Евентуална покупка на 124 - 250Д
Започната от misterj, 31 дек 2007 - 08:28:15
64 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 януари 2008 - 07:28
Огледай тая на Лоринсер,ако и намериш слабо място пусни тема,аз от кога го дебна да го насмета,че льже ма се не го фащам.ПЕРФЕКТНА била.............. и за тия пари я дава
.
#17
Публикувано 11 януари 2008 - 09:51
Неговата е точно колата , която търся, с 2 изключения :
1. Че е бензин
2. че е със старото купе.
По принцип се притеснявам от бензин, поради разхода и издръжливостта в сравнение с дизеловия двигател. Повярвайте ми - изчел съм много от темите във форума и се притеснявам с инсталация на газова уредба- нали правели бели по двигателя, а и с 2,5 годишно дете да карам бомба (((
Със старото купе мога да живея.
Така че , въпросът е да се престраша с бензина и 10-15 на 100 разход.
1. Че е бензин
2. че е със старото купе.
По принцип се притеснявам от бензин, поради разхода и издръжливостта в сравнение с дизеловия двигател. Повярвайте ми - изчел съм много от темите във форума и се притеснявам с инсталация на газова уредба- нали правели бели по двигателя, а и с 2,5 годишно дете да карам бомба (((
Със старото купе мога да живея.
Така че , въпросът е да се престраша с бензина и 10-15 на 100 разход.
#18
Публикувано 11 януари 2008 - 12:40
Bose, знам че правя грешка и даже губя от това (загубих много време по тази кола, а времето е пари) но са други причините за продажба:
-нямам толкова пари да потдържам 2 мередеса (и на мен ми с иска всички части и масла от Балкан Стар да ги взимам). немога да му сипа евтино масло или евтини шарнири. ИЗНЕМОГВАМ
-нямам място за 2 мерцедеса, скоро ще се наложи единият да стои пред блока, а не в гаража
-и баща ми ме храни цял ден у нас: -"виде ли са аз като ти разправям", -"гъз път да види", -"трябва ти кола а работа, ти цял ден с класики да ми се занимаваш, целия блок сме ангажирани над твоите мерцове, някой нещо да не пипне, да не одраска в гаража...)
-и по тази причина, карам постоянно колата на бащата (форд фюжън), щото постоянно ме е страх, някой да мне съсипе комбито в центъра на софия (пирони, тухли, бакшиши, паяци, некадърни шофери, висулки, баби с бастуни)
и така стана, че я взех тази кола за работа, лъснах си я, ползвам друга, и тази така си прашасва в гаража и чака да ръгна за ски някоя събота и неделя....
ми от седене ще стане като като тоя дизел...дано да го вземе някой дето ще го оценява, щото е много лъскав и си има всичко
и мен ме я яд, но така трябва, още не съм станал шейх да държа по 5 класики в гаража, имам си една, сега още една за работа ми требе...
а иначе към mistarj--купетата от 86та до 95та са еднакви, имат промени само във фейслифта (фарове, решетка, бронята, стопове, лайсни(от 90та до 96та са еднакви) )
-нямам толкова пари да потдържам 2 мередеса (и на мен ми с иска всички части и масла от Балкан Стар да ги взимам). немога да му сипа евтино масло или евтини шарнири. ИЗНЕМОГВАМ
-нямам място за 2 мерцедеса, скоро ще се наложи единият да стои пред блока, а не в гаража
-и баща ми ме храни цял ден у нас: -"виде ли са аз като ти разправям", -"гъз път да види", -"трябва ти кола а работа, ти цял ден с класики да ми се занимаваш, целия блок сме ангажирани над твоите мерцове, някой нещо да не пипне, да не одраска в гаража...)
-и по тази причина, карам постоянно колата на бащата (форд фюжън), щото постоянно ме е страх, някой да мне съсипе комбито в центъра на софия (пирони, тухли, бакшиши, паяци, некадърни шофери, висулки, баби с бастуни)
и така стана, че я взех тази кола за работа, лъснах си я, ползвам друга, и тази така си прашасва в гаража и чака да ръгна за ски някоя събота и неделя....
ми от седене ще стане като като тоя дизел...дано да го вземе някой дето ще го оценява, щото е много лъскав и си има всичко
и мен ме я яд, но така трябва, още не съм станал шейх да държа по 5 класики в гаража, имам си една, сега още една за работа ми требе...
а иначе към mistarj--купетата от 86та до 95та са еднакви, имат промени само във фейслифта (фарове, решетка, бронята, стопове, лайсни(от 90та до 96та са еднакви) )
#19
Публикувано 11 януари 2008 - 15:52
Бе друго си е новата,аз имам един с прецакан мотор,евтино го давам ако го искаш де Решетка кола не кара,за тия пари не я давай тая кола или поне не я предавай на мьрляч,Мерца заслужава да е в добри рьце. Дано тоя който я вземе да се грижи за нея,има коли за льскане и коли за каране,тая е комбинация между двете,рядко срещано нещо.
Бахти,ако пьк не пусна тема как се подьржа черна кола е ма де сьм.Това го цуни преди да му дадеш ключовете на друг.Нови коли много,льскави и класика няма на пазара.
Малко е ОФФ по темата и се надявам да не ме триете както до момента,но това за мен си е рядко срещана кола в такова сьстояние и ще ми е кофти да науча че някой не се грижи вече за нея.МЕРСИ
Бахти,ако пьк не пусна тема как се подьржа черна кола е ма де сьм.Това го цуни преди да му дадеш ключовете на друг.Нови коли много,льскави и класика няма на пазара.
Малко е ОФФ по темата и се надявам да не ме триете както до момента,но това за мен си е рядко срещана кола в такова сьстояние и ще ми е кофти да науча че някой не се грижи вече за нея.МЕРСИ
.
#20
Публикувано 11 януари 2008 - 16:04
Бе друго си е новата,аз имам един с прецакан мотор,евтино го давам ако го искаш де Решетка кола не кара,за тия пари не я давай тая кола или поне не я предавай на мьрляч,Мерца заслужава да е в добри рьце. Дано тоя който я вземе да се грижи за нея,има коли за льскане и коли за каране,тая е комбинация между двете,рядко срещано нещо.
Бахти,ако пьк не пусна тема как се подьржа черна кола е ма де сьм.Това го цуни преди да му дадеш ключовете на друг.Нови коли много,льскави и класика няма на пазара.
Малко е ОФФ по темата и се надявам да не ме триете както до момента,но това за мен си е рядко срещана кола в такова сьстояние и ще ми е кофти да науча че някой не се грижи вече за нея.МЕРСИ
Защото не си видял на колегата Dimitar Nikolov, 124-ка на реални 96 000км. уникално състояние, всеки път като е видя е гледам така
Така че Бояне, няма да сгрешиш ако си е запазиш колата, да си се гледат с големия мечо
И както каза Асен, ще е грях да попадне в мърляч, недай боже циганин
#21
Публикувано 11 януари 2008 - 16:12
Е верно е,не сьм я виждал ма колко са такива?И за какви пари се дават ако се продават де?То и тук има,че и 123 модела ма нали сьм показвал коли на по 30 години за по 20 000$ Има ма оди я намери
.
#22
Публикувано 11 януари 2008 - 18:37
Само за информация и малко офтопик.
Въобще не съм от хората, които са мърлячи, дори когато карах и 73та Фолксваген пасат автоматик.
Притежавал съм преди 3 Мърка - 1964год. 190 бензин на 121000 км, реставриран за много пари и продаден на безценица, заради поредното ми местене в друга държава.
1983 - 300 Д - 5 цилиндровия - каран от 560000 до 630000 реални километри.
1985 - 190 Д - 2 литровия - притежаван от мен за 5 години и каран от 174000 до 241000 реални километри.
Отделно другите коли - Волво 242 -1975, споменатия VW-73, Морис маскот /старото Мини/ 1976, Мицубиши Л300 - 1987, Тойота Hilux, Рено 5 турбо, Тойота Корола 1,8 Д, VW Passat -95, VW Golf GTI, Fiat Ulysse 97.
Всяка една от колите е пазена и карана на сервиз при най-малкия шум.
Единствения въпрос в момента е, че финансовото ми положение не позволява да си купя старата S 300TD класа, която ми е мечта.
След много четене и търсене на информация се спрях на 124ката дизел. Знам че 230 е най-добрия бензинов двигател на Мърка, но в момента просто стоя с лист, химикал и калкулатор, за да видя дали ще мога да я карам, или ще стои в гаража.
Много съм благодарен на Лоринцър за помощта му и съветите, но и плануваното ми пътуване за София не може да се осъществи. за да я видя.
Със сигурност ще съжалявам, ако не мога да я купя, но за сега имам да оправям още сметки.
Ето и комбито, но както ми върви на лош късмет напоследък, правейки снимките ми свършиха и батериите на апарата. Съдба
http://www.snimka.bg...album_id=209141
Не съм решил дали да ще го купувам - дори не съм го карал още
Въобще не съм от хората, които са мърлячи, дори когато карах и 73та Фолксваген пасат автоматик.
Притежавал съм преди 3 Мърка - 1964год. 190 бензин на 121000 км, реставриран за много пари и продаден на безценица, заради поредното ми местене в друга държава.
1983 - 300 Д - 5 цилиндровия - каран от 560000 до 630000 реални километри.
1985 - 190 Д - 2 литровия - притежаван от мен за 5 години и каран от 174000 до 241000 реални километри.
Отделно другите коли - Волво 242 -1975, споменатия VW-73, Морис маскот /старото Мини/ 1976, Мицубиши Л300 - 1987, Тойота Hilux, Рено 5 турбо, Тойота Корола 1,8 Д, VW Passat -95, VW Golf GTI, Fiat Ulysse 97.
Всяка една от колите е пазена и карана на сервиз при най-малкия шум.
Единствения въпрос в момента е, че финансовото ми положение не позволява да си купя старата S 300TD класа, която ми е мечта.
След много четене и търсене на информация се спрях на 124ката дизел. Знам че 230 е най-добрия бензинов двигател на Мърка, но в момента просто стоя с лист, химикал и калкулатор, за да видя дали ще мога да я карам, или ще стои в гаража.
Много съм благодарен на Лоринцър за помощта му и съветите, но и плануваното ми пътуване за София не може да се осъществи. за да я видя.
Със сигурност ще съжалявам, ако не мога да я купя, но за сега имам да оправям още сметки.
Ето и комбито, но както ми върви на лош късмет напоследък, правейки снимките ми свършиха и батериите на апарата. Съдба
http://www.snimka.bg...album_id=209141
Не съм решил дали да ще го купувам - дори не съм го карал още
#23
Публикувано 11 януари 2008 - 21:37
линка не се отваря. за да се отвори, намери пак снимките в снимка.бг-то, но без да влизаш в профила си, копирай пак адреса и го сложи тук.
като си тръгнал да правиш сметки (което е много добре, всеки се простира според чергата), си прецени и за колата която взимаш, колко проблеми има, колко пари са нужни за отстраняването им, и най-вече колко време ще похабиш по обикаляне на сервизи и магазини за части (нови и 2ра ръка, защото някои са безмислено скъпи нови, а 2ра ръка пък пък губиш време да върнеш на арабина вече дефектирала част). защото и врмето е пари..
(не визирам с това, видиш ли купи моята кола, тя е без проблеми, просто съвет)
като си тръгнал да правиш сметки (което е много добре, всеки се простира според чергата), си прецени и за колата която взимаш, колко проблеми има, колко пари са нужни за отстраняването им, и най-вече колко време ще похабиш по обикаляне на сервизи и магазини за части (нови и 2ра ръка, защото някои са безмислено скъпи нови, а 2ра ръка пък пък губиш време да върнеш на арабина вече дефектирала част). защото и врмето е пари..
(не визирам с това, видиш ли купи моята кола, тя е без проблеми, просто съвет)
#25
Публикувано 12 януари 2008 - 15:56
Не се засягай,аз само си казвам каквото мисля и не визирам никой тук.Колата не е моя,ако ще и на катунари да я продадв,но аз ще си остана на мнението,че ТАКАВА КОЛА заслижава да попадне в ДОБРИ РЬЦЕ.Ще се радвам да си ти новия и БОСС,поне ще я гледаш както трябва.
.
#26
Публикувано 12 януари 2008 - 20:48
По случайност днес бях в София и дори карах колата. Наистина без забележки.
Дано попадне в добри ръце. Аз все още се колебая между дизел и бензин
Дано попадне в добри ръце. Аз все още се колебая между дизел и бензин
#27
Публикувано 21 януари 2008 - 20:05
Lorinser
Кажи ми всичко за този.
По дадени до мен данни - колата е 95та, на 314000 км, всичко без кожа. Цена около 8200 лв+ доставка.
Разполагам само с тези снимки /за съжаление/.
http://www.snimka.bg...album_id=212250
Кажи ми всичко за този.
По дадени до мен данни - колата е 95та, на 314000 км, всичко без кожа. Цена около 8200 лв+ доставка.
Разполагам само с тези снимки /за съжаление/.
http://www.snimka.bg...album_id=212250
#28
Публикувано 22 януари 2008 - 00:34
много малко се вижда, почти нищо.
снимана е тарикатски. аз като видех коли в мобилето на които не е сниман салона или не се вижда упората на шоф.седалка ги подминавах. трябва да ги накараш да ти дадат гаранция че всичко е ОК по колата. че седалката не е кърпена, демек и цялата кола не е разпрана от каране, а дори да е, е пазена. че всичко и работи и най-вече климатика. че автоматика е ОК, без удари. че нивомата е ок. и т.н
не ми харесват луфтовете около фаровете, по особено мигачите. забележи и 2та мигача, че в долните им краища са по-напред от фаровете! фаровете са леко хлътнали. може да имала леко ударче, но и снимките не са достатъчно ясни.
счупено е копчето за огледалата
ше падне чистене с тази бяла тапицерия
ако всичко и е наред, цената е толкова
имай внапредвид че с регистрация, застраховки, данъци, обслужване, гуми (тези май са поизтъркани) ще ти стъпи над 10хил
снимана е тарикатски. аз като видех коли в мобилето на които не е сниман салона или не се вижда упората на шоф.седалка ги подминавах. трябва да ги накараш да ти дадат гаранция че всичко е ОК по колата. че седалката не е кърпена, демек и цялата кола не е разпрана от каране, а дори да е, е пазена. че всичко и работи и най-вече климатика. че автоматика е ОК, без удари. че нивомата е ок. и т.н
не ми харесват луфтовете около фаровете, по особено мигачите. забележи и 2та мигача, че в долните им краища са по-напред от фаровете! фаровете са леко хлътнали. може да имала леко ударче, но и снимките не са достатъчно ясни.
счупено е копчето за огледалата
ше падне чистене с тази бяла тапицерия
ако всичко и е наред, цената е толкова
имай внапредвид че с регистрация, застраховки, данъци, обслужване, гуми (тези май са поизтъркани) ще ти стъпи над 10хил
#29
Публикувано 22 януари 2008 - 20:42
iskam da se izvinq za latinicata i da zadam edin vapros smqtam da si kupq mercedes 124 200d dvigatelq pali bez problem i prisadki pri minus 25 gradusa ot p1rviq p1t kupeto nqma izgnilo nikade gledal sam go otvsqkade ot moi priqtel dava mi go za 4800lv zaslujava li si blagodarq predvaritelnoАз твойта сьм ти писал да не я даваш ма ти...................как да е де,пьлно е с такива,поне 5 бройки има в Европа
Дай да правим една тема за ИСТИНИ ПРИ ЗАКУПУВАНЕ,да му дрьпнем един списьк сьс слабите места за различните модели,кое се гледа и как се проверява.Влиза,гледа примерно модел 124,принтира какво се проверява и как и ги разпьрдява после.За мотори малко по-сложно ма едно махане на таблото / щото малко не му работи климатика,за зареждане бил / е колко половин основен ремонт.Да знаят какво да гледат,че сега си имаме поне 5 теми с КАЖЕТЕ БЕ ПИЧОВЕ,ДА ГО ЯХАМ ЛИ...........и инфо има ма е прьснато.
Е ше ни намразят малко тьргашите ма ко да се прай,те и така си ни мразят.
А твойа кола пак ти казвам - или и вдигай цената или не я давай,скии кви драгстери има на пазара - само седалките не и работят,малко климата не бачка а и парното и не пали,че батерийка нямала ма иначе е ОК.Утре като не и трьгне парното и климата,като почне да скапва батерийка за 3 дни и като набие някой 3-400 кинта за механизми за седалките и готово,обща сметка 3 бона тук я виждам,а гаранция ти давам,че оная не е кат твойта,аз като твойта скоро не сьм виждал.
Да не се обижда автора на темата ма и аз сьм го ял тоя,и напречно и надльжно,Колко неща са се скапали от седене не ми се мисли.Е верно дреболийки може да са ма собственика щом за дреболийки не е харчил пари какво да си говорим за големите неща.Лекичко и била закьсана чистачката,25 кинта само била.Ми що не си я сменил бе педал,какво да те питам за масло в скоростите дето е 300..............
Лоринсере,само да я дадеш тая кола на някой мьрляч,дума няма да ти обеля.
#30
Публикувано 22 януари 2008 - 22:51
ако колата е топ----няма кво да се чудиш.
иначе ше вземеш същия курник за 3000лв, и ще вложиш 4хил за да го направиш перфектен.
дай снимки
иначе ше вземеш същия курник за 3000лв, и ще вложиш 4хил за да го направиш перфектен.
дай снимки
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни