Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W140-300TD смяна на подгревателни свещиНе мога да запаля


  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#31 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 21:23

пробвай да я запалиш с дърпане не мъчи стартера ,че и там е беля голяма

Нали автомата се троши от дърпане
Така разбрах от една тема
Ще ми се да премеря свещите
Ако са всичките аут- се като сменя някоя може да стане по-добре та да не паля цял ден за да стигна до сервиза
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#32 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 21:28

Владек,
искрено ти съчувствам!

На предпоследната снимка си показал релето за подгрев,...онова с 6-те дебели проводника.
На буксата с малки цифри пише номерата на цилиндрите,...слагай пенджурите и зяпай внимателно!
Мери ги с мултицет спрямо маса за информация,..и ако имаш 3 изгорели,...сменяй всичките!

Операцията по смяната е доста туткава и нервна,...изисква канал или подемник,за да се развие отдолу стойката на тръбата и ЕГР гофрето.
При този тип мотор често се случва да не се развие свещ,..или да има скъсана от преди,..тогава кура е дебел.

Носи батерията обратно горе у банята на топло,...и утре сутрин слизай с чайника с врялата вода и поливай смукателите докато се згреят,....пали и оди я оправяй!

Успех!
  • 0

#33 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 21:33

Владек,
искрено ти съчувствам!

На предпоследната снимка си показал релето за подгрев,...онова с 6-те дебели проводника.
На буксата с малки цифри пише номерата на цилиндрите,...слагай пенджурите и зяпай внимателно!
Мери ги с мултицет спрямо маса за информация,..и ако имаш 3 изгорели,...сменяй всичките!

Операцията по смяната е доста туткава и нервна,...изисква канал или подемник,за да се развие отдолу стойката на тръбата и ЕГР гофрето.
При този тип мотор често се случва да не се развие свещ,..или да има скъсана от преди,..тогава кура е дебел.

Носи батерията обратно горе у банята на топло,...и утре сутрин слизай с чайника с врялата вода и поливай смукателите докато се згреят,....пали и оди я оправяй!

Успех!

Ха -това с к-ра май го усещам вече
Значи с дебелите жици
Явно не сам го видял я ат нерви или припряност
Хиляди благодарности и за загреването на всмукателите
Поздрави
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#34 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 22:07

Тук опира до това дали ти сам ще ги сменяваш или ще отидиш в сервиз!?
Каквото и да избереш сменявай всичките свещи с нови за предпочитане на Беру,но само по каталог!
GV 603 0 100 221 107
За бош свещи забрави,всяка зима ги сменях с нов комплект.
Успех ти желая.
  • 0

#35 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 22:19

Тук опира до това дали ти сам ще ги сменяваш или ще отидиш в сервиз!?
Каквото и да избереш сменявай всичките свещи с нови за предпочитане на Беру,но само по каталог!
GV 603 0 100 221 107
За бош свещи забрави,всяка зима ги сменях с нов комплект.
Успех ти желая.

Предпочитам в сервиз разбира се(там пичовете са професионалисти и това им е работа)
Страх ме хваща от времето и ако не мога да я мръдна ще търся някаква алтернатива(естествено няма да се правя на велик)
Беру-Беру
За Бош(любимия ми производител)чувам вече само не-дотам добри отзиви
Май-бош-не е вече БОШ
Благодарско за инфото Алекс
Утре-чайника и напред(да не чуе Дявола)
Ще пиша
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#36 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 22:24

Абе я си я разхвърляй сам,не е толкова страшно, ако я закършиш ще идвам да помагам.
Свещите ще ги сменим не е толкова трудно, няма нищо невъзможно. :icon_coolgrin:
  • 0

#37 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 16 November 2007 - 22:26

Предпочитам в сервиз разбира се(там пичовете са професионалисти и това им е работа)
Страх ме хваща от времето и ако не мога да я мръдна ще търся някаква алтернатива(естествено няма да се правя на велик)
Беру-Беру
За Бош(любимия ми производител)чувам вече само не-дотам добри отзиви
Май-бош-не е вече БОШ
Благодарско за инфото Алекс
Утре-чайника и напред(да не чуе Дявола)
Ще пиша


Моите подгревателни свещи са БОШ и колата сутрин при -2 градуса пали веднага след като загасне лампата на подгряването дето се вика от половин оборот. Може би при бош е по рисково защото е пълно с свещи менте и тогава вече става проблем.
  • 0

#38 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 22:37

Абе я си я разхвърляй сам,не е толкова страшно, ако я закършиш ще идвам да помагам.
Свещите ще ги сменим не е толкова трудно, няма нищо невъзможно. :icon_coolgrin:

Днес случайно разбрах,че първа се върти на пръсти и майстора гобеше страх да се опита да я стегне или извади
Около нея не видях опушено или текло нещо-което ме води на мисълта ,че парче от старата или тая свещ е вътре(значи скъсана)
Не знам нататък колко скъсани има(този който е скъсал тази е възможно да е покъсал поне още една)
Та ако и аз зема да късам-значи главата-долу и си става сериозна играта(надам се да е само една)
Пък е хубаво и да имам пресна-сегашна картинка на ситуацията със свещите и тогава да взимам каквото и да е решение
Другото което е ,че колата е в двора на вилата(където живея сега) и от горе е небето
Като мерна свещите и видя релето дали дава нещо - ще се появи стратегията
Благодаря за отзивчивостта Алех
Ще пиша
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#39 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 22:51

Утре минавам през Брикулаж да взема една палатка и един калорифер и я почваме, и без това ми е скучно.
Не се бой Вени се пребори с неговата Цък Тук та няма да се даваш :icon_coolgrin:
  • 0

#40 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 16 November 2007 - 23:04

Vladek, искрено се надявам да се разминеш само със свещи ;)
И по-добре послушай Алекс, майстори разбирали от работата си.... дрън дрън та пляс, повечето разбират само на маса с мезе и гледат да ти вземат парите или ще се учат на колата ти.
Може при майстор, за който си сигурен че е правил тази манипулация и си сигурен че колата ти е в добри ръце ;)
Успех приятел, дано да е от свещи ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#41 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 23:13

Vladek, искрено се надявам да се разминеш само със свещи ;)
И по-добре послушай Алекс, майстори разбирали от работата си.... дрън дрън та пляс, повечето разбират само на маса с мезе и гледат да ти вземат парите или ще се учат на колата ти.
Може при майстор, за който си сигурен че е правил тази манипулация и си сигурен че колата ти е в добри ръце ;)
Успех приятел, дано да е от свещи ;)

Приятели,
Ще мерна и ще кажа какво е положението
Благодарен съм за това ,че помагате страшно много
Тъпо ми е ,че ви ангажирам с глупостите си
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#42 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 16 November 2007 - 23:17

Приятели,
Ще мерна и ще кажа какво е положението
Благодарен съм за това ,че помагате страшно много
Тъпо ми е ,че ви ангажирам с глупостите си


Не се притеснявай, и ние утре може да изпаднем в същото положение, за това е форума да си помагаме, а не да ни цакат ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#43 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2007 - 23:19

Не се притеснявай, и ние утре може да изпаднем в същото положение, за това е форума да си помагаме, а не да ни цакат ;)

Съгласен :4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#44 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 17 November 2007 - 03:42

Няма да се плашиш - и аз минах успешно процедурата наскоро.
Без Veni нямаше да се оправя или поне трябваше да правя пътеката наново.
Ето я моята сага ТУК.

Един съвет - ако се закучи ваденето на някоя свещ ( а е малко е вероятно да не ), освен инструмента тип "срязана гайка", приготви си и газ за горене.
Развъртиш докъдето може.
След това със спринцовка капваш между свеща и блока няколко пъти и оставяш газта да разкисне нагара - справя се перфектно.
Не е толкова страшно но много внимавай да не скъсаш някоя при развиването - след 40Nm усилие дори и BERU не дава гаранции за запазване на целостта и.
За нови ти препоръчвам да се разходиш до вносителя V&D Auto, контактите ги има в моя линк.
Те са официален вносител на BERU.
Накрая не забравяй да намажеш резбата на новите с грес. Можеш да си купиш такава от V&D.

И още нещо - имай предвид че без нито една свещ колата няма да запали независимо колко градуса е навън.
Пробвал съм го на 3 дизела - никакъв шанс.
Така че преди да разхвърляш свещите ( опасявам се че ще струват много пари ), убеди се че с релето всичко е наред.

П.С> Ако решиш да ги бориш сам, всички тулове са в наличност и мога да ти ги дам. Включително и шибаната грес - остана достатъчно.
Казвам "шибана" изхождайки от цената и :rolleyes:
  • 0

879897.png


#45 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 17 November 2007 - 11:26

Vladek, какво е положението днес?
  • 0

logo-600-1002.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users