Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Диагностика с Carsoft 7.4Искам сам да си правя диагностика на колата


  • Please log in to reply
104 мнения по тази тема

#46 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2007 - 17:20

Днес установих кое може да се тества на S класа W140 350TD

Ето това са ситемите които успях да тествам:

ABS - Антиблокираща система - Digital Test
SRS - Аir bag - Digital Test
PTS - Парктроник - Digital Test
PSE - Пневматична система - Digital Test
CF - Комфортен модул - Analogue Test
EDS - Електроника на дизелови системи - Analogue Test
IFI - Електроника по линията на горивната система - Analogue Test
ATA - Система против кражба - Analogue Test
* Съкращенията съм ги гледал от един сайт не съм ги превеждал аз.
Според мен би трябвало да може и IRCL - "инфрачервено отдалечено заключване (централно заключване)" защото в менюто на програмата има "IRCL:W140", но аз не успях да го тествам.
  • 0

#47 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 октомври 2007 - 20:45

Супер си
Жалко,че следващите 2 седмици няма да съм в Софето и няма да мога да ръчкам(по колата)
Ще влача лаптопа с мен ама само ще мога да гледам като сеирджия
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#48 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 27 октомври 2007 - 22:53

Днес установих кое може да се тества на S класа W140 350TD

Ето това са ситемите които успях да тествам:

ABS - Антиблокираща система - Digital Test
SRS - Аir bag - Digital Test
PTS - Парктроник - Digital Test
PSE - Пневматична система - Digital Test
CF - Комфортен модул - Analogue Test
EDS - Електроника на дизелови системи - Analogue Test
IFI - Електроника по линията на горивната система - Analogue Test
ATA - Система против кражба - Analogue Test
* Съкращенията съм ги гледал от един сайт не съм ги превеждал аз.
Според мен би трябвало да може и IRCL - "инфрачервено отдалечено заключване (централно заключване)" защото в менюто на програмата има "IRCL:W140", но аз не успях да го тествам.


top ето няколко възможни при4ини сто не се тества IRCL .
По принцип карсофта ба4ка релативно свясно.оба4е се и сбагясва 4ат пат. Другото което е вазможно е -
тия дет правят мултиплексора или пак ( 4удя се как да го нарека когато е без мултиплексор -слагам му име конверторна сигнала ) конертора /има наистина всесни хора и слагат истинско 4ип4е на К линията и тогава има по малко проблеми . Оба4е има и дарводелци дето правят схемата с транзистори и тогава ако по по дълаг кабела от пласмасовата кутия до колата състо има проблеми.
Друго важно състо е - кабела от ком порта до пласмасовата кутия састо да е къс - на лаптопите ком порта не вади + /- 12 волата а е на +/- 5 което е пак отговаря на RS232 стандарт но пак зависи какво 4ип4е са сложили в пласмасовата кутия.
Ти няма6 мултиплексор но просто за инфо - оргиналния мултиплексор дето превклу4ва К лините дето е на Стар дигнозата е с релета като телефона централа.
Ама на Карсофтския е с 4ипове и понеже свесните 4ипове са скапи слагат евтиния от наи обикновена логи4еска серия .И тва състо ебава мамата на К линията и по4ват мизерии.

И осте инфо - мултиплексора или пак конвертор без мултиплексор го прават и продават в Бг. То схемата на Карсофт 7.4 е публи4на и я има в нета софтуера за ПЦ е кракнат и състо го има в нета.
Аз по едно време се бах навил да понаправя малко такива маимунки ама докато се наканя и цената на китаиски мултиплксор за Стар диагноза падна и така и си остана - осте ми се варгалят из касти 3-4броя 38 пинови букси ....
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#49 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2007 - 00:59

