Свирене от ремъка на W124
Започната от mad_butcher, 21 окт 2007 - 12:21:09
63 мнения по тази тема
#46
Публикувано 02 ноември 2007 - 11:29
А аз вече 2 години кат карам с някакво скапано виене от там.Смених ремъци,ролки, но при мен е по-особено чува се като щурче като карам на висока предавка и "галя" газта и на свободен ход при висока скорост също.Като е спряла колата слушам и нищо де.. и 124-ката
Направо вече ме побърква тва...
#47
Публикувано 03 ноември 2007 - 01:42
Момчета, мерси за подкрепата. Може да не ви е много приятно, но тези, които са ми писали, че нищо не правя не се разграничават много от въпросните майстори, при които ходя. Майсторите, при които цяла София си прави колите и не разбират нищо. Лошото е че и ние сме големи специалисти и за сметка на тях пък разбираме от всичко. Това го казвам по този начин поради факта, че колата за съжаление е станала най-важното нещо в живота ми напоследък, защото приемам нещата много навътре и искам да я поддържам в безупречно състояние. Проблемът да го направя обаче не е финансов, а по-скоро именно на това, че всеки от всичко разбира. А колата не трябва да е най-важното нещо в живота ми, защото имам и други задължения - ходя на работа, отделям време на приятелката си. Очевидно може и това да е една от причините да нямам време да направя всичко, което сте споделили и да си рупам, а освен това живея, както и още няколко стотин хиляди в този глупав град в панелно жилище и колата си я държа на платен паркинг - нямам възможност да си я разглобя в гаража и да ръчкам по нея по цял ден, както някои хора обичат да правят.
А сега малко по темата - след смяната на маслото звукът остава. Днес го чух отново само че не през деня докато беше все още топло, а вечерта, когато паднаха температурите => го прави на студено. Ремъка е поставен по начина, който е описан в книжката на Hаynes, но въпреки това утре ще го сваля и него и ще го прокарам наново. Все пак мисля, че това няма да разреши проблема. Ще пиша пак...
А сега малко по темата - след смяната на маслото звукът остава. Днес го чух отново само че не през деня докато беше все още топло, а вечерта, когато паднаха температурите => го прави на студено. Ремъка е поставен по начина, който е описан в книжката на Hаynes, но въпреки това утре ще го сваля и него и ще го прокарам наново. Все пак мисля, че това няма да разреши проблема. Ще пиша пак...
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#48
Публикувано 03 ноември 2007 - 01:52
абе пич, прочети темата отначало и ще видиш всички възможности.дотук си изключил вече някои, но пренебрегваш други съвети.
#49
Публикувано 03 ноември 2007 - 12:18
Ми то и аз като тебе съм се вманиячил всичко по колата ми да е в перфектно състояние и съм ходил при доста "майстори" за моя проблем, но никой не ми каза това и това се е развалило...Предлагам ти да погледнеш да не ти е от някоя ролка проблема, защото се съмнявам да ти е от ремъка!
#50
Публикувано 03 ноември 2007 - 23:33
Още ли се боиш с това свирене на ремъка, да не би да е от друго нещо ослушаи се довре от каде е шума.
Успех.
Успех.
#51
Публикувано 04 ноември 2007 - 15:36
Днес свалих ремъка и проверих всички шайби 1 по 1. Въртят се абсолютно нормално според моите разбирания като нито е много свободно, нито пък задържат някъде. Единствено шайбата на помпата за маслото има малък луфт изразяващ се по посока на оста, т.е. навътре/навън погледнато отпред на колата. Този луфт ми е известен още от преди, но както вече споменах няколко пъти преди ремонта нямаше никакви шумове. Поставих ремъка обратно по начина, който е описан в книгите и в следствие на това той изглежда добре обтегнат. Има някъде около 1 см. ход при натискане с пръст. За най-голямо съжаление свиренето продължава да се чува. Ремъка си изглежда добре обтегнат, а и аз няма как да го променя това, защото той се натяга автоматично посредством амортесьора. Има ли някакви други идеи?
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#52
Публикувано 04 ноември 2007 - 18:10
не я ли запали без ремък?
#53
Публикувано 05 ноември 2007 - 01:38
Тъй като имам същия проблем с моята 124-ка все и скърца ремъка и съм стигнал до едно много тъпо решение и то е че като сменям ремъка от време на време с нов няма скърцане или го пръскам с някоя помия като wd-40 и пак се оправя за определено време.
#54
Публикувано 05 ноември 2007 - 11:10
Абе пич вемах да си мисля че не е ремъка, да не би някя друга джажа да издава подобен звук и да те заблуждава за пребуксуване на ремъка. То се иска доста усилие за да пробуксува. Някакво несъосие не предполагам но поогледай за всеки случаи.
След като го вкараш в режим на свирене поисчакаи го малко нека да посвири така,
згаси колата и го пипни ако е буксувал тои трябва и да е загрял, а и шаибата кадето буксува и тя трябва да загрее. Успех.
След като го вкараш в режим на свирене поисчакаи го малко нека да посвири така,
згаси колата и го пипни ако е буксувал тои трябва и да е загрял, а и шаибата кадето буксува и тя трябва да загрее. Успех.
#55
Публикувано 10 ноември 2007 - 15:28
Колеги, май нещата винаги са по-прости отколкото изглеждат. Купих си нов ремък - Dayco за по-ниска цена - 27 лева. Ремъка изглеждаше някак си по-изпипан - Made in USA. Този Contitech-а беше правен в Румъния. Ето защо големите фирми не трябва да изнасят производството си в малки кирливи странички. Разлика между дължината на двата ремъка няма, но имаше разлика в ШИРИНАТА им. Dayco-то при сложено положение оставя по 1 мм. от двата края на шайбите. При другия ремък такова разстояние няма и нещо повече, след като го свалих си личи къде самата шайба е изяждала краищата на ремъка, за да си го напасне на ширината. Процедурата по смяната я направих току що и колата много малко съм я пробвал, но за сега не свири и мисля, че проблема е бил от това. За всеки случай ще пиша в близките няколко дни отново, но все пак за мен това е обяснението. Относно въпроса защо ми е свирила и със стария ремък, който съм ползвал отпреди ремонта - най-вероятно при свалянето и повторното слагане майстора му е разменил посоката на поставяне и той не е паснал както трябва. Наистина се надявам това да ми е решило проблема и скоро ще пиша пак.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#56
Публикувано 10 ноември 2007 - 18:30
Ееее най после да се реши проблема, то какво ли не предположихме
#57
Публикувано 11 ноември 2007 - 00:30
Провери си лагер предна главина, но не е задължително да има луфт за да вие или свири каквото там правиА аз вече 2 години кат карам с някакво скапано виене от там.Смених ремъци,ролки, но при мен е по-особено чува се като щурче като карам на висока предавка и "галя" газта и на свободен ход при висока скорост също.Като е спряла колата слушам и нищо де.. и 124-ката
Направо вече ме побърква тва...
#58
Публикувано 11 ноември 2007 - 15:36
Да ама не....свиренето се появи отново. Не е било и това проблема - просто се изчерпах откъм идеи.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#59
Публикувано 11 ноември 2007 - 15:40
започни от начало....нещо пропускаш,...основно и елементарно.
#60
Публикувано 11 ноември 2007 - 15:50
Да ама не....свиренето се появи отново. Не е било и това проблема - просто се изчерпах откъм идеи.
Бре-кво става,бе...?!Чудя се дали пък този звук не е от презареждане на акумулатора,ако ти се е скапал регулатора/диодната плочка тип"Грец"/?На 123-та преди време започнах да долавям едно такова виене,но го хванах бързо от какво е!Или лагери на алтернатора...?Аз моите ги смених профилактично още със закупуването на колата!Запали я без ремък,както те посъветва ЛИНКС-ама за малко-да не я прегрееш!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА











