Свирене от ремъка на W124
Started by mad_butcher, 21 Oct 2007 - 12:21:09
63 replies to this topic
#31
Posted 24 October 2007 - 22:55
при мен когато беше объркано поставянето на ремъка ползвах
един силиконов спрей от метро зелена опаковка и като го
пръсках ме караше около месец ама после явно изсъхва и пак пръскане
един силиконов спрей от метро зелена опаковка и като го
пръсках ме караше около месец ама после явно изсъхва и пак пръскане
#32
Posted 31 October 2007 - 19:30
Здравейте пак. Понеже бях обещал да пиша за развитието на проблема, а той още не е решен със сигурност ще кажа какво съм направил. Ремъка е добре обтегнат, има по-малко от 1 см. потъване при натиск. Въпреки всичките коментари аз се насочих към шум от самата помпа за маслото. Днес смених маслото и сложих такова, каквото дават по предписание. Направи ми впечатление, че старото, което източих беше по-рядко от това, което сложих сега. Тук е момента да вметна, че въпросното "старо" масло съм го сменял преди 1 месец и тогава ме подлъгаха да сложа някакво обикновено хидравлично масло на Lemforder. В следващите няколко дни ще слухтя за виенето но въпреки това да попитам възможно ли е в масълцето да е бил проблема, тъй като очевидно това, с което съм бил до сега е различно от това, което е трябвало да бъде?
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#33
Posted 31 October 2007 - 21:08
колега пак ти казвам провери поставянето на ремъка
и при грешно поставен ремък пак е обтегнат ,но не контактува достатъчно
с шайбата на коляновия вал
не се коси с помпата на хидравликата ако ти е правилно
поставен ремъка няма да свири и ако помпата заяжда направо и къса
оста без да присвирва това съм го виждал
и при грешно поставен ремък пак е обтегнат ,но не контактува достатъчно
с шайбата на коляновия вал
не се коси с помпата на хидравликата ако ти е правилно
поставен ремъка няма да свири и ако помпата заяжда направо и къса
оста без да присвирва това съм го виждал
#34
Posted 01 November 2007 - 10:26
Успех, чакаме за резолтата.
#35
Posted 01 November 2007 - 12:42
Както LINX ти е написал в началото свали ремака и виж дали изчезва.Но най вероятно е пренатегната веригата провери преди да довърши вала и оптегачите. Случвало ми се е и колата беше минала през доста "майстори" и те бяха казали помпа на хидравликата но бяха пренатегнали веригата отпуснахме я и всичко заспа.
#36
Posted 01 November 2007 - 12:54
добре бе пич, кажи ми как ще пренатегнеш веригата, като тя е с автоматичен обтегач с тресчотков механизъм?
майстора трябва да е бил тотално пишман да избута буталцето на обтегача, за да се пренатегне веригата. друг вариант е да е сменял веригата и старата като е по къса, да не са върнали обегача в изходно положение.?!?!? но при натегнат обтегач обикновенно се чупи нещо, или банана или разпределителен вал при фланеца
майстора трябва да е бил тотално пишман да избута буталцето на обтегача, за да се пренатегне веригата. друг вариант е да е сменял веригата и старата като е по къса, да не са върнали обегача в изходно положение.?!?!? но при натегнат обтегач обикновенно се чупи нещо, или банана или разпределителен вал при фланеца
#37
Posted 01 November 2007 - 13:10
като свалиш първо колелото на вала а после оптегача най вероятно.Не счупи нищо и свиреше поте 2 седмици.
#38
Posted 01 November 2007 - 16:51
да, така вече може да се самообтегне и после не се връща назад. НО как ще сложиш после веригата и колелото на вала? тъй като веригата вече издърпва колелото надолу, и центъра на колелото не стига вала. има вероятност да стане единствено на 102 мотор с едноредова верига, която е разтеглена с поне 2 см, такаче банана на обтегача да опре в преградата на главата.
а на колегата е 111, с 2 вала, 2редова верига,
но пак може да се получи, ако майстора избута буталцето на обтегача и после го е натегнал колкото може на резба...в такъв случай после и банана се сменя...
а на колегата е 111, с 2 вала, 2редова верига,
но пак може да се получи, ако майстора избута буталцето на обтегача и после го е натегнал колкото може на резба...в такъв случай после и банана се сменя...
#39
Posted 01 November 2007 - 20:31
Най-често невнимателните механици,объркват реда на обтегане на веригата на 111мотор!
След ремонта остава много натегната и ангренажа вие та се къса,...и понекога наистина се къса,..след месец!
Баш като свалят колелото на разпр.вал и,.....айдеее обтегача ,...1 сант напне,...после не могат да качат веригата и се сетят че има обтегач,..свалат го ,..метнат синджира и с неистови усилия завият обтегача!
Е тогава требе бесилка,...и за клиента,..после за майстора!
Принципно всека неизправност възникнала непосредствено след некакъв ремонт ,се дължи на самия ремонт,...или намеса!
След ремонта остава много натегната и ангренажа вие та се къса,...и понекога наистина се къса,..след месец!
Баш като свалят колелото на разпр.вал и,.....айдеее обтегача ,...1 сант напне,...после не могат да качат веригата и се сетят че има обтегач,..свалат го ,..метнат синджира и с неистови усилия завият обтегача!
Е тогава требе бесилка,...и за клиента,..после за майстора!
Принципно всека неизправност възникнала непосредствено след некакъв ремонт ,се дължи на самия ремонт,...или намеса!
#40
Posted 02 November 2007 - 00:00
Не е ли добре да се разграничат ремаците от веригите?
Или за някои е все едно.
Или за някои е все едно.
#41
Posted 02 November 2007 - 00:15
прочети цялата тема от началото до края и ще разбереш защо се споменават и ремъка и веригата!
И по-точно ,..обърни внимание след какъв ремонт започват неприятностите на създателя на темата!
И по-точно ,..обърни внимание след какъв ремонт започват неприятностите на създателя на темата!
#42
Posted 02 November 2007 - 00:29
Да ама тои пише че свири ремака, не пише за веригата.
То до сега щяхме да направим и ремонт на двигателя и една боя на купето дори, не е толкова сложно, само трябва да се вслуша по добре от каде е шума, и да се предприемат деиствия за локализиране, нямам против веригата може тя да шуми но пишем "свири ремака"
То до сега щяхме да направим и ремонт на двигателя и една боя на купето дори, не е толкова сложно, само трябва да се вслуша по добре от каде е шума, и да се предприемат деиствия за локализиране, нямам против веригата може тя да шуми но пишем "свири ремака"
#43
Posted 02 November 2007 - 00:34
Едно пише,..друго казва,..нищо не предприема..
Предложенията за локализиране със свален ремък минаха още миналата седмица,..ма оно рупа ли рупа!
Има си там некъв негов си майстор,...да рупат заедно!
Предложенията за локализиране със свален ремък минаха още миналата седмица,..ма оно рупа ли рупа!
Има си там некъв негов си майстор,...да рупат заедно!
#44
Posted 02 November 2007 - 00:47
Ама то само с мислене и питане не става, то се иска и деиствите, то само няма да се управи.
#45
Posted 02 November 2007 - 09:42
Момчета тиг сте търсили проблема в колата.Моята е 102 мотор и допреди няколко месеца нямаше никакви проблеми.Когато тръгнах да сменявам маслата и консумативите смених и ремъка и от там започна-циу,циу-направо можеш да се побъркаш.Смених отново ремъка с обтягащата ролката -пак същото.Единственото което ми остана да мисля че тия ремъци са някаква дефектна серия.Нямате си представа колко Мерцедеси( 124-ки, и 190-ки) са започнали да свирт из София.Неможе всичките да ни се преебат ремъците или оптегачите в един момент-просто ни продават боклуци и във хубавите магазини!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