top ето няколко възможни при4ини сто не се тества IRCL .
По принцип карсофта ба4ка релативно свясно.оба4е се и сбагясва 4ат пат. Другото което е вазможно е -
тия дет правят мултиплексора или пак ( 4удя се как да го нарека когато е без мултиплексор -слагам му име конверторна сигнала ) конертора /има наистина всесни хора и слагат истинско 4ип4е на К линията и тогава има по малко проблеми . Оба4е има и дарводелци дето правят схемата с транзистори и тогава ако по по дълаг кабела от пласмасовата кутия до колата състо има проблеми.
Друго важно състо е - кабела от ком порта до пласмасовата кутия састо да е къс - на лаптопите ком порта не вади + /- 12 волата а е на +/- 5 което е пак отговаря на RS232 стандарт но пак зависи какво 4ип4е са сложили в пласмасовата кутия.
Ти няма6 мултиплексор но просто за инфо - оргиналния мултиплексор дето превклу4ва К лините дето е на Стар дигнозата е с релета като телефона централа.
Ама на Карсофтския е с 4ипове и понеже свесните 4ипове са скапи слагат евтиния от наи обикновена логи4еска серия .И тва състо ебава мамата на К линията и по4ват мизерии.

И осте инфо - мултиплексора или пак конвертор без мултиплексор го прават и продават в Бг. То схемата на Карсофт 7.4 е публи4на и я има в нета софтуера за ПЦ е кракнат и състо го има в нета.
Аз по едно време се бах навил да понаправя малко такива маимунки ама докато се наканя и цената на китаиски мултиплксор за Стар диагноза падна и така и си остана - осте ми се варгалят из касти 3-4броя 38 пинови букси ....


Като чета какво си написал май за теб няма тайни в електрониката :icon_welldone: За захранването на цялата система съм забелязъл че ако лаптопа е включен към захранване а не работи на батерия, диагностиката като че ли става по бързо, но може и да не е така не съм 100% сигурен. Може да пробвам да скъся кабелите малко или да ги сменя с по дебели защото тия са някакви много тънки жички. Също много се бави като прави аналогов тест - някъде по 2-4 минути а дигиталния го прави по бързо за около минута или по малко. Другото което ми идва като идея е че нали като се прави диагностиката колата е на контакт и светят всичките лампи по таблото и вероятно работят някои системи които консумират ток и сигурно напрежението е по малко от 12 волта а нали диагностичната кутийка се захранва през 38 пиновата букса и може да не и стига ток и за това може би ще е по добре като е на контакт колата да и закача към акумулатора зарядно устройство което да поддържа стабилно напрежение от 12 волта - дали ще е добре ?
Мерси много за обяснението за начина на работа на карсофт беше ми много полезно да го прочета. :)
  • 0

#50 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 октомври 2007 - 01:13

Не му режи кабелите,..не ги скъсявай,...не си трови нервите!
По-бърз и надежден нема да стане,...нали преди да го купиш коментирахме че това е непрофесионален тестер!
С течение на времето ще му разбереш силата и слабоста!

Програмата работи по бързо на външно захранен комп,..отколкото на батерий,..това е нормално и изцяло зависи от компа,...сейв моуд-пази ти батерията!

Аналоговия тест е по бавен от дигиталния,...закон е!
Пак се радвай че и аналогов тест можеш да правиш,...диагнозата не може/след 95 година нагоре ги лови/

Айде лека!
  • 0

#51 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2007 - 01:25

Не му режи кабелите,..не ги скъсявай,...не си трови нервите!
По-бърз и надежден нема да стане,...нали преди да го купиш коментирахме че това е непрофесионален тестер!
С течение на времето ще му разбереш силата и слабоста!

Програмата работи по бързо на външно захранен комп,..отколкото на батерий,..това е нормално и изцяло зависи от компа,...сейв моуд-пази ти батерията!

Аналоговия тест е по бавен от дигиталния,...закон е!
Пак се радвай че и аналогов тест можеш да правиш,...диагнозата не може/след 95 година нагоре ги лови/

Айде лека!


ОК, щом казваш няма да се занимавам, наистина не трябва да забравям че не ми трябва за професионална и комерсиална работа :) а и разбрах че това което съм искал да тествам IRCL за W140 е само за модели до декември 1994 а моя е 11.95... А за лаптопа вече ще го ползвам само със зарядно за по сигурна работа. Мерси и лека !
  • 0

#52 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 29 октомври 2007 - 12:07

top ако вси4ко си ба4ка наистина не бараи ни6то . Аз само ти дадох някои възможни при4ини ако не работи..... .
Ина4е относно баързината- то самия протокол на К линията си е бавен.......... няма как да стане по барзо .
относно напрежението в колата....
кат вклю4еи6 вси4ко - само премери колко е на акумулатора -ако е 11 и нагоре вси4кои системи в колата сте работят . Ако е по долу диагностиката пак сте работи но някои изпалнителни механизми им е малко и когато се опита6 да ги разклати6 може да върне гре6ка.
В пласмасовата кутиика вси4ко е на 5 волта и тя пове4е от да кажем 200 мА не би требвало да дарпа.
успехи .
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#53 borisoff

borisoff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Автоаларми и газови уредби

Публикувано 29 октомври 2007 - 18:37

Здравеите! Аз имам провлем с колата и искам да си купя диагностична апаратура и харесах тази http://www.scantool....;products_id=21 защото тества доста марки автомобили но не съм сигурен до каква степен мога да вникна в компютъра на автомобила. Някой има ли престава това нещо ще ми върши ли работа.Колата ми е С200 Компресор 2001г. Мерси
  • 0

#54 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 октомври 2007 - 20:28

Здравеите! Аз имам провлем с колата и искам да си купя диагностична апаратура и харесах тази http://www.scantool....;products_id=21 защото тества доста марки автомобили но не съм сигурен до каква степен мога да вникна в компютъра на автомобила. Някой има ли престава това нещо ще ми върши ли работа.Колата ми е С200 Компресор 2001г. Мерси



Тва е като да си купиш мултицет от Битака!
Виж му цената-кво очакваш!
Ей сега Топ ще ти се изсмее!
  • 0

#55 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2007 - 20:59

Тва е като да си купиш мултицет от Битака!
Виж му цената-кво очакваш!
Ей сега Топ ще ти се изсмее!


Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание :) Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.
  • 0

#56 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 октомври 2007 - 21:15

В събота видях за какво става въпрос, направиха ми една бърза диагностика с Carsoft, но не знам коя версия беше. Хубава работа като цяло. То вече Топ я е пробвал ама и аз да си кажа, че има хляб в тая работа. :)
  • 0

#57 borisoff

borisoff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Автоаларми и газови уредби

Публикувано 29 октомври 2007 - 22:03

Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание :) Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.


Колега каква е разликата на диагностичния адаптор с мултиплексор и без такъв?
  • 0

#58 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 октомври 2007 - 22:17

Разликата е от земята до небето!
  • 0

#59 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 30 октомври 2007 - 20:28

Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание :) Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.


Сто не питаш..........
Ина4е тва дет са го направили тия на6те си е кат вси4ко останало.Е какво са сложили вътре не знам ама както казах схемата на тва не6то е публи4на( и с мултиплексори и без)
Ама не се ядосваи -мултиплексора (ако е скован свясно с релета ) спестява само да не търсиш кое каде е.Друга разлика няма.
Говорим за Карсофтския 7.4 - не за Стар диагнозата-там е друга работа.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#60 borisoff

borisoff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Автоаларми и газови уредби

Публикувано 05 ноември 2007 - 16:14

Здравейте колеги! Днес ми тестваха колата с една диагностична апаратура на която от името и запомних само че завършва на ........BEE и логото и веше пчела. Забелязах че софтоера и беше с същото име и беше на български.Някой има ли престава какво е това защото искам да си купя някаква диагностична апаратура която да чете и трие грешки ама и на други марки коли освен мерцедес.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни