан за спирането му (Бош). Наистина - никакви проблеми! Верно, сега е малко шумен, но ще накарам да ми прегледат ролките и амртисьорчето...
Относно динамиката - за този двигател трябва да си в обороти (жена ми има А6 2,5тди и от 1000 об/м само като натисне гаста и колата излита...ама тя е чипосана(колата де...)), иначе също върви, но няма динамика... Веднъж на магистралата, към Пловдив ми блокира на 5-та ск., та ми се наложи докато стигна сервиза на МБ да тръгвам на 5-та... Получи се... оправиха ми я за 10 мин. и 20 лв.
Редовно си вдигам 200, а да не говорим, че във Франция ми гореше 6,5/100 , но и карах по-бавно...
Предполагам тотално си се объркал вече...