
Налягане на маслотоW124 2,5TD
Започната от zaho, 03 дек 2007 - 16:49:11
60 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 декември 2007 - 14:21
И при мен е така имам 190е на реални над 500 000 (защото съм я купил на 2,5г и на 80000 км) колата се чувства по добре с 10в40,а на 270ЦДИ само 5в40 от Ивайжет или БС той е на 210000км.Вискозитета на масла на ,които двете им цифри са по отдалечени (0в40,0в60,5в40 и т.н)издържа много повече от примерно 10в30,15в40 и колкото е по малка първата цифра толкова маслото стига по бързо до триещите се повърхности.Аз така го разбирам и това прилагам на колите си.А наистина качеството може да се определи от цената на маслото.Не може за 30-40лв маслото да е добро и да кара 10 000км и нагоре.
#17
Публикувано 04 декември 2007 - 17:12
Маслото което е сложил е добро за колата му,не е от маслото ако е читаво.Тие мотори са мислени когато сам си барал патката под масата,вьрвят с какво ли не без да им е голям проблем.Друг е вьпроса кое е най-доброто масло,тук говорим за тракане което не е от вискозитета на маслото.
.
#18
Публикувано 04 декември 2007 - 17:18
Нека колегата като оправи проблема да сподели, аз смятам че е от маслото

#19
Публикувано 04 декември 2007 - 17:22
Благодаря кореги, аз просто попитах защото ми направи впечатление че рязко падна от 1,5 на 1, а от както я карам вече 8м. не го е правила. Два пътисъм сменял маслото до сега само Мобил 10-40. и нали я експлатирам ежедневно Ихтиман- София-Ихтиман....
А иначе темите за маслата са без край, лично аз слагам добър /4/ на тома масло с което карам. Лятото в тежките режими на каране в задръстванията на София става по-шумна. Не знам Петко от Братя Миладинови ми каза да пробвем с пълна синтетика или минерално на Мобил интересно защо двете крайности ми предложи...
А иначе темите за маслата са без край, лично аз слагам добър /4/ на тома масло с което карам. Лятото в тежките режими на каране в задръстванията на София става по-шумна. Не знам Петко от Братя Миладинови ми каза да пробвем с пълна синтетика или минерално на Мобил интересно защо двете крайности ми предложи...
#20
Публикувано 04 декември 2007 - 17:27
Цената - или най-доброто или такова което се ядва за моторетката.
.
#21
Публикувано 08 декември 2007 - 11:15
Интересна работа е тази с маслото
Четем - това е добро, онова става... а като идеш при майстора ти се объркват представите.
За моята 124-ка , 91г. ми сипаха минерално и то препоръчан(тук) майстор- дали е добре или не още незная. За цената - малееее, интересна е....
Сега си чакам списъка с направените работи и ще се допитвам до вас нормално ли е.

Четем - това е добро, онова става... а като идеш при майстора ти се объркват представите.
За моята 124-ка , 91г. ми сипаха минерално и то препоръчан(тук) майстор- дали е добре или не още незная. За цената - малееее, интересна е....
Сега си чакам списъка с направените работи и ще се допитвам до вас нормално ли е.
#22
Публикувано 08 декември 2007 - 11:21
Четем - това е добро, онова става... а като идеш при майстора ти се объркват представите.
Нормално, повечето гледат да ти вземат само парите и се правят на много компетентни и да ти разтягат локуми )
#23
Публикувано 08 декември 2007 - 11:36
Може и да си прав.... Препоръчан майстор е все пак... Интересното е, че ми падна налягането - преди под 2 не е падало сега на загряла и тихи е около 1...
Дано всичко да е наред.... инак ще се разправяме и то доста - бая пари ми взеха - по телефона ми казаха, че минералното е по-скъпо от синтетиката - почти двойно...
Ще пиша как е машинката и кой е майстора, само да ида да взема тубата с остатъка за да напиша точно , а и да видя списъка с това, което са правили за да не стане да кажа нещо, което не е така.
Дано всичко да е наред.... инак ще се разправяме и то доста - бая пари ми взеха - по телефона ми казаха, че минералното е по-скъпо от синтетиката - почти двойно...
Ще пиша как е машинката и кой е майстора, само да ида да взема тубата с остатъка за да напиша точно , а и да видя списъка с това, което са правили за да не стане да кажа нещо, което не е така.
#24
Публикувано 08 декември 2007 - 11:40
Колега, какво масло и наля и колко те ръснаха за него?
#25
Публикувано 08 декември 2007 - 11:44
След малко ще пиша - тубата е в колата, ще я взема и ще пиша колко пари и за какво са ми взели( и къде разбира се)
#26
Публикувано 08 декември 2007 - 13:13
Аз нямам датчик за налягането на маслото /W210E220D/. Карам го с Игол 15 W40 и ни тропа ни лопа нито го пипа. Върви си добре колцата.
#27
Публикувано 08 декември 2007 - 14:31
Здравейте момчета,тези коли са на минимум 500000км.,понякога се налага смяна на маслена помпа и лагери.
Не си давайте паричките за съпи масла, и разни добавки,защото една 123ка не е и чула за синтетика, кара по 1000000км.и тогава се прави ремонт без да се шлайфа вала.
Това са факти, а изводите си ги правете вие.
Не си давайте паричките за съпи масла, и разни добавки,защото една 123ка не е и чула за синтетика, кара по 1000000км.и тогава се прави ремонт без да се шлайфа вала.
Това са факти, а изводите си ги правете вие.
#28
Публикувано 08 декември 2007 - 15:19
Сипали са и минерално Mobil Super M 15W40..... отивам да си я тествам!
#29
Публикувано 08 декември 2007 - 15:46
Не съм убеден че в БГ се продават истински масла, Мобил ама правено в Румъния или другаде по филиалите, и на Бългаските лагери пише ИНА ама са от Сопот, или пише ФАГ но от Португалия и защото са калпави Португалските спряха да пишат от кой филиал са, не си давайте парите за скъпи масла, нещо средно е достатъчно, по важно е да има масълце в моторчето и да се сменя по навреме, тая със смяна на 20 000 км. не ми харесва, аз моя 250Д го карам с шел 10/40 и то наливно от варел, вече 9-та година и не ми пада налягането, на загрял мотор на тихи обороти е около 2 ат.Колеги налягането на маслото ми падна от 1,6, 1,7 до 1 тази сутрин, на празен ход разбира се и наче на обороти си държи 3 . Колата е 124 Е 2,5 ТД. Мисля че работата е нормална на двигателя. Маслото го сменях приди 3х. км - Мобил 10-40. Онзи ден сипах малко нафта 10 л на черно, и накрая във фунията видях че се задържа малко ма беше тъмно- малко водица или нещо др.... ама това не трябва да влияи на налягането - какво ще кажете..
Колега не е лошо да се премери налягането с механичен монометър за да си сигорен че не е нещо от датчика.
Иначе карай смело това са здрави машини мислено е преди да започнат да ги произвеждат.

#30
Публикувано 08 декември 2007 - 18:44
Колеги и аз да питам нещо.Понеже темата е предимно за маслата та ме интересува следното.Вече 2 години карам моята 124 200Д с масло 15/40 и двигателя работи много добре и не пипа и грам масло.Понежа съм за смяна и четох доста из форума за маслата ме налегна идеята да сложа 10/40(понеже повечето от вас май слагат такова) обаче разни майстори ми казват да не го сменям понеже досега съм бил с 15/40 и щом ми работи добре двигателя да слагам пак такова.Вие какво ще кажете дали да го сменя с 10/40? Иначе слагам NESTE финландско и съм доволен от него.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни