Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W140-300TD смяна на подгревателни свещиНе мога да запаля


  • Please log in to reply
112 мнения по тази тема

#16 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 ноември 2007 - 12:33

хайде,бе-няма да запали без подгрев при температура около 2-3 градуса...????????да не съм го правил този номер с няколко модела цедеси да ти повярвам...! ;)
и хайде,ако може да се помогне реално на човека,а не да се получава някакво чесане на езици,и на всяка манджа мерудия!


Ще запали ако има хубава компресия, не се знае и в какво състояние е на човека двигателя за да бързаш с заключенията.
И аз съм палил 312 Спринтер на 400 000км. само с една свещ, ама това е друг въпрос, с малко повече въртене разбира се.
Варианти много, свещи, кабели до свещите, релета, компресия и тн....
Спирам до тук, нека Vladek, като се оправи да пише какъв е бил проблема ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#17 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 12:36

Пичове,
Ще мъча пак след малко
То надеждата ми беше в някъкво чудо от типа на старт пилот ама явно се оказва по-опасно ако не знаеш как да го ползваш
Благодаря ви
Отивам да мъча дано се е заредил акумолатора
Ще пиша после

Кво стана,бе пич-запали ли?Ако акумулатора ти е ок и върти енергично и пак не ще,значи матората си е поизносена...!И,както си карал продължително с изгорели свещи се кръсти да успеят да ги извадят,че на тези матори е малко страшна тази операция!Приготви си към 270лв. за смяната и труда на 6 свещи,и да не забравят да ти дадат гаранционен протокол за една година гаранция!
Успех и пиши после докъде си я докарал!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#18 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2007 - 13:39

Първо провери акумулатора ако е стар може от студеното време да се е скапал най добре го смени с нов ако имаш съмнения, защото сега някъде четох че през уикенда идвали снежни бури и студове. И другото както и колегите ти казват е свещите да смениш и то всичките не само изгорелите.
  • 0

#19 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 14:03

Мда казахти аз Владек да ги смениш свещите но не би.
Ето,че дойде момента и изрева.Само недей да въртиш дълго на стартер,защото после и него ще го ремонтираш.
Спреи също няма да помогне,ако компресията не е на ниво.
Вариантите са два или разглодяваш и сменяш свещите или товариш "голямия камък" на пладформа и в сервиз.
Не очаквай да ти помогнем много със съвети,докото не разтуриш колата.
Успех
  • 0

#20 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 16 ноември 2007 - 14:53

подгрей 3 пъти един след друг и ТОГАВА завърти на стартер
от въртене няма да скапеш стартера, но акумолатора ще го ушиеш (плочите започват да се изкривяват след 15тата секунда на въртене)

ако не стане така-рапатрак или търси някой който знае как се пали със страт спрей
в мото-пфое ги палехме с REINIGER (същото като кореселин, но с пулвелизаторче на мъгла)
  • 0

#21 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 17:36

Зареждах акумолатора до 15волта чак
Завъртях ключа и запали ама с бели пушеци изодзадзе и така нестройно
На вън температурата беше вече около 5 гр
Ходих близо до някакъв майстор поне да види дали са свещи или ток както каза grosmastera по-горе
Ония отвори капака пита по телефона някой друг къде е релето и куплунга на тоя модел после каза ,че това било много трудна работа и аз предпочетох да си тръгна бързо ,бързо
Междо другото нещо пипна първа свещ и тя се клатеше(не беше навита до край или както той каза -била скъсана старата и са турили къса уж,че има свещ)некакви опити от кръжока "Сръчни ръце" е имало преди да я купя сигурно
Та така май си отивам в темата за свещи
Жалко ,че не можах да я запаля рано сутрента та да отида в Супер Дизел както ме посъветва top
Изгубих си деня с глупости
Пробвах и по три-четири подгревания по-дълго въртене и не и не
Чак след обед като се показа слънчицето-май съм си без свещи -така излиза
Ако работи утре Супер Дизел и мога да запаля рано-рано направо там
Акумолатора е нов 3 месеца, масло не харчина километража пише 183 хилки(смешно ми се вижда ама това пише)
Мамка му и прасе
Пичове,
Благодаря ви за помоща
Супер сте
Ма трябваше по-рано май да посетя сервиза а не да чакам последния момент-хем съм зает и хем и времето кофти
Ще пиша
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#22 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 17:42

Влед защо не отидеш до Петко?
Утре едва ли ще запалиш лесно при тези температури ако нямаш топъл гараж.
Преди да я мъчиш сутринта облей я с топла вода да поотвърне.
Успех
  • 0

#23 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 17:45

Влед защо не отидеш до Петко?
Утре едва ли ще запалиш лесно при тези температури ако нямаш топъл гараж.
Преди да я мъчиш сутринта облей я с топла вода да поотвърне.
Успех

Пишеше някъде за Петко и то доста неща ма не се сещам къде се намира сервиза му
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#24 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 18:14

Пишеше някъде за Петко и то доста неща ма не се сещам къде се намира сервиза му

Цък тук

И Тук :icon_welldone:
  • 0

#25 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 18:20

Алекс,
Разбрах
Благодарско приятел
Ще звънна
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#26 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 19:27

Публикувано изображение
Под тези бели тръби излиза(в заден план)черно снобче кабели и отива наляво като влиза в черната пластмасова кутия до лявата панта на капака(предполагам,че това са кабелите на свещите)
Публикувано изображение
Ето това е снобчето влизащо в кутията
Публикувано изображение
Вътре се дели на две под-снобчета-това завършва с зелен куплунг
Публикувано изображение
Другото завършва с черен и проводниците са по-дебели и са 6 на брой.Това ли е куплунга за свещите чрез който може да се измерят спрямо маса.На него обаче невиждам означения на номерета на свещите
Публикувано изображение
Това ли е самото реле за свещите

Питам тези неща защото в темите не можах да открия местоположението на релето и куплунга за подгрева на свещите на този модел W140 300TD и започнах да ги търся но ме е страх да не направя грешка
Моля някой да помогне
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#27 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 19:34

Релето го търси на левия подкалник някъде...!Но според мен излишно се заиграваш-на вентилираните дизели смяната на свещи не е елементарно,а и инструмент си трябва!И често свещта отчита съпротивление и пак е "куца"-не е изгоряла хептен,но не напича до бяло а едва-едва грее!Отивай на читав майстор за тия свещи!!!Супер-дизел не работи в събота и неделя!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#28 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 19:40

Релето го търси на левия подкалник някъде...!Но според мен излишно се заиграваш-на вентилираните дизели смяната на свещи не е елементарно,а и инструмент си трябва!И често свещта отчита съпротивление и пак е "куца"-не е изгоряла хептен,но не напича до бяло а едва-едва грее!Отивай на читав майстор за тия свещи!!!Супер-дизел не работи в събота и неделя!

Разбрах
Пак куца история
Ще съм свободен чак края на седмицата
Дай Боже слънчице
Иначе на пролет
Благодарско за инфото пич
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#29 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 20:51

пробвай да я запалиш с дърпане не мъчи стартера ,че и там е беля голяма
  • 0

#30 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 21:19

той е с автоматик!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни