Jump to content

  •  

Photo

Печка WEBASTO


  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#106 bai ljubo

bai ljubo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sf

Posted 19 December 2007 - 21:30

Аз разбрах LYNX именно по този начин, да.

Оказа се обаче че като отидох, печката вече беше демонтирана и я видях в ето този вид - тук и тук.
Така че не можах да потвърдя точната и локация.

Беше ми интересно мнението на бай Любо дали тази корозия е гибелна за печката и дали е поправимо.
Тогава и поискаха 350лв, после свалиха на 300 но аз ги отсвирих.
Всъщност все още ми е любопитно, де - щом питам... :icon_coolgrin:

Ужас, това е топлообменникът, не я взимай, разцепил се е като майска роза и само чака малко топла вода да стане на лейка...........Печката седи зад предната дясна гума , между подкалника, калника и носещата греда на автомобила, демек на "отлично място".


Колегата с реликвата, колега, не се занимавай с това, връзването на 190-ка е ужасно, с тази печка можеш на практика да направиш релейна схема даже и сувалка от байконур да подкараш, само един работен плюс ти трябва, въпросът е дали си заслужава.....Това е отоплител с ротационно горене, има и карбуратор, има бутална помпа в него и спомагателна на горивната магистрала, сигурен съм, че е пълна скръб, а и е много калпава, постоянни корекции й трябват даже от разлика в надморското равнище. Да не говорим, че харчи електроенергия колкото цялата кола на куп.............Ужасна е, послушай ме! На всичкото отгоре е с биметален пламъчен датчик, който докато се нагрее и свеща ти е изпила акумолатора и почва да пита за тоя на съседната кола. А управлението й , ако не е SG1544 значи господин Webasto още не е бил роден , когато е била в производство. Виждам, че ти е интересно, или имаш много свободно време, или си мазохист. С удоволствие бих ти помогнал, ама за този модел чертежи вече няма, явно са ги унищожили по давност, днес потърсих и точно този модел е отдавна изчезнал от документацията.Съжалявам.
  • 0

#107 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 19 December 2007 - 21:43

Май някой го е налегнал СТУД!!!! :flagMB new: :0_yahoo:

Стуци,
Не зъзна бе брато
Имам таймер-светка,мига а не знам къдее шибаната печка това е
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#108 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 19 December 2007 - 21:46

Колегата с реликвата, колега, не се занимавай с това, връзването на 190-ка е ужасно, с тази печка можеш на практика да направиш релейна схема даже и сувалка от байконур да подкараш, само един работен плюс ти трябва, въпросът е дали си заслужава.....Това е отоплител с ротационно горене, има и карбуратор, има бутална помпа в него и спомагателна на горивната магистрала, сигурен съм, че е пълна скръб, а и е много калпава, постоянни корекции й трябват даже от разлика в надморското равнище. Да не говорим, че харчи електроенергия колкото цялата кола на куп.............Ужасна е, послушай ме! На всичкото отгоре е с биметален пламъчен датчик, който докато се нагрее и свеща ти е изпила акумолатора и почва да пита за тоя на съседната кола. А управлението й , ако не е SG1544 значи господин Webasto още не е бил роден , когато е била в производство. Виждам, че ти е интересно, или имаш много свободно време, или си мазохист. С удоволствие бих ти помогнал, ама за този модел чертежи вече няма, явно са ги унищожили по давност, днес потърсих и точно този модел е отдавна изчезнал от документацията.Съжалявам.



Все едно описа мотамо принципа на зазовия отоплител - дори характеристиките и особеностите дето си описал му прилягат :icon_welldone:
Но сега остава спорен въпроса кой от кой е крал технологията.
Ама да не изпадаме в подробности ;)
  • 0

879897.png


#109 bai ljubo

bai ljubo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sf

Posted 19 December 2007 - 21:50

Стуци,
Не зъзна бе брато
Имам таймер-светка,мига а не знам къдее шибаната печка това е

Описах я къде е малко по-нагоре, трябва канал, на доста лошо място е, но не знам до колко можеш да направиш нещо по нея само с оглеждане, напиши какво прави печката, въобще чува ли се нещо, пуши ли, или?
  • 0

#110 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 19 December 2007 - 22:00

Описах я къде е малко по-нагоре, трябва канал, на доста лошо място е, но не знам до колко можеш да направиш нещо по нея само с оглеждане, напиши какво прави печката, въобще чува ли се нещо, пуши ли, или?

Не съм сигурен въобще ,че има печка
Имам таймер от- стария тип-мига светка но нищо- настройвам копчета и нищо
Не съм казал ,че ще правя
Просто ми беше интересно дали има някъде или и таймера е просто бутафория
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#111 bai ljubo

bai ljubo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sf

Posted 19 December 2007 - 22:36

Не съм сигурен въобще ,че има печка
Имам таймер от- стария тип-мига светка но нищо- настройвам копчета и нищо
Не съм казал ,че ще правя
Просто ми беше интересно дали има някъде или и таймера е просто бутафория
Публикувано изображение

Ухааа, това е допълнително монтиран отоплител, не е заводски.......Не ми се вярва да е бутафорен, със сигурност имаш отоплител от серията thermotop, но какъв точно не мога да гадая, а щом му мигат нулите, значи просто часовникът не е сверен, свери го чрез натискане на малкото бутонче с иконка часовник и с двата бутона със стрелки и ще спре да мига.Бутонът с пламъче е за перманентно включване на печката, ако нищо не става просто е за ремонт.
  • 0

#112 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 19 December 2007 - 22:44

Ухааа, това е допълнително монтиран отоплител, не е заводски.......Не ми се вярва да е бутафорен, със сигурност имаш отоплител от серията thermotop, но какъв точно не мога да гадая, а щом му мигат нулите, значи просто часовникът не е сверен, свери го чрез натискане на малкото бутонче с иконка часовник и с двата бутона със стрелки и ще спре да мига.Бутонът с пламъче е за перманентно включване на печката, ако нищо не става просто е за ремонт.

Кое е за ремонт(печката или таймерът)
Като натисна пламъчето светва червен дисплей и нищо не се променя
Иначе поставен въпросът
Може ли таймера да работи и всичко по него да се настройва а да няма печка
Това беше въпросът
Ако има печка и тя е за ремонт ще заповядам в сервиза
Ако няма - то ще изчакам пролетта
Поздрави
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#113 bai ljubo

bai ljubo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sf

Posted 19 December 2007 - 22:49

Кое е за ремонт(печката или таймерът)
Като натисна пламъчето светва червен дисплей и нищо не се променя
Иначе поставен въпросът
Може ли таймера да работи и всичко по него да се настройва а да няма печка
Това беше въпросът
Ако има печка и тя е за ремонт ще заповядам в сервиза
Ако няма - то ще изчакам пролетта
Поздрави

Чакай, че говорим на различни езици...........Не дисплея, за отоплителя говоря, но може и в дисплея да има проблем, не знам. Относно това дали може да работи дисплеят без печка-Да, може, той е отделно захранена част и няма обратна връзка с печката..........Демек и да я има и да я няма, има ли захранване часовникът си работи.
  • 0

#114 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 December 2007 - 19:23

Чакай, че говорим на различни езици...........Не дисплея, за отоплителя говоря, но може и в дисплея да има проблем, не знам. Относно това дали може да работи дисплеят без печка-Да, може, той е отделно захранена част и няма обратна връзка с печката..........Демек и да я има и да я няма, има ли захранване часовникът си работи.

Като се стопли малко ще си завирам главата в калници и под калници да огледам
Благодаря
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#115 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Posted 24 December 2007 - 10:55

Абе колеги преди време питах за един бутон до управлението на огледалата,казахте че е печка(отоплител).Нямам обече нито дисплей нито таймер в купето.Възможна ли е тази комбинация?Да не кажа че и за работата и не мога да разбера.Забелязвам (усещам)мирис на изгоряла нафта когато половинката се качва бавно бавно.Друг признак освен пушек(него съшо не мога да го видя)има ли?Питах за тест при вносителя,но ми казаха обади се друг път.А извън темата бях при тях за мигача на калника-изненада 14,46 от AUTO PLUS-23 лв и не става.Благодаря .
  • 0

#116 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 December 2007 - 11:27

Абе колеги преди време питах за един бутон до управлението на огледалата,казахте че е печка(отоплител).Нямам обече нито дисплей нито таймер в купето.Възможна ли е тази комбинация?Да не кажа че и за работата и не мога да разбера.Забелязвам (усещам)мирис на изгоряла нафта когато половинката се качва бавно бавно.Друг признак освен пушек(него съшо не мога да го видя)има ли?Питах за тест при вносителя,но ми казаха обади се друг път.А извън темата бях при тях за мигача на калника-изненада 14,46 от AUTO PLUS-23 лв и не става.Благодаря .



Признаци за работещ отоплител,може да е и мириса на нафта дето ти влиза при отворена десна врата,...но принципно изгарянето е така регулирано,че не требе да мирише на нищо,...само требе да я чуваш като застанеш отпред до десния калник!
Автоматична е,..и по-бързо ти подгрева мотора,...!
Тества се софтуерно,..и тогава лъсва дали е изправна,...или не!
Дилърите на мерцедес или вебасто имат тестери и бързичко могат да ти дадат отговор за състоянието на отоплителя!
Особеното е че при наличие на гориво под 15лтр у резервоара,...тези отоплители,не палят,така че като отиваш на тест,мини и допълни гориво!
Успех!
  • 0

#117 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Posted 26 December 2007 - 10:35

ЧЕСТИТА КОЛЕДА!Благодаря съвета,но тукашния приемчик някак не компетентен ми се струва.Когато си вкарах колата (Германия) и понеже беше водена сервизна книжка от МБ реших и аз да продължа с тази практика.Масло(shell),ремък,всички филтри и тн.,около 600 лв.Но когато я включиха на компютъра-НИЩО,нищо не можаха да ми кажат "нямало връзка",а колата си работи перфектно така че незнам дали е възможно. Когато си поръчах мигача попитах и за тест на отоплителя ,отговориха ми да се обадя друг път.Не настоях да разбера кога е този друг път понеже не им вярвам.Всичко това се отнася за Русенския представител.
  • 0

#118 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 26 December 2007 - 11:57

Виж това,...прочети го внимателно,....правено е в Балканстар-Русе!






+Quote Post
mun4o
Рейтинг: 0
Профил на потребител
Добави Приятел
Изпрати ЛС
Виж темите
Виж коментарите

коментар Dec 8 2007, 11:32 AM
Коментар #8


Чирак
Икона на група

Група: Потребители
Коментари: 160
Регистриран: 26-August 07
Потребител N: 4490




Здравейте пичове,
Обещах, че като отида в БС Русе ще напиша впечатренията си и ей ма на пиша.
Часът ми е за 08.30 АМ. Така че ставам, пия кафе, зареждам на ШЕЛ и газ. Пристигам в 08.20 АМ - добър ден-добър ден-г-н.Шейтанов? Няма го, седнете да пиете кафе...Сядам. След 15 мин. пристига приемчика - г-н Шейтанов - добър ден-добър ден. Елате да видим какво се иска. Ми тва и тва. ОК. Ключовете и талона моля - давам ги, показавам му сервизната книжка от която стна ясно, че горивния филтър е сменян преди 9000 км. - значи няма нужда ми казва. ОК. Приемчика е сдържан, но не и нафукан. Вкрава колата в залата - впечатления - чисто, 3 подемника, кафето е част от залата зад стъклена преграда. Забравих - може ли да присъствам. Може, казва няма проблем...Сядам да пия кафе, отивам да си взема вестник и цигари, кафе, цигари....и така до 09.40 АМ когато пристига един тип и вдига капака на колата. Отивам до него, казвам му, че ще присъствам, ок, сякаш няма проблем засега. Започна с х. масло. Вдигна колата източи го от някъде, започна да върти предните колелета наляво надясно докато спря да тече, после наля новото масло. Запали колата, отново наляво надясно, неколкократно мерене на нивото...готово. След това източи антифриза- цвета е тъмно син и леко замътен. донесе от някъде една 10 л. бутилка с антифриз и започна да налива - 2 л. антифриз - 2 л. вода. Антифриза бил ШЕЛ ми казва, 100 % и се смесва 1/1 с вода. Водата пак така в пласмасова бутилка-силно се надявам да е дестилирана. След това запали колата и изчака да загрее, пуска, спира парно, мери нивото няколко пъти и приключи. По -интересно беше със сп. масло. 3 механици бяха. Първо изсмукаха течността от съдът, после сложиха един върел до колата на който се качи единия, вдигнаха колата, включиха колата в Стардиагностика, единия следи нивото/тоз на варела/и долива, другия стои на компютъра, натиска некви копчета, отпред бръмчи, а третия източва масло от колелетата - 1. з.ляво 2. з. дясно 3. пр. дясно 4. пр. ляво. Комай наляха 1.5 л. масло. Тоя дето пое колата провери цялата х. част, маншоните на рейката, смъкна дългия ремък отпред и внимателно го провери от вън и от вътре. Намери две шумящи паразитни ролки. За смяна са казва. ОК сменяй. При монтажа, намаза с нещо резбите и притегна с динамометричен ключ. Провери, както каза ЛИНКС, шайбата на генератора - нормално казва и аз не чух некъв шум или нещо такова. Направиха разпечатка от Стардиагностика, която качвам, има преди и след. Каквото можах снимах.
Ако трябва да обобщя. Тоя пич дето правеше колата работеше внимателно, без да бърза, почистваше там където ровичка и според мен професионално. Не говори много, но каквото го питах отговори ми. Изглежда, че БСРусе са изключение от общото мнение в този форум - аз през цялото време чаках отнякъде да изкочи някой и да ме халоса с Г-образен винкел в главата smile.gif))
Така, че може да се каже, че се оттървах с лека уплаха и прибл. 600 лв. Ето и малко снимки - лошо качество, дано се чете и вижда.

http://img84.imagesh...mage=003sx9.jpg
http://img90.imagesh...mage=004dh2.jpg
http://img90.imagesh...mage=005qg6.jpg
http://img90.imagesh...mage=006yo1.jpg
http://img90.imagesh...mage=010bu7.jpg
http://img228.images...mage=011uk1.jpg



Та мисълта ми е ,че задачата на приемчика е да познава основните неща по автомобила,...за да прецени на кой механик да възложи изпълнението на задачата,...и да се получи краен положителен резултат!

В твоя случай,..теста не се е провел поради причината че Диагнозата не вижда компа на колата ти,което може да се случи само когато имаш неква лека повреда по диагностичния куплунг,..или нема захранване на модула ти за диагностика!
Така че най-вероятно болката е в твоя телевизор!
Също така ,в момента техния диагностик може да е бил зает ,..за да ти казват да отидеш друг път!

Не се безпокой,..ще ти открият комуникативната повреда и ще ти прегледат колицата!
А за печката,...просто с техния диагн,апарат-нема никви грижи при тест и локализиране на дефекта!

Но има една особеност:
-Дилърите сменят целата печка,...немат резервни части,.....така че за да я отремонтираш требе да идеш до столицата -право у сервиза на Вебасто!

Успех!
  • 0

#119 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Posted 26 December 2007 - 13:20

O.K ще се пробвам пак за теста на компа,а за хардуерните намеси от тяхна страна съм със същото впечетление.Мен ме подразни това че при смяната на маслото не попитаха дали имам предпочитания .Смятах че работят с МОБИЛ малко се изнедадах.
  • 0

#120 avtomat cdi

avtomat cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Айтос

Posted 26 December 2007 - 15:56

въпрос към Бай Любо ???? колата ми е Ц 220 ЦДИ 1999 имам вебасто термотоп Зет 88874С но не работи всичко което изчетох по форумите и руските сайтове до някаде ме запозна със този тип подгреватели копчето от което се изключва ( също констатирах че от същото копче ми изключва и подгрева на огледалата ) намерих и кой номер бушон е за печката 20А на място номер 37 но той не седи на мястото си с една дума е изваден и гнездото е празно когато сложих прилежащият бушон на мястото му печката не проработи а се получи следното понеже в момента нямам чистачка ( моторчето е изгоряло и немога да намеря тамова "ВАЛЕО" ) и когато вали не карам колата се случа по два три дена да седи в гаража и нещеш ли хоп няма акулулатор паднал на нула след вторият път когато ми падна на нула и аз го зареждам решавам да проверя за оттечка и я карам да ми я замерят нормално било да има оттечка от порядъка на 0,05А а то показва 0,83А и се светвам че нищо друго не е пипано освен бушонът който поставих вадя го и оттечката ми става 0,03А значи там ми дърпа някакъв ток че въпроса ми беше има ли нещо което евентуално да е дефектирало в самата печка и да ми дърпа постоянно ток 0,80А
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users