Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Евентуална покупка на 124 - 250Д


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 January 2008 - 00:27

Lorinser

Кажи ми всичко за този. :bigemo_harabe_net-110:
По дадени до мен данни - колата е 95та, на 314000 км, всичко без кожа. Цена около 8200 лв+ доставка.
Разполагам само с тези снимки /за съжаление/. :madcroud:

http://www.snimka.bg...album_id=212250


ако си толкова мераклия на кола от вън, потърси kombi124d от форума, той може да ти намери доста читава 124ка дизел, по Германията
поне съм виждал 2-3 мерца докарани от него---грабват око
  • 0

#32 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Posted 24 January 2008 - 13:31

След като гледах по "Пета скорост" (има го качен в youtube) теста на които Вики Бътлър подложи едно комби 124 - 1993г. мисля, че беше, за себе си съм убеден, че това (124) са най-здравите мерцедеси правени досега и доста требва да се постараеш за да го строшиш.

:flagMB new:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#33 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 January 2008 - 13:55

Ами винаги това е дилемата. Търся кола, а нямам бюджет - продавам кола и губя пари.

Ще потърся това видео. Лоринсер - благодаря за "джокера". Вече от търсене на перфектната 124 2,5Д започвам да сънувам какво ли не, а всичко опира до 11 000 лева.
  • 0

#34 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 January 2008 - 20:38

от къв зор па точно 250д ??? няма калпав мотор на 124, стига да го вземеш пазен. 300 също е супер, с турбо или без.

Търся кола, а нямам бюджет - продавам кола и губя пари.

Ха ха, виж сега, принципно е невъзможно да КУПИШ едно нещо, ДА ГО ПОЛЗВАШ, и после да му търсиш същите пари.
една кола като си я караш и тя си избива парите. няма за какво да те е яд че си я дал на загуба, защото дефакто си спечелил, че си вършил работа с нея и си изкарал пари.

през 2000г. баща ми си купи А6 произведено 99, за 40хил лв. миналата година го продадох с мъка на 16500лв. 25хилки хвръкнаха, ДА, но тази кола си ги изби от свършена работа, и навъртяни над 180хил км предимно София-Истамбул. такаче дори да я бях подарил, пак не съм на загуба.

имам един приятел взе за 1500лв една стара W123 250 бензин мотор. след половин година реши да я продава, и като направил сметката колко му е излязла и колко да и иска---опааа вика еми аз сега как да я пусна на 4800лв ?? и аз :blink: :o :huh: :blink: . как 4800лв БЕ??? емиии части, гуми, автомивки, масла, БЕНЗИН ?!?!? вика, след всичко на толкова ми стъпи....... трудно ми беше да му обясня горното...... БЕЗ КОМЕНТАР...

такаче кара ли се една кола--трябва да знаеш за кво я караш, и да знаеш че вече е ползвана.
аз май съм единствения дето си продаде мерца, без да го е ползвал, но няма значение, преди 2 дни си взех една баничарка, дето след 1 година дори да платя за да я изхвърля, пак ще ми се е изплатила
  • 0

#35 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 25 January 2008 - 08:58

от къв зор па точно 250д ??? няма калпав мотор на 124, стига да го вземеш пазен. 300 също е супер, с турбо или без.


Защото по информацията, която изчетох,това са най-добрите двигатели - 250 Д с 20 клапана.
Качвайки се в кубиците се качва и разхода. Просто лично за мен това е оптималния избор.

Останалите твои мисли няма да коментирам. Просто няма смисъл да наводняваме темата с икономическото състояние на българския народ.

И тъй като винаги съм отворен за идеи и се вслушвам и в други мнения, дано и собственици на 300 Д се включат.

А Лоринсер - страшно съм ти благодарен за помощта, която ми оказваш.
  • 0

#36 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 25 January 2008 - 13:35

всеки си има свои разбирания за колите на старо....


страия 300Д без турбо, що ли си мисля че харчи колкото 250 20V...??? ако top чете тук, нека да сподели разхода си на неговия 300Д
  • 0

#37 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Posted 25 January 2008 - 14:28

не че ми е работа .... ама аз лично сметам, че 124-300д до 1993 и 124-250Д след 1993 при еднаква мощност и при почти еднакво тегло, ще имат почти еднакъв разход на гориво, друг е въпроса за това, че според мен разходите за подръжка на двете ще са различни.... но така си мисля аз
иначе аз имам 124-250д от 1986

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#38 plamen bosto

plamen bosto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 01 February 2008 - 20:52

Сега.
Това с климатика го знам как е . Особено ако е изпарител, защото на моята в момента й купувах изпарител.
Някой се изказа че колата е с климатик, а не с климатроник. Колата е с климатроник - има изписани градуси - поне така разсъждавам аз.

При моята в момента като включа климатик и се усеща как двигателя променя оборотите малко.
Не съм казал че ще я купувам 100 % , но се изненадах че след 10тина дена студ колата запали от раз.

В момента в град като Търново, ако някой продаде някаква кола ще е огромен успех. Просто всички коли са заринати.

Ще се опитам да направя снимки на колата - проблемът ми е че нямам возило в момента и все приятели ме карат.

А Лоринцер - много вероятно е утре да съм дошъл до София. Не е 100 % сигурно, защото пак завися от приятели.

Ще се опитам да те "видя" днес в Skype


  • 0

#39 plamen bosto

plamen bosto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 01 February 2008 - 21:33

izvinqvaite za latinitzata oborotite padat sa6toto se vklu4va kompresora za klimatika ako iskas i tova te pretecneva nameri kade e bushona za saedenenitel za klimatika i go mahni taka klimatika nema da raboti i ida se promenqt oborotite 2 na4in razgledai kompresora trqbva da nameri6 kabel koito da otiva do nego toi e zada podava tok na releto na kompresora igo mahni taka pak izoliras klimatika ili klimartonika a na kolegata da mo kaza 4e klematika i klimatronika imat edna razlika klimatika go oprablqva6 kop4eta ili razni ra4ki koito promenat temperatura i posoka na srtuqta i temperatura a klomartonika ima digital kontrol i i termometar za regolirane na temperatyrata za zimata ako iska6 da pravi6 ikonomiq moze6 da otka4ih kabela ili ako ima samostoqtelen bushon da go mahnis tova namalq razhoda mnogo qko daze na golqm dvigate 3. 2v6 3. 5v s okolo 25 % a sega ZA SKOROSNATA KOTIQ az sas tova se zanimavam imam serviz za popravka na skorosni koti a tuk 99% avtomatik proveti masloto trqbva da e 4erveno pomere6igo ne trqbva da ti merise na tezko ili izgorqlo no za tova pomere6i maslata na nqkolko koli za da moze6 da se nau4i6 da gi razle4ava nameri kade e udusnika na skorostnata koti ako ima mnogo maslo okolo nego zna4i e pregravana na pompata i rtqbva malko da se pokara s mnogo visoka temperatura i da se izduha garniturata nai vaznite ne6ta na skorostnata kotiq sa gumeni i se skapvat barzo na mnogo visoka temperatura ako ima ovardrav na losta imali o/d ako nehto ne e nared trqbva da svetne na tabloto o/d tova se slu4va ako ne6to ne e nared s skorostnata kotiq zagrei kolata dosta ostaviq da poraboti 20 30 menuti i togava po4ni da prevkly4vas ot p to r to n to d ne trqbva da ima zabavqne ot pove4e o 1 2 sekundi i trqbva da osetiq kak se smene ptedavkite ne trqbva da blaska po skorostnata kotiq trqbva da meko kai q na vsi4ki skorosti smqnata rtqbva da e plavna kogato podade6 rqzko gas trqbva vednaga da osetis kak vrasta edna skoros na dolo kogato smenq skorostite sledi vnimatelno dali smena mazno provbai 1 i 2 te ne trqbva da smenq se edno si na parva 2 e se edno si na vtora tova se izpolzva ako boksuva6 slaga6 na 1 ili lol itova moges da palni6 oborotomera bez da smenq predavki 200 000 e mnogo za edna avtomati4na skorostna koti no ako razbira6 ne se plashi prodavat se kitove v koto ima vsi4ki 4asti da se otremontira i e dosta lesno ima knigi kak stava i kartinki az taka po4nah da se zanimavam nikoga ne sam u4i i do sega sam otremontira stotitzi koti bez problemi parvata kato e remontirah mi otna dva dena sega gi opravqm za 3 do 4 4asa nese pla6i ama na teq kilometri se pregotvi do 40 50 000 za nova ili remont na taq uspeh
  • 0

#40 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 01 February 2008 - 22:39

ama na teq kilometri se pregotvi do 40 50 000 za nova ili remont na taq uspeh


благодаря за отговора. Започвам да търся и 300 Д без турбо. Все пак се ужасих като прочетох такава сума за кутия - дано да става въпрос за турски или стари италиански лири. :icon_coolgrin:
  • 0

#41 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 02 February 2008 - 00:56

izvinqvaite za latinitzata oborotite padat sa6toto se vklu4va kompresora za klimatika ako iskas i tova te pretecneva nameri kade e bushona za saedenenitel za klimatika i go mahni taka klimatika nema da raboti i ida se promenqt oborotite 2 na4in razgledai kompresora trqbva da nameri6 kabel koito da otiva do nego toi e zada podava tok na releto na kompresora igo mahni taka pak izoliras klimatika ili klimartonika a na kolegata da mo kaza 4e klematika i klimatronika imat edna razlika klimatika go oprablqva6 kop4eta ili razni ra4ki koito promenat temperatura i posoka na srtuqta i temperatura a klomartonika ima digital kontrol i i termometar za regolirane na temperatyrata za zimata ako iska6 da pravi6 ikonomiq moze6 da otka4ih kabela ili ako ima samostoqtelen bushon da go mahnis tova namalq razhoda mnogo qko daze na golqm dvigate 3. 2v6 3. 5v s okolo 25 % a sega ZA SKOROSNATA KOTIQ az sas tova se zanimavam imam serviz za popravka na skorosni koti a tuk 99% avtomatik proveti masloto trqbva da e 4erveno pomere6igo ne trqbva da ti merise na tezko ili izgorqlo no za tova pomere6i maslata na nqkolko koli za da moze6 da se nau4i6 da gi razle4ava nameri kade e udusnika na skorostnata koti ako ima mnogo maslo okolo nego zna4i e pregravana na pompata i rtqbva malko da se pokara s mnogo visoka temperatura i da se izduha garniturata nai vaznite ne6ta na skorostnata kotiq sa gumeni i se skapvat barzo na mnogo visoka temperatura ako ima ovardrav na losta imali o/d ako nehto ne e nared trqbva da svetne na tabloto o/d tova se slu4va ako ne6to ne e nared s skorostnata kotiq zagrei kolata dosta ostaviq da poraboti 20 30 menuti i togava po4ni da prevkly4vas ot p to r to n to d ne trqbva da ima zabavqne ot pove4e o 1 2 sekundi i trqbva da osetiq kak se smene ptedavkite ne trqbva da blaska po skorostnata kotiq trqbva da meko kai q na vsi4ki skorosti smqnata rtqbva da e plavna kogato podade6 rqzko gas trqbva vednaga da osetis kak vrasta edna skoros na dolo kogato smenq skorostite sledi vnimatelno dali smena mazno provbai 1 i 2 te ne trqbva da smenq se edno si na parva 2 e se edno si na vtora tova se izpolzva ako boksuva6 slaga6 na 1 ili lol itova moges da palni6 oborotomera bez da smenq predavki 200 000 e mnogo za edna avtomati4na skorostna koti no ako razbira6 ne se plashi prodavat se kitove v koto ima vsi4ki 4asti da se otremontira i e dosta lesno ima knigi kak stava i kartinki az taka po4nah da se zanimavam nikoga ne sam u4i i do sega sam otremontira stotitzi koti bez problemi parvata kato e remontirah mi otna dva dena sega gi opravqm za 3 do 4 4asa nese pla6i ama na teq kilometri se pregotvi do 40 50 000 za nova ili remont na taq uspeh


:madcroud: Абил си се да пишеш и ти е второ мнение та малко фьндьк пускам.Следващото такова отива у коша,трудно се чете или поне предполагам,аз и не го четох даже. :rolleyes: Това долу е песента дето си я натракал,но едно жокерче ти давам.

Главни букви,нови редове..............улесняват четенето,всичко друго улеснява решението на тия дето се кюравим да за да е в ред форума.Как искаш така го разбирай,дано ме разбереш колега :warningemo:

http://www.kredor.co...bg/Default.aspx

извинявайте за латиницата оборотите падат същото се включва компресора за климатика ако искас и това те претецнева намери къде е бушона за саедененител за климатика и го махни така климатика нема да работи и ида се променят оборотите 2 начин разгледай компресора трябва да намериш кабел които да отива до него той е зада подава ток на релето на компресора иго махни така пак изолирас климатика или климартоника а на колегата да мо каза че клематика и климатроника имат една разлика климатика го опрабляваш копчета или разни ръчки които променат температура и посока на сртуята и температура а кломартоника има digital контрол и и термометър за реголиране на температърата за зимата ако искаш да правиш икономия можеш да откачих кабела или ако има самостоятелен бушон да го махнис това намаля разхода много яко даже на голям двигате 3. 2в6 3. 5в с около 25 % а сега ЗА СКОРОСНАТА КОТИЯ аз със това се занимавам имам сервиз за поправка на скоросни коти а тук 99% автоматик провети маслото трябва да е червено померешиго не трябва да ти мерисе на тежко или изгоряло но за това помереши маслата на няколко коли за да можеш да се научиш да ги разлечава намери къде е удусника на скоростната коти ако има много масло около него значи е прегравана на помпата и ртябва малко да се покара с много висока температура и да се издуха гарнитурата най важните неща на скоростната котия са гумени и се скапват бързо на много висока температура ако има овардрав на лоста имали о/д ако нехто не е наред трябва да светне на таблото о/д това се случва ако нещо не е наред с скоростната котия загрей колата доста оставия да поработи 20 30 менути и тогава почни да превклъчвас от p то р то н то д не трябва да има забавяне от повече о 1 2 секунди и трябва да осетия как се смене птедъвките не трябва да блъска по скоростната котия трябва да меко кай я на всички скорости смяната ртябва да е плавна когато подадеш рязко gas трябва веднага да осетис как връща една скорос на доло когато сменя скоростите следи внимателно дали смена мазно провбаи 1 и 2 те не трябва да сменя се едно си на първа 2 е се едно си на втора това се използва ако боксуваш слагаш на 1 или лол итова можес да пълниш оборотомера без да сменя предавки 200 000 е много за една автоматична скоростна коти но ако разбираш не се плаши продават се китове в кото има всички части да се отремонтира и е доста лесно има книги как става и картинки аз така почнах да се занимавам никога не съм учи и до сега сам отремонтира стотици коти без проблеми първата като е ремонтирах ми отна два дена сега ги оправям за 3 до 4 часа несе плаши ама на тея километри се преготви до 40 50 000 за нова или ремонт на тая успех
  • 0
.

#42 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 02 February 2008 - 16:02

