Евентуална покупка на 124 - 250Д
Започната от misterj, 31 дек 2007 - 08:28:15
64 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 декември 2007 - 08:28
Здравейте
Попаднах на МБ с този ВИН номер WDB1241861F270572
На задния капак пише само Е250. Колата е комби, автомат.
Този двигател с турбо ли е или е чист дизел. Имала е лек удар в задната лява врата. странното е че единия фар е сменян, другия явно скоро ще бъде.
Внос от Италия- измит перфектно отвсякъде, така че нищо не може да се види. За километража няма да говоря, защото в България кола над 200000 трудно се намира. Тази е 204000 .
Бихте ли ми помогнали с някаква информация.
Попаднах на МБ с този ВИН номер WDB1241861F270572
На задния капак пише само Е250. Колата е комби, автомат.
Този двигател с турбо ли е или е чист дизел. Имала е лек удар в задната лява врата. странното е че единия фар е сменян, другия явно скоро ще бъде.
Внос от Италия- измит перфектно отвсякъде, така че нищо не може да се види. За километража няма да говоря, защото в България кола над 200000 трудно се намира. Тази е 204000 .
Бихте ли ми помогнали с някаква информация.
#2
Публикувано 31 декември 2007 - 12:36
Здравейте
Попаднах на МБ с този ВИН номер WDB1241861F270572
На задния капак пише само Е250. Колата е комби, автомат.
Този двигател с турбо ли е или е чист дизел. Имала е лек удар в задната лява врата. странното е че единия фар е сменян, другия явно скоро ще бъде.
Внос от Италия- измит перфектно отвсякъде, така че нищо не може да се види. За километража няма да говоря, защото в България кола над 200000 трудно се намира. Тази е 204000 .
Бихте ли ми помогнали с някаква информация.
Това че колата е от Италия, да не те притеснява, както има кошници от там така има и читави коли.
Просто при мерцедесите има доста неща по който си личи дали една кола е читава или скъсана от каране.
За начините да видиш това има писани цели теми, за целта използвай търсачката, много помага
Също това че е имала удар, огледай добре, закарай е на стенд за геометрия за да ти е мирна главата. Това че е имала удар да не те притеснява ако не е бил силен и особено ако колата е направена както трябва, а не колкото да ти е продадат.
Иначе след като пише, 250 дизел, явно е чист дизел. Предполагам зваеш след като е комби какво значи отзад TD, че доста хора и некоректни търговци казват че е турбо дизел
Най-лесно се разбира като се отвори капака и гледаш дали има някъде охлюв
#3
Публикувано 31 декември 2007 - 16:30
Това излиза по VIN WDB1241861F270572Здравейте
Попаднах на МБ с този ВИН номер WDB1241861F270572
На задния капак пише само Е250. Колата е комби, автомат.
Този двигател с турбо ли е или е чист дизел. Имала е лек удар в задната лява врата. странното е че единия фар е сменян, другия явно скоро ще бъде.
Внос от Италия- измит перфектно отвсякъде, така че нищо не може да се види. За километража няма да говоря, защото в България кола над 200000 трудно се намира. Тази е 204000 .
Бихте ли ми помогнали с някаква информация.
Номер шасси (кузова) 1241861F270572
Номер двигателя 605911 12 001289
Номер коробки передач 722434 03 390308
Номер заказа 0 3 543 21871
Приблизительный год выпуска 1993
Дилер Италия (543)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
240 Индикатор внешней температуры (с 01.03.1982)
305 Пылезащитный фильтр (с 01.11.1990)
341 Дополнительные фонари (с 01.09.1982)
524 Консервационное покрытие лака (с 01.01.1964)
538 Автоматическая антенна и громкоговоритель спереди, без радио (модель 500SEC только с громкоговорителем) (с 01.10.1989)
541 Двойные занавески для багажного пространства и пасажирского отсека (с 01.01.1980)
570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником (с 01.04.1970)
Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником
587 Откидной подлокотник спереди
Кондиционер-автомат и электрические стеклоподъемники передних дверей (с 01.01.1977)
593 Атермальные стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, однослойное с ленточным фильтром
Атермальные зеленые стекла по периметру, обогреваемое заднее стекло, закаленное, тонированная полоса (с 01.01.1972)
620 Система контроля вредных выбросов в выхлопных газах
Автомобиль оборудован катализатором (с 01.03.1985)
630 Знак аварийной остановки по стандарту ЕСЕ (с 01.08.1980)
731 Отделка из орехового дерева (с 01.08.1980)
812 Установленные сзади динамики (с 01.11.1974)
859 Обновление модели 2 (с 01.01.1978)
#4
Публикувано 08 януари 2008 - 23:29
Мда и аз сам с 250Д.Тва е доста хубав мотор,стига да ти е 4итав.Ако го подаржаш ядове няма да имаш.Успях ка4и снимки на колата да я видим!!!
#5
Публикувано 10 януари 2008 - 20:46
Значи.
Днес след 10 минутно разчистване на снега около и над колата, успях да вляза в нея. Акумулатора беше свършил, така че закачихме друг. Колата запали на секундата, без никакво въртене. Дори се изненадах. Със сигурност не беше палена от миналата година. Щях да я пробвам, за да видя как е скоростната кутия/автоматик/, но когато включих парното да се стопли кабината нищо не се получи. Обещаха да извикат майстор да я оправи. Колата е с климатроник, но нямаше фреон в системата. Приятел ми каза, че от Италия ги празнели, когато били за износ. Не знам колко е вярно и дали го правят на всички коли.
Някакви идеи за парното? Аз лично се надявам да е някакво залепване - механично от големите студове.
Иначе никакви забележки с изключение че шофьорската седалка засече в движение напред-назад.
Днес след 10 минутно разчистване на снега около и над колата, успях да вляза в нея. Акумулатора беше свършил, така че закачихме друг. Колата запали на секундата, без никакво въртене. Дори се изненадах. Със сигурност не беше палена от миналата година. Щях да я пробвам, за да видя как е скоростната кутия/автоматик/, но когато включих парното да се стопли кабината нищо не се получи. Обещаха да извикат майстор да я оправи. Колата е с климатроник, но нямаше фреон в системата. Приятел ми каза, че от Италия ги празнели, когато били за износ. Не знам колко е вярно и дали го правят на всички коли.
Някакви идеи за парното? Аз лично се надявам да е някакво залепване - механично от големите студове.
Иначе никакви забележки с изключение че шофьорската седалка засече в движение напред-назад.
#6
Публикувано 10 януари 2008 - 20:51
Чети из форума за парно и климатроник
Особенно парното беше на мода преди 1-2 месеца
Рови по C,E,S форуми
Много инфо има
Чети и гледай снимки
Поздрави
Особенно парното беше на мода преди 1-2 месеца
Рови по C,E,S форуми
Много инфо има
Чети и гледай снимки
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Публикувано 10 януари 2008 - 20:56
Пропуснах
Искай да ти оправи парното и климата преди да я купиш
Ще те боли много главата ако я вземеш със студено парно
Фреона никъде на го източват при продажба на кола - дори и на Луната
Късмет
Поздрави
Искай да ти оправи парното и климата преди да я купиш
Ще те боли много главата ако я вземеш със студено парно
Фреона никъде на го източват при продажба на кола - дори и на Луната
Късмет
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#8
Публикувано 10 януари 2008 - 23:57
Тази кола няма климатроник,а климатик.Прави разлика.Здравейте
Попаднах на МБ с този ВИН номер WDB1241861F270572
На задния капак пише само Е250. Колата е комби, автомат.
Този двигател с турбо ли е или е чист дизел. Имала е лек удар в задната лява врата. странното е че единия фар е сменян, другия явно скоро ще бъде.
Внос от Италия- измит перфектно отвсякъде, така че нищо не може да се види. За километража няма да говоря, защото в България кола над 200000 трудно се намира. Тази е 204000 .
Бихте ли ми помогнали с някаква информация.
#9
Публикувано 11 януари 2008 - 00:08
Като няма фреон и са откинати тръбите ,май е все таяТази кола няма климатроник,а климатик.Прави разлика.
Ако и компресора е свален при "износа"-пък въобще
Пък ако и вентилите на парното са заместени с тапи -ау какво говориш
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Публикувано 11 януари 2008 - 00:13
Виж сега мойта скапана логика.Кола се троши повече от седене колкото от каране.Тая като е толко на далавера що не са я продали толкова време?Как да де.
Климатика им е слабо място,ако е свьршил си приготви хилядарка тук.
Помпата ма парното си клеясва от седене,тя е около 500 кинта.
Механизма на седалката и той е грездей и не е евтин.
Ти до тук квот си пипнал все строшено.Почвам с идеите.
Провери и колко МААААЗЗЗЗННННОООО се движат стьклата,ако запецват дайе и малко проблема ще цьфне и е около 300 кинта,че и горница.Това на бройка го смятай.
Задна ВЕДНАГА трябва да включва,секунда забавяне и тва е,повечко е кофти,много кофти.Предавките от начало до край ги реди като шишета,на една да изреве или забави или форсира и са срали у кутията.Минимум 1000 за ремонт,максимум няма.
Люка трябва да отваря и затваря БЕЗ ЗВУК,всичко друго е ташак.Ако не е смазван си е техен проблем,ремонта му е ммммммммммммм тук ми искат около 3000$,ти си го смятай.
Централното да работи,такива ДАЙ ДА БРЬКНА............не ти минават.
Никакви шумиве вьтре,ни сьскане на вакуми,ни АМА ТВА ЛЕСНО СЕ ПРАВИ.Няма лесно,една шапка пари са частите за седалката да речем.
Батерията що му е паднала?На колко време пада една?Проблем с токовете води до 4 километьр - ни можеш да го видиш,ни да го пипнеш - среща с токовете,среща с неизвестното.Да го духат.................ма как да е.
Обороти трябва да дьржи без да ги мени,това и на включено и на изключена предавка.
Спирачки биеш ама биеш до АБС,тегли ли на някьде му тегли една майна на келеша продаваш
Това да ти свети нещо на таблото го забрави.Пьрво провери дали всички крушки светят и после пали смело,един сеньор за СРС да речем е майка си и баща си.
То кво остана?Окачване да тропа,тампони на мотора са им слаби,всичку гуменяци провери,гумените карета на кардана.Ма лесно се сменяли / знам,аз моите си ги сменях / ми като им е лесно да се нагьзват и да ги сменят,това пребива,не ебе.
Никакви течове от кормилна кутия или сметката за парното за последните 6 месеца ше ти се стори джобни пари.Ревьт от хидравлика,това да мучи на завой или да има повече от 4 сантиметра луфт на геврека при запален мотор и..................да си я наврьт.
Друго какво искаш?
Климатика им е слабо място,ако е свьршил си приготви хилядарка тук.
Помпата ма парното си клеясва от седене,тя е около 500 кинта.
Механизма на седалката и той е грездей и не е евтин.
Ти до тук квот си пипнал все строшено.Почвам с идеите.
Провери и колко МААААЗЗЗЗННННОООО се движат стьклата,ако запецват дайе и малко проблема ще цьфне и е около 300 кинта,че и горница.Това на бройка го смятай.
Задна ВЕДНАГА трябва да включва,секунда забавяне и тва е,повечко е кофти,много кофти.Предавките от начало до край ги реди като шишета,на една да изреве или забави или форсира и са срали у кутията.Минимум 1000 за ремонт,максимум няма.
Люка трябва да отваря и затваря БЕЗ ЗВУК,всичко друго е ташак.Ако не е смазван си е техен проблем,ремонта му е ммммммммммммм тук ми искат около 3000$,ти си го смятай.
Централното да работи,такива ДАЙ ДА БРЬКНА............не ти минават.
Никакви шумиве вьтре,ни сьскане на вакуми,ни АМА ТВА ЛЕСНО СЕ ПРАВИ.Няма лесно,една шапка пари са частите за седалката да речем.
Батерията що му е паднала?На колко време пада една?Проблем с токовете води до 4 километьр - ни можеш да го видиш,ни да го пипнеш - среща с токовете,среща с неизвестното.Да го духат.................ма как да е.
Обороти трябва да дьржи без да ги мени,това и на включено и на изключена предавка.
Спирачки биеш ама биеш до АБС,тегли ли на някьде му тегли една майна на келеша продаваш
Това да ти свети нещо на таблото го забрави.Пьрво провери дали всички крушки светят и после пали смело,един сеньор за СРС да речем е майка си и баща си.
То кво остана?Окачване да тропа,тампони на мотора са им слаби,всичку гуменяци провери,гумените карета на кардана.Ма лесно се сменяли / знам,аз моите си ги сменях / ми като им е лесно да се нагьзват и да ги сменят,това пребива,не ебе.
Никакви течове от кормилна кутия или сметката за парното за последните 6 месеца ше ти се стори джобни пари.Ревьт от хидравлика,това да мучи на завой или да има повече от 4 сантиметра луфт на геврека при запален мотор и..................да си я наврьт.
Друго какво искаш?
.
#11
Публикувано 11 януари 2008 - 00:18
Боса ,горе долу ти ги сметна
Без парички я взимай и си изпери и закърпи гащиризона
Без парички я взимай и си изпери и закърпи гащиризона
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Публикувано 11 януари 2008 - 00:19
Оле майкооооу,сега видях,че е комби.Провери сферите задните,бройката тукашна цена е около 300 кинта,в БГ по 2.Виж дали няма течове тая кола от маслото на помпата.
И снимки пич,снимки па ако щьт.Някой да снима и у форума,снимаш луфтове,лаисни,предница,мотор.................квото набараш.
И снимки пич,снимки па ако щьт.Някой да снима и у форума,снимаш луфтове,лаисни,предница,мотор.................квото набараш.
.
#13
Публикувано 11 януари 2008 - 01:50
еее БОСЕ, този път изкърти арабите.... това да се добави към темата за какво да се внимава като се избира кола.! ето тази: http://www.mbclub.bg...hl=такси маншон
даже мисля че цялата тема трябва да се премести към раздел "полезна информация"
аз няма и неискам да се обаждам, че колегата се колебаеше между моето комби и това 250ТД, че да не стане видиш всички са курници, само моето е най-доброто-купувай...
но ще му помогна субективно(безпристрастно доколкото мога)
щом само климатика не работи, питай ги защо ли?? данеби да няма компресор? или спукан изпарител(заради който се сваля таблото!!!)
или казват класическото: "той климатика е САМО за напълване...ГАРАНЦИЯ" , да те могат да ти го напълнят и след месец пак и пак и пак
за парното има един вариант да го направят да работи, като извадят иглите на клапаните (които или са спекли или електрониката която ги командва е аут, и 2та случая--смяна) и ТОГАВА парното ще запее, но няма да има спиране, или поне не от врътките в купето. помпичката за парното даже не я коментираме, ако тя не ебава, пак поне малко ще стопли вътре
преди време видях един 300Д с кран за чешма, монтиран отпред на входа и така командваха парното..
иначе Боса разтупа юргана, аз нямам какво да кажа, освен да бръкнеш с пръст през отвора за маслото, от вътрешната страна на капака за клапаните и да видиш има ли нагар като пясък? все пак е от италия, там карат докато не се разсветкат лампите(!!!!!!!има и изключения разбира се!!!!!!!)
даже мисля че цялата тема трябва да се премести към раздел "полезна информация"
аз няма и неискам да се обаждам, че колегата се колебаеше между моето комби и това 250ТД, че да не стане видиш всички са курници, само моето е най-доброто-купувай...
но ще му помогна субективно(безпристрастно доколкото мога)
щом само климатика не работи, питай ги защо ли?? данеби да няма компресор? или спукан изпарител(заради който се сваля таблото!!!)
или казват класическото: "той климатика е САМО за напълване...ГАРАНЦИЯ" , да те могат да ти го напълнят и след месец пак и пак и пак
за парното има един вариант да го направят да работи, като извадят иглите на клапаните (които или са спекли или електрониката която ги командва е аут, и 2та случая--смяна) и ТОГАВА парното ще запее, но няма да има спиране, или поне не от врътките в купето. помпичката за парното даже не я коментираме, ако тя не ебава, пак поне малко ще стопли вътре
преди време видях един 300Д с кран за чешма, монтиран отпред на входа и така командваха парното..
иначе Боса разтупа юргана, аз нямам какво да кажа, освен да бръкнеш с пръст през отвора за маслото, от вътрешната страна на капака за клапаните и да видиш има ли нагар като пясък? все пак е от италия, там карат докато не се разсветкат лампите(!!!!!!!има и изключения разбира се!!!!!!!)
#14
Публикувано 11 януари 2008 - 04:08
Аз твойта сьм ти писал да не я даваш ма ти...................как да е де,пьлно е с такива,поне 5 бройки има в Европа
Дай да правим една тема за ИСТИНИ ПРИ ЗАКУПУВАНЕ,да му дрьпнем един списьк сьс слабите места за различните модели,кое се гледа и как се проверява.Влиза,гледа примерно модел 124,принтира какво се проверява и как и ги разпьрдява после.За мотори малко по-сложно ма едно махане на таблото / щото малко не му работи климатика,за зареждане бил / е колко половин основен ремонт.Да знаят какво да гледат,че сега си имаме поне 5 теми с КАЖЕТЕ БЕ ПИЧОВЕ,ДА ГО ЯХАМ ЛИ...........и инфо има ма е прьснато.
Е ше ни намразят малко тьргашите ма ко да се прай,те и така си ни мразят.
А твойа кола пак ти казвам - или и вдигай цената или не я давай,скии кви драгстери има на пазара - само седалките не и работят,малко климата не бачка а и парното и не пали,че батерийка нямала ма иначе е ОК.Утре като не и трьгне парното и климата,като почне да скапва батерийка за 3 дни и като набие някой 3-400 кинта за механизми за седалките и готово,обща сметка 3 бона тук я виждам,а гаранция ти давам,че оная не е кат твойта,аз като твойта скоро не сьм виждал.
Да не се обижда автора на темата ма и аз сьм го ял тоя,и напречно и надльжно,Колко неща са се скапали от седене не ми се мисли.Е верно дреболийки може да са ма собственика щом за дреболийки не е харчил пари какво да си говорим за големите неща.Лекичко и била закьсана чистачката,25 кинта само била.Ми що не си я сменил бе педал,какво да те питам за масло в скоростите дето е 300..............
Лоринсере,само да я дадеш тая кола на някой мьрляч,дума няма да ти обеля.
Дай да правим една тема за ИСТИНИ ПРИ ЗАКУПУВАНЕ,да му дрьпнем един списьк сьс слабите места за различните модели,кое се гледа и как се проверява.Влиза,гледа примерно модел 124,принтира какво се проверява и как и ги разпьрдява после.За мотори малко по-сложно ма едно махане на таблото / щото малко не му работи климатика,за зареждане бил / е колко половин основен ремонт.Да знаят какво да гледат,че сега си имаме поне 5 теми с КАЖЕТЕ БЕ ПИЧОВЕ,ДА ГО ЯХАМ ЛИ...........и инфо има ма е прьснато.
Е ше ни намразят малко тьргашите ма ко да се прай,те и така си ни мразят.
А твойа кола пак ти казвам - или и вдигай цената или не я давай,скии кви драгстери има на пазара - само седалките не и работят,малко климата не бачка а и парното и не пали,че батерийка нямала ма иначе е ОК.Утре като не и трьгне парното и климата,като почне да скапва батерийка за 3 дни и като набие някой 3-400 кинта за механизми за седалките и готово,обща сметка 3 бона тук я виждам,а гаранция ти давам,че оная не е кат твойта,аз като твойта скоро не сьм виждал.
Да не се обижда автора на темата ма и аз сьм го ял тоя,и напречно и надльжно,Колко неща са се скапали от седене не ми се мисли.Е верно дреболийки може да са ма собственика щом за дреболийки не е харчил пари какво да си говорим за големите неща.Лекичко и била закьсана чистачката,25 кинта само била.Ми що не си я сменил бе педал,какво да те питам за масло в скоростите дето е 300..............
Лоринсере,само да я дадеш тая кола на някой мьрляч,дума няма да ти обеля.
.
#15
Публикувано 11 януари 2008 - 07:22
Сега.
Това с климатика го знам как е . Особено ако е изпарител, защото на моята в момента й купувах изпарител.
Някой се изказа че колата е с климатик, а не с климатроник. Колата е с климатроник - има изписани градуси - поне така разсъждавам аз.
При моята в момента като включа климатик и се усеща как двигателя променя оборотите малко.
Не съм казал че ще я купувам 100 % , но се изненадах че след 10тина дена студ колата запали от раз.
В момента в град като Търново, ако някой продаде някаква кола ще е огромен успех. Просто всички коли са заринати.
Ще се опитам да направя снимки на колата - проблемът ми е че нямам возило в момента и все приятели ме карат.
А Лоринцер - много вероятно е утре да съм дошъл до София. Не е 100 % сигурно, защото пак завися от приятели.
Ще се опитам да те "видя" днес в Skype
Това с климатика го знам как е . Особено ако е изпарител, защото на моята в момента й купувах изпарител.
Някой се изказа че колата е с климатик, а не с климатроник. Колата е с климатроник - има изписани градуси - поне така разсъждавам аз.
При моята в момента като включа климатик и се усеща как двигателя променя оборотите малко.
Не съм казал че ще я купувам 100 % , но се изненадах че след 10тина дена студ колата запали от раз.
В момента в град като Търново, ако някой продаде някаква кола ще е огромен успех. Просто всички коли са заринати.
Ще се опитам да направя снимки на колата - проблемът ми е че нямам возило в момента и все приятели ме карат.
А Лоринцер - много вероятно е утре да съм дошъл до София. Не е 100 % сигурно, защото пак завися от приятели.
Ще се опитам да те "видя" днес в Skype
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни