Привет отново!
Ето и обещаните снимки:
150620111043.jpg 38,3K
117 Брой сваляния
150620111042.jpg 32,34K
114 Брой сваляния
Нещото което искам да отбележа е, че след като поставите жилата и вече сте затворили колелетата
(нищо, че там има едни неща за регулиране, но вие със сигурност сте ги навили докрай, защото все пак челюстите са нови...)преди да монтирате "кантарчето" поставете двете жила на местата им.
След това наместете самото "кантарче" - има си специален улей за него.
След това монтирайте жилото, идващо от педала на ръчната ( то е с едно болтче за ключе N13)
и чак сега опъвате пружината - малко е зор, ама...
Като за последно обирате луфта с болта, който е на "кантара" ( аз пробвах на ръка дали жилата се поопънаха )
и отивате да пробвате.
При мен колата направо кове, преди малко я силих из плаца...
Та така...
Равносметка:
1. Спирачни дискове 2х32 = 64 лева
2. Челюсти комплект = 40 лева
3. Жила 2х14 = 28 лева
--------------------------------------
Общо 132 лева
Със сигурност почти всеки може да се справи и сам (на мен обаче ми помагаха), но за жилата определено ви трябва поне канал, щото иначе е досадно, а и опасно...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Tyto
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 14
- Разглеждан: 2341
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 53 годишен/шна
- Рожден ден: Септември 9, 1971
-
Пол
Мъж
-
Град
Разград
-
Интереси
Формула1, Лов
Други данни
-
Автомобил
MB W124 1985-1994
LR DiscoI 1996
Информация за контакти
- Mtel 0889911959
#233590 Смяна на челюсти на ръчната спирачка
Публикувано от Tyto на 15 юни 2011 - 14:20
#233361 Смяна на челюсти на ръчната спирачка
Публикувано от Tyto на 13 юни 2011 - 19:19
Привет колеги!
Искам да споделя (надявам се и да помогна с нагледен материал)как сменихме челюстите на ръчната спирачка.
Да започна с причината: При натиснат докрай педал на спирачката колата потегляше /при наклон/
Тук мисля, някой беше дал линк към YouTube и там един обясняваше как се свалят сп. апарати, след това диска до там...
Големия зор, обаче е с челюстите...
След като сте подпрели добре колата за да не тръгне (нали няма ръчна - хе хе хе) повдигнали сте я с крик и сте свалили гумата,
отвивате двата болта които държат сп. апарат.
Аз ги отвих с ключ N16 (бях чел, че е 17 ама...) 100620111010.jpg 39,48K 165 Брой сваляния
След като го отстраните (клатите нагоре-надолу)
100620111012.jpg 35,6K 185 Брой сваляния
вземате един шестограм и отвивате единственото болтче... 100620111014.jpg 27,83K 180 Брой сваляния
Тук започва едно почукване по диска и завъртане и пак почукване, та така - докато си падне сам ... 100620111015.jpg 32,8K 197 Брой сваляния
И двата ми диска бяха в УЖАСНО състояние - много, ама много износени...
Сега вече започва истинската част. Пред Вас трябва да се вижда ето това: 100620111017.jpg 26,69K 210 Брой сваляния
Устройството е такова, че двете челюсти са свързани с две пружини, а се придържат с по една друга пружина, за която наравихме "инструмент": 130620111036.jpg 30,34K 178 Брой сваляния
Първо освобождавате двете пружини с помоща на инструмента (болт, прорязан по средата)натискате, завъртате и готово - махате последователно двете пружини които свързват челюстите.
В комплекта който получих с радост видях, че имам включени всичките пружинки плюс болтовете за сп. апарати и дори и двете шестограмни болтчета, които държат дисковете...
След малко ще си сложа и новите дискове и ще снимам резултата...
Пропускам частта с настройката на ръчната спирачка, щото мисля, че имаше тема.
Дано да съм бил полезен!
Искам да споделя (надявам се и да помогна с нагледен материал)как сменихме челюстите на ръчната спирачка.
Да започна с причината: При натиснат докрай педал на спирачката колата потегляше /при наклон/
Тук мисля, някой беше дал линк към YouTube и там един обясняваше как се свалят сп. апарати, след това диска до там...
Големия зор, обаче е с челюстите...
След като сте подпрели добре колата за да не тръгне (нали няма ръчна - хе хе хе) повдигнали сте я с крик и сте свалили гумата,
отвивате двата болта които държат сп. апарат.
Аз ги отвих с ключ N16 (бях чел, че е 17 ама...) 100620111010.jpg 39,48K 165 Брой сваляния
След като го отстраните (клатите нагоре-надолу)
100620111012.jpg 35,6K 185 Брой сваляния
вземате един шестограм и отвивате единственото болтче... 100620111014.jpg 27,83K 180 Брой сваляния
Тук започва едно почукване по диска и завъртане и пак почукване, та така - докато си падне сам ... 100620111015.jpg 32,8K 197 Брой сваляния
И двата ми диска бяха в УЖАСНО състояние - много, ама много износени...
Сега вече започва истинската част. Пред Вас трябва да се вижда ето това: 100620111017.jpg 26,69K 210 Брой сваляния
Устройството е такова, че двете челюсти са свързани с две пружини, а се придържат с по една друга пружина, за която наравихме "инструмент": 130620111036.jpg 30,34K 178 Брой сваляния
Първо освобождавате двете пружини с помоща на инструмента (болт, прорязан по средата)натискате, завъртате и готово - махате последователно двете пружини които свързват челюстите.
В комплекта който получих с радост видях, че имам включени всичките пружинки плюс болтовете за сп. апарати и дори и двете шестограмни болтчета, които държат дисковете...
След малко ще си сложа и новите дискове и ще снимам резултата...
Пропускам частта с настройката на ръчната спирачка, щото мисля, че имаше тема.
Дано да съм бил полезен!
- 3
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Tyto
- Privacy Policy