http://www.kredor.co...bg/Default.aspx

извинявайте за латиницата оборотите падат същото се включва компресора за климатика ако искас и това те претецнева намери къде е бушона за саедененител за климатика и го махни така климатика нема да работи и ида се променят оборотите 2 начин разгледай компресора трябва да намериш кабел които да отива до него той е зада подава ток на релето на компресора иго махни така пак изолирас климатика или климартоника а на колегата да мо каза че клематика и климатроника имат една разлика климатика го опрабляваш копчета или разни ръчки които променат температура и посока на сртуята и температура а кломартоника има digital контрол и и термометър за реголиране на температърата за зимата ако искаш да правиш икономия можеш да откачих кабела или ако има самостоятелен бушон да го махнис това намаля разхода много яко даже на голям двигате 3. 2в6 3. 5в с около 25 % а сега ЗА СКОРОСНАТА КОТИЯ аз със това се занимавам имам сервиз за поправка на скоросни коти а тук 99% автоматик провети маслото трябва да е червено померешиго не трябва да ти мерисе на тежко или изгоряло но за това помереши маслата на няколко коли за да можеш да се научиш да ги разлечава намери къде е удусника на скоростната коти ако има много масло около него значи е прегравана на помпата и ртябва малко да се покара с много висока температура и да се издуха гарнитурата най важните неща на скоростната котия са гумени и се скапват бързо на много висока температура ако има овардрав на лоста имали о/д ако нехто не е наред трябва да светне на таблото о/д това се случва ако нещо не е наред с скоростната котия загрей колата доста оставия да поработи 20 30 менути и тогава почни да превклъчвас от p то р то н то д не трябва да има забавяне от повече о 1 2 секунди и трябва да осетия как се смене птедъвките не трябва да блъска по скоростната котия трябва да меко кай я на всички скорости смяната ртябва да е плавна когато подадеш рязко gas трябва веднага да осетис как връща една скорос на доло когато сменя скоростите следи внимателно дали смена мазно провбаи 1 и 2 те не трябва да сменя се едно си на първа 2 е се едно си на втора това се използва ако боксуваш слагаш на 1 или лол итова можес да пълниш оборотомера без да сменя предавки 200 000 е много за една автоматична скоростна коти но ако разбираш не се плаши продават се китове в кото има всички части да се отремонтира и е доста лесно има книги как става и картинки аз така почнах да се занимавам никога не съм учи и до сега сам отремонтира стотици коти без проблеми първата като е ремонтирах ми отна два дена сега ги оправям за 3 до 4 часа несе плаши ама на тея километри се преготви до 40 50 000 за нова или ремонт на тая успех
[/quote]

принципно се вижда че пича разбира от кутии, но е МНОГО далеч от особеностите на мерцедес.
хабер си няма за разликата между климатроника и клматика при 124. климатика също има термо-датчик и електронно управление клапите за антифриз.

124 нямат оувърдрайв и издържат доста повече от 200хил км. при правилна експлоатация надживяват 500-700хил км
ремонта на заварен пакет или спирачна лента излиза около 1200-1500лв.
  • 0

#43 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 02 February 2008 - 18:38

Ще ме извиниш ма го е натракал все едно с картечница го е драскал,тва няма четене,губя му редовете и мнение нямам :rolleyes:

Някои Е320 от 95 имат като мойта кутия на Мрака,пета е с овьрдрайв ако не се льжа.
  • 0
.

#44 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 02 February 2008 - 21:01

зависи кой какво разбира под оувърдрайв. за някои това е просто надписа O/D върху избирача. за други си е 5та скорост....
имах впредвид че няма 124 с 5 та скорост, или греша?? досега не съм и чувал, боссе, твоята данеби да е с 5???

чудя се на на автоматика със 7 скорости 7G-tronic как ли ще му се вика?? :) оувър, оувър, оувър драйв??? :)
  • 0

#45 Vasko W124

Vasko W124

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Posts:

Posted 02 February 2008 - 22:23

Колега добре си се насичил към 124-ката.Аз имам 124 250Д 1992, много стабилна кола добре се държи на пътя.Сега не сам се возил в 124 комби но няма да е по зле от седан.Ако я караш често и не си като газариите на световара можеш спокоино да вземеш дизел.Но ако искаш с колата да се фукаш и да правиш разни изпълнения ще трябва да вземеш безнзина защото дизела пред бензина е като куцо пиле(дано някои не се обиди и аз съм с дизел).Но ако взимаш дизел се насочи към 250Д.Много хора ми казаха че тва е един от най-добрите дизели за онея времена и с времето започвам да се обеждавам че е така.Но все пак ти решаваш,зависи за какво я ползваш и колко ти е дълбок джоба.Всяко удоволствие си има цена,нали???Успех с покупката!!! :friends: Но каквато и да вземеш няма да съжаляваш!!!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users