Диагностика с Carsoft 7.4Искам сам да си правя диагностика на колата
Започната от top, 26 сеп 2007 - 22:34:20
104 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 октомври 2007 - 17:20
Днес установих кое може да се тества на S класа W140 350TD
Ето това са ситемите които успях да тествам:
ABS - Антиблокираща система - Digital Test
SRS - Аir bag - Digital Test
PTS - Парктроник - Digital Test
PSE - Пневматична система - Digital Test
CF - Комфортен модул - Analogue Test
EDS - Електроника на дизелови системи - Analogue Test
IFI - Електроника по линията на горивната система - Analogue Test
ATA - Система против кражба - Analogue Test
* Съкращенията съм ги гледал от един сайт не съм ги превеждал аз.
Според мен би трябвало да може и IRCL - "инфрачервено отдалечено заключване (централно заключване)" защото в менюто на програмата има "IRCL:W140", но аз не успях да го тествам.
Ето това са ситемите които успях да тествам:
ABS - Антиблокираща система - Digital Test
SRS - Аir bag - Digital Test
PTS - Парктроник - Digital Test
PSE - Пневматична система - Digital Test
CF - Комфортен модул - Analogue Test
EDS - Електроника на дизелови системи - Analogue Test
IFI - Електроника по линията на горивната система - Analogue Test
ATA - Система против кражба - Analogue Test
* Съкращенията съм ги гледал от един сайт не съм ги превеждал аз.
Според мен би трябвало да може и IRCL - "инфрачервено отдалечено заключване (централно заключване)" защото в менюто на програмата има "IRCL:W140", но аз не успях да го тествам.
#47
Публикувано 27 октомври 2007 - 20:45
Супер си
Жалко,че следващите 2 седмици няма да съм в Софето и няма да мога да ръчкам(по колата)
Ще влача лаптопа с мен ама само ще мога да гледам като сеирджия
Жалко,че следващите 2 седмици няма да съм в Софето и няма да мога да ръчкам(по колата)
Ще влача лаптопа с мен ама само ще мога да гледам като сеирджия
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#48
Публикувано 27 октомври 2007 - 22:53
Днес установих кое може да се тества на S класа W140 350TD
Ето това са ситемите които успях да тествам:
ABS - Антиблокираща система - Digital Test
SRS - Аir bag - Digital Test
PTS - Парктроник - Digital Test
PSE - Пневматична система - Digital Test
CF - Комфортен модул - Analogue Test
EDS - Електроника на дизелови системи - Analogue Test
IFI - Електроника по линията на горивната система - Analogue Test
ATA - Система против кражба - Analogue Test
* Съкращенията съм ги гледал от един сайт не съм ги превеждал аз.
Според мен би трябвало да може и IRCL - "инфрачервено отдалечено заключване (централно заключване)" защото в менюто на програмата има "IRCL:W140", но аз не успях да го тествам.
top ето няколко възможни при4ини сто не се тества IRCL .
По принцип карсофта ба4ка релативно свясно.оба4е се и сбагясва 4ат пат. Другото което е вазможно е -
тия дет правят мултиплексора или пак ( 4удя се как да го нарека когато е без мултиплексор -слагам му име конверторна сигнала ) конертора /има наистина всесни хора и слагат истинско 4ип4е на К линията и тогава има по малко проблеми . Оба4е има и дарводелци дето правят схемата с транзистори и тогава ако по по дълаг кабела от пласмасовата кутия до колата състо има проблеми.
Друго важно състо е - кабела от ком порта до пласмасовата кутия састо да е къс - на лаптопите ком порта не вади + /- 12 волата а е на +/- 5 което е пак отговаря на RS232 стандарт но пак зависи какво 4ип4е са сложили в пласмасовата кутия.
Ти няма6 мултиплексор но просто за инфо - оргиналния мултиплексор дето превклу4ва К лините дето е на Стар дигнозата е с релета като телефона централа.
Ама на Карсофтския е с 4ипове и понеже свесните 4ипове са скапи слагат евтиния от наи обикновена логи4еска серия .И тва състо ебава мамата на К линията и по4ват мизерии.
И осте инфо - мултиплексора или пак конвертор без мултиплексор го прават и продават в Бг. То схемата на Карсофт 7.4 е публи4на и я има в нета софтуера за ПЦ е кракнат и състо го има в нета.
Аз по едно време се бах навил да понаправя малко такива маимунки ама докато се наканя и цената на китаиски мултиплксор за Стар диагноза падна и така и си остана - осте ми се варгалят из касти 3-4броя 38 пинови букси ....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#49
Публикувано 29 октомври 2007 - 00:59
top ето няколко възможни при4ини сто не се тества IRCL .
По принцип карсофта ба4ка релативно свясно.оба4е се и сбагясва 4ат пат. Другото което е вазможно е -
тия дет правят мултиплексора или пак ( 4удя се как да го нарека когато е без мултиплексор -слагам му име конверторна сигнала ) конертора /има наистина всесни хора и слагат истинско 4ип4е на К линията и тогава има по малко проблеми . Оба4е има и дарводелци дето правят схемата с транзистори и тогава ако по по дълаг кабела от пласмасовата кутия до колата състо има проблеми.
Друго важно състо е - кабела от ком порта до пласмасовата кутия састо да е къс - на лаптопите ком порта не вади + /- 12 волата а е на +/- 5 което е пак отговаря на RS232 стандарт но пак зависи какво 4ип4е са сложили в пласмасовата кутия.
Ти няма6 мултиплексор но просто за инфо - оргиналния мултиплексор дето превклу4ва К лините дето е на Стар дигнозата е с релета като телефона централа.
Ама на Карсофтския е с 4ипове и понеже свесните 4ипове са скапи слагат евтиния от наи обикновена логи4еска серия .И тва състо ебава мамата на К линията и по4ват мизерии.
И осте инфо - мултиплексора или пак конвертор без мултиплексор го прават и продават в Бг. То схемата на Карсофт 7.4 е публи4на и я има в нета софтуера за ПЦ е кракнат и състо го има в нета.
Аз по едно време се бах навил да понаправя малко такива маимунки ама докато се наканя и цената на китаиски мултиплксор за Стар диагноза падна и така и си остана - осте ми се варгалят из касти 3-4броя 38 пинови букси ....
Като чета какво си написал май за теб няма тайни в електрониката За захранването на цялата система съм забелязъл че ако лаптопа е включен към захранване а не работи на батерия, диагностиката като че ли става по бързо, но може и да не е така не съм 100% сигурен. Може да пробвам да скъся кабелите малко или да ги сменя с по дебели защото тия са някакви много тънки жички. Също много се бави като прави аналогов тест - някъде по 2-4 минути а дигиталния го прави по бързо за около минута или по малко. Другото което ми идва като идея е че нали като се прави диагностиката колата е на контакт и светят всичките лампи по таблото и вероятно работят някои системи които консумират ток и сигурно напрежението е по малко от 12 волта а нали диагностичната кутийка се захранва през 38 пиновата букса и може да не и стига ток и за това може би ще е по добре като е на контакт колата да и закача към акумулатора зарядно устройство което да поддържа стабилно напрежение от 12 волта - дали ще е добре ?
Мерси много за обяснението за начина на работа на карсофт беше ми много полезно да го прочета.
#50
Публикувано 29 октомври 2007 - 01:13
Не му режи кабелите,..не ги скъсявай,...не си трови нервите!
По-бърз и надежден нема да стане,...нали преди да го купиш коментирахме че това е непрофесионален тестер!
С течение на времето ще му разбереш силата и слабоста!
Програмата работи по бързо на външно захранен комп,..отколкото на батерий,..това е нормално и изцяло зависи от компа,...сейв моуд-пази ти батерията!
Аналоговия тест е по бавен от дигиталния,...закон е!
Пак се радвай че и аналогов тест можеш да правиш,...диагнозата не може/след 95 година нагоре ги лови/
Айде лека!
По-бърз и надежден нема да стане,...нали преди да го купиш коментирахме че това е непрофесионален тестер!
С течение на времето ще му разбереш силата и слабоста!
Програмата работи по бързо на външно захранен комп,..отколкото на батерий,..това е нормално и изцяло зависи от компа,...сейв моуд-пази ти батерията!
Аналоговия тест е по бавен от дигиталния,...закон е!
Пак се радвай че и аналогов тест можеш да правиш,...диагнозата не може/след 95 година нагоре ги лови/
Айде лека!
#51
Публикувано 29 октомври 2007 - 01:25
Не му режи кабелите,..не ги скъсявай,...не си трови нервите!
По-бърз и надежден нема да стане,...нали преди да го купиш коментирахме че това е непрофесионален тестер!
С течение на времето ще му разбереш силата и слабоста!
Програмата работи по бързо на външно захранен комп,..отколкото на батерий,..това е нормално и изцяло зависи от компа,...сейв моуд-пази ти батерията!
Аналоговия тест е по бавен от дигиталния,...закон е!
Пак се радвай че и аналогов тест можеш да правиш,...диагнозата не може/след 95 година нагоре ги лови/
Айде лека!
ОК, щом казваш няма да се занимавам, наистина не трябва да забравям че не ми трябва за професионална и комерсиална работа а и разбрах че това което съм искал да тествам IRCL за W140 е само за модели до декември 1994 а моя е 11.95... А за лаптопа вече ще го ползвам само със зарядно за по сигурна работа. Мерси и лека !
#52
Публикувано 29 октомври 2007 - 12:07
top ако вси4ко си ба4ка наистина не бараи ни6то . Аз само ти дадох някои възможни при4ини ако не работи..... .
Ина4е относно баързината- то самия протокол на К линията си е бавен.......... няма как да стане по барзо .
относно напрежението в колата....
кат вклю4еи6 вси4ко - само премери колко е на акумулатора -ако е 11 и нагоре вси4кои системи в колата сте работят . Ако е по долу диагностиката пак сте работи но някои изпалнителни механизми им е малко и когато се опита6 да ги разклати6 може да върне гре6ка.
В пласмасовата кутиика вси4ко е на 5 волта и тя пове4е от да кажем 200 мА не би требвало да дарпа.
успехи .
Ина4е относно баързината- то самия протокол на К линията си е бавен.......... няма как да стане по барзо .
относно напрежението в колата....
кат вклю4еи6 вси4ко - само премери колко е на акумулатора -ако е 11 и нагоре вси4кои системи в колата сте работят . Ако е по долу диагностиката пак сте работи но някои изпалнителни механизми им е малко и когато се опита6 да ги разклати6 може да върне гре6ка.
В пласмасовата кутиика вси4ко е на 5 волта и тя пове4е от да кажем 200 мА не би требвало да дарпа.
успехи .
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#53
Публикувано 29 октомври 2007 - 18:37
Здравеите! Аз имам провлем с колата и искам да си купя диагностична апаратура и харесах тази http://www.scantool....;products_id=21 защото тества доста марки автомобили но не съм сигурен до каква степен мога да вникна в компютъра на автомобила. Някой има ли престава това нещо ще ми върши ли работа.Колата ми е С200 Компресор 2001г. Мерси
#54
Публикувано 29 октомври 2007 - 20:28
Здравеите! Аз имам провлем с колата и искам да си купя диагностична апаратура и харесах тази http://www.scantool....;products_id=21 защото тества доста марки автомобили но не съм сигурен до каква степен мога да вникна в компютъра на автомобила. Някой има ли престава това нещо ще ми върши ли работа.Колата ми е С200 Компресор 2001г. Мерси
Тва е като да си купиш мултицет от Битака!
Виж му цената-кво очакваш!
Ей сега Топ ще ти се изсмее!
#55
Публикувано 29 октомври 2007 - 20:59
Тва е като да си купиш мултицет от Битака!
Виж му цената-кво очакваш!
Ей сега Топ ще ти се изсмее!
Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.
#56
Публикувано 29 октомври 2007 - 21:15
В събота видях за какво става въпрос, направиха ми една бърза диагностика с Carsoft, но не знам коя версия беше. Хубава работа като цяло. То вече Топ я е пробвал ама и аз да си кажа, че има хляб в тая работа.
#57
Публикувано 29 октомври 2007 - 22:03
Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.
Колега каква е разликата на диагностичния адаптор с мултиплексор и без такъв?
#58
Публикувано 29 октомври 2007 - 22:17
Разликата е от земята до небето!
#59
Публикувано 30 октомври 2007 - 20:28
Аз съм за смях че не си купих с мултиплексор никой не е застрахован от собственото си незнание Сега ако трябваше да си купувам съм намерил една българска фирма на която продуктите им изглеждат добри, но кой знае ? Ето това е техния ПРОДУКТ.
Сто не питаш..........
Ина4е тва дет са го направили тия на6те си е кат вси4ко останало.Е какво са сложили вътре не знам ама както казах схемата на тва не6то е публи4на( и с мултиплексори и без)
Ама не се ядосваи -мултиплексора (ако е скован свясно с релета ) спестява само да не търсиш кое каде е.Друга разлика няма.
Говорим за Карсофтския 7.4 - не за Стар диагнозата-там е друга работа.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#60
Публикувано 05 ноември 2007 - 16:14
Здравейте колеги! Днес ми тестваха колата с една диагностична апаратура на която от името и запомних само че завършва на ........BEE и логото и веше пчела. Забелязах че софтоера и беше с същото име и беше на български.Някой има ли престава какво е това защото искам да си купя някаква диагностична апаратура която да чете и трие грешки ама и на други марки коли освен мерцедес.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни