Към съдържанието

  •  

Снимка

Свирене от ремъка на W124


  • Please log in to reply
63 мнения по тази тема

#16 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 октомври 2007 - 20:46

Оооооооооо приятеля,развам се,че си отново сред нас макар и по-неприятен повод.
Споко ще се оправи "каручката" а майстора и той душа има човешко е да се сгреши!
Важното е да ти се извини.
Я мини в сряда да удавиш мъката си. :beer:
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 21 октомври 2007 - 22:25

или е объркал поставянето на ремъка
или е скъсал обтягащата ос на обтегача и сега ремъка неможе да се обтегне добре. пробвай го с пръст, обтегнат ли ти се вижда?? не трябва да провисва с повече от 1 см, при силен натиск

обтяжните ролки също са вариянт, макар че така изведнъж както викаш се разсвирил....

тази кола продаваш ли я?? бартери?
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 04:34

Аз съм Българче,обичам..................да питам глупости. :flagMB new: Сигурен ли си,че ремъка е нов,да не е нещо а...........?

Леко с флакончето по ремъка - ако изчезне свиренето не е ролка,а е сух ремък.Ако ли не - почваш ги по ред,целта не е да го премахнеш,а да намериш къде като смазваш ти мени звука - ТЕ ТАМ Е ПРОБЛЕМА.
Това с водата грубичко ми се вижда,като му лисна една кофа и то ше спре и радиото да сири,вода има и на майната си,проблема няма хващане.
Майстора ти поне опита ли се да сложи нещо,един самун да му мацне само вътре на ремъка - ако е сух и свири от това ще изчезне веднага и няма да ти се налага ролки да сменяш...............Да не го обиждам,но да ти имам майстора аз. :kill_myself:
  • 0
.

#19 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 22 октомври 2007 - 09:41

или е объркал поставянето на ремъка
или е скъсал обтягащата ос на обтегача и сега ремъка неможе да се обтегне добре. пробвай го с пръст, обтегнат ли ти се вижда?? не трябва да провисва с повече от 1 см, при силен натиск

обтяжните ролки също са вариянт, макар че така изведнъж както викаш се разсвирил....

тази кола продаваш ли я?? бартери?


Колега аз я продавам колата по принцип. Бях пуснал даже обява преди няколко месеца, обаче и искам много пари, защото съм си я правил харабийската и продължавам да я правя така. Просто вече съм и сменил каквото може и каквото има за сменяне. Честно да ти кажа мислех да взимам нещо по-ново, обаче май май няма смисъл от подобни аритметики, защото като гледам колко се оплакват хората от четириочковците единствената алтернатива ми остава W140, а тези с хубавия мотор - 300TD са на супер цифра заради глупавия акциз.

А иначе колега Benzboss, вчера ходих при другия си майстор, който ми напръска ремъка доста обилно със смазка за ремъци - мисля, че е на силиконова основа. Въпреки че си изпръска сигурно половината флакон, това продължи да свири яко. Ремъка е нов 100%, защото си го купувах сам и като ми го донесоха си приличаше на доста нов.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 17:07

Половин флакон му е много ако ме питаш мен,само леко да му сложи и веднага спира свиренето ако е ремък.Да пробва да сложи около основата на ролките,няма да спре,но ще промени авука на тая дето се е предала от бачкане.

Не е ремък значи,тия са добри и тук ги продават и по диларските магазини,аз съм с такива на 2 коли.
  • 0
.

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 октомври 2007 - 17:07

пичове стига с тия ремъци
на 102 103 и 111 мотор ако сложиш ремък както трябва, обтегача да е опънат по данни, всички ролки и шайби се въртят без да са блокирали или пред блокиране, ако щеш и 20годишен ремък преди скъсване му тури, няма да се чуе ни скръц и ни пръц.
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 17:21

На M104 така ли е да ти запиша един диск да го чуеш?Не е на моя кола,не са ролки,ремъка е добър ма сух.
  • 0
.

#23 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 октомври 2007 - 17:28

На M104 така ли е да ти запиша един диск да го чуеш?Не е на моя кола,не са ролки,ремъка е добър ма сух.


Абе чудя се....чета,чета,чета по темата и се чудя-кво е това "сух ремък"?!?!?!Ми то нали си е жега като работи мотора,ремъка се нагрява малко,или много-къ няма да"изсъхне",какъвто и да е бил,дори и "мокър"? ;) Нещо не вдявам,та ще се радвам да ми обясните!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 октомври 2007 - 17:37

http://www.valvoline....asp?product=32

Стара,суха и напукана гума виждал ли си?Или старо уплътнение на прозорец?Е на това изглежда и ремъка след някои и друг месец.Има си флакони които го "смазват" и го предпазват от напукване.Колкото и странно да звучи тия флакони предпазват от приплъзване и омекотяват гумата,ляга по-добре и спира да царка кат щурец.


Публикувано изображение

Ако си следил как смазах на МРАКА люка ще видиш аз какво ползвам.Нищо му няма на ремъка,няма да се скъса ако го смажеш с каквото и да било.Едно време ползвахме парче сапун,че баба ми все с Валволин е бачкала.
  • 0
.

#25 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 22 октомври 2007 - 22:54

Колеги днес не ми остана много време тъй като метеорологичните условия бяха срещу мен и половин ден съм чакал да си сглобя моторчето на парното и това на чистачките. Ако някой е решил да ги сваля и не му е толкова наложително бих му препоръчал да не го прави. Свалянето отнема няколко часа и доста псувни, а освен това ако се изпусне случайно някоя гайка или камък от гедорето, както ми се случи на мен става още по-страшно.
Както и да е, на проблема с ремъците - успях малко да се позанимая и с него в следствие на което го намокрих доста обилно и пусках/спирах климатици и чудесии. В крайна сметка дори и да се намокри шума не изчезва и аз започвам да си мисля, че проблема не е в ремъка изобщо. Сега малко предистория - при последната смяна на маслото си смених и хидравличното масло от чиято помпа в момента се чува свиренето. Отидох и казах, че искам мерцедесово масло за хидравликата на волана и господин специалистът от магазина ми препоръча обикновено хидравлично масло, което било разбираш ли абсолютно същото. Аз като не знам какво да купя си викам - глей го тоя иска да ми направи услуга и си купих от него. Смених маслото и филтърчето и всичко беше ток и жица. Това добре обаче сега става по-студено и захладняването съвпада с момента, в който ония другия специалист - майстора ми разглоби колата. Съответно ме избива на мисълта, че просто маслото което е сложено не е подходящо за там и помпата има проблеми с въртенето. Опитах се да си го докажа за пред себе си, че е от това и когато въртя волана наляво надясно шума (свиренето) най-общо казано се променя доста и то в повечето случаи намалява леко. Та сега въпросът ми е може ли да съм с кофти масло, което поради застудяването на времето да е започнало да затормозява помпата, от която пък да се чува виенето - не знам дали споменах вече, но виенето се засилва с увеличаването на оборотите на двигателя? С две думи да източвам ли пак масълцето и да ходя да си купя от Ивайджет оригиналното, на което си пише Power steering oil?
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#26 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 октомври 2007 - 23:07

нема грижи че си с АТФ-червен,..или ти се е скапала помпата или не е от маслото!
  • 0

#27 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 23 октомври 2007 - 09:21

или ти се е скапала помпата или не е от маслото!


Това ми прозвуча малко като или ти се е преебала помпата или ДА. Това ли си имал предвид? :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#28 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 23 октомври 2007 - 18:38

Колега извинявай но пак ще ти драсна някои ред, писах ти напред че помпата е по малката вероятност.
При по гъсто масло и при по високите обороти налягането се увеличава а от там и дебита се увеличава а отворите не са предвидени за такав дебит, поради тази причина и помпата се натоварва повече и преплъзва ремака за щастие. Защтото ако не преплъзне, някоя от зъпчатките вътре в помпата няма да издържи и тогава деиствително ще е здала багажа, бях ти препоръчал да започнеш с по леката процедура, смяна на маслото, а ако това не причината то тогава проблема е по сложен, но мисля че с маслото ще се управи. Успех.
  • 0

#29 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 23 октомври 2007 - 21:29

Колега извинявай но пак ще ти драсна някои ред, писах ти напред че помпата е по малката вероятност.
При по гъсто масло и при по високите обороти налягането се увеличава а от там и дебита се увеличава а отворите не са предвидени за такав дебит, поради тази причина и помпата се натоварва повече и преплъзва ремака за щастие. Защтото ако не преплъзне, някоя от зъпчатките вътре в помпата няма да издържи и тогава деиствително ще е здала багажа, бях ти препоръчал да започнеш с по леката процедура, смяна на маслото, а ако това не причината то тогава проблема е по сложен, но мисля че с маслото ще се управи. Успех.


вътре няма зъбчатки--това е пластинкова помпа. ако направи много високо налягане си има предпазен клапан, който връща ATF-а обратно горе. такаче е почти невъзможно да се разсвири от маслото. виж обаче ако имаш разбити втулки, задрал вал на помпата може.... може да свири от помапата, ако не е обтегнат добре ремъка
просто свали ремъка и провери на ръка дали се въртят леко всички шайби, без луфтове и хрупкания. но вече ти писах по-възможните причини
  • 0

#30 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 23 октомври 2007 - 22:57

Айде и аз да поспамя- имам подобен проблем с Ланчата- пистовия ми ремък беше за смяна по всички признаци, но не свиреше или мн рядко- купих си Гейтс за 32 кинта и отивам да го сменям - Свалям ОРИГИНАЛНИЯ ремък - Щампата на ланча избледняла, каналите му се лъснали- тамън за смяна. Слагам новия, прокарвам го и го натягам като по учебник- книгата на тезгяфа, паля- никакви грижи и след 20 км почна да свири на празен ход. Като го полея с вода спира. От време на време сам си спира да свири, ама понякога и особено сутрин свири- не постоянно, а скръц-скръц-скръц... Какво да му бая, със сапун ли да го търкам, силиконов спрей ли да му пръскам.
Вероятността за менте на ремъка е малка, освен да са ми продали малко по-стар на години. Не мисля да го сменям скоро ама дайте съвет.

П.С. освен това имам чувството че някои ремъци са на космически надценки - като питах по тел ми казаха 17 лв, а като отидох да го взема - 32. Продавача май си беше прочел доставната цена. От друго място съм купувал клиновиден ремък Конти Тех за 7лв за Фиат и ремъка нямаше грижи.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни