Виж това,...прочети го внимателно,....правено е в Балканстар-Русе!
+Quote Post
mun4o
Рейтинг: 0
Профил на потребител
Добави Приятел
Изпрати ЛС
Виж темите
Виж коментарите
коментар Dec 8 2007, 11:32 AM
Коментар #8
Чирак
Икона на група
Група: Потребители
Коментари: 160
Регистриран: 26-August 07
Потребител N: 4490
Здравейте пичове,
Обещах, че като отида в БС Русе ще напиша впечатренията си и ей ма на пиша.
Часът ми е за 08.30 АМ. Така че ставам, пия кафе, зареждам на ШЕЛ и газ. Пристигам в 08.20 АМ - добър ден-добър ден-г-н.Шейтанов? Няма го, седнете да пиете кафе...Сядам. След 15 мин. пристига приемчика - г-н Шейтанов - добър ден-добър ден. Елате да видим какво се иска. Ми тва и тва. ОК. Ключовете и талона моля - давам ги, показавам му сервизната книжка от която стна ясно, че горивния филтър е сменян преди 9000 км. - значи няма нужда ми казва. ОК. Приемчика е сдържан, но не и нафукан. Вкрава колата в залата - впечатления - чисто, 3 подемника, кафето е част от залата зад стъклена преграда. Забравих - може ли да присъствам. Може, казва няма проблем...Сядам да пия кафе, отивам да си взема вестник и цигари, кафе, цигари....и така до 09.40 АМ когато пристига един тип и вдига капака на колата. Отивам до него, казвам му, че ще присъствам, ок, сякаш няма проблем засега. Започна с х. масло. Вдигна колата източи го от някъде, започна да върти предните колелета наляво надясно докато спря да тече, после наля новото масло. Запали колата, отново наляво надясно, неколкократно мерене на нивото...готово. След това източи антифриза- цвета е тъмно син и леко замътен. донесе от някъде една 10 л. бутилка с антифриз и започна да налива - 2 л. антифриз - 2 л. вода. Антифриза бил ШЕЛ ми казва, 100 % и се смесва 1/1 с вода. Водата пак така в пласмасова бутилка-силно се надявам да е дестилирана. След това запали колата и изчака да загрее, пуска, спира парно, мери нивото няколко пъти и приключи. По -интересно беше със сп. масло. 3 механици бяха. Първо изсмукаха течността от съдът, после сложиха един върел до колата на който се качи единия, вдигнаха колата, включиха колата в Стардиагностика, единия следи нивото/тоз на варела/и долива, другия стои на компютъра, натиска некви копчета, отпред бръмчи, а третия източва масло от колелетата - 1. з.ляво 2. з. дясно 3. пр. дясно 4. пр. ляво. Комай наляха 1.5 л. масло. Тоя дето пое колата провери цялата х. част, маншоните на рейката, смъкна дългия ремък отпред и внимателно го провери от вън и от вътре. Намери две шумящи паразитни ролки. За смяна са казва. ОК сменяй. При монтажа, намаза с нещо резбите и притегна с динамометричен ключ. Провери, както каза ЛИНКС, шайбата на генератора - нормално казва и аз не чух некъв шум или нещо такова. Направиха разпечатка от Стардиагностика, която качвам, има преди и след. Каквото можах снимах.
Ако трябва да обобщя. Тоя пич дето правеше колата работеше внимателно, без да бърза, почистваше там където ровичка и според мен професионално. Не говори много, но каквото го питах отговори ми. Изглежда, че БСРусе са изключение от общото мнение в този форум - аз през цялото време чаках отнякъде да изкочи някой и да ме халоса с Г-образен винкел в главата smile.gif))
Така, че може да се каже, че се оттървах с лека уплаха и прибл. 600 лв. Ето и малко снимки - лошо качество, дано се чете и вижда.
http://img84.imagesh...mage=003sx9.jpghttp://img90.imagesh...mage=004dh2.jpghttp://img90.imagesh...mage=005qg6.jpghttp://img90.imagesh...mage=006yo1.jpghttp://img90.imagesh...mage=010bu7.jpghttp://img228.images...mage=011uk1.jpgТа мисълта ми е ,че задачата на приемчика е да познава основните неща по автомобила,...за да прецени на кой механик да възложи изпълнението на задачата,...и да се получи краен положителен резултат!
В твоя случай,..теста не се е провел поради причината че Диагнозата не вижда компа на колата ти,което може да се случи само когато имаш неква лека повреда по диагностичния куплунг,..или нема захранване на модула ти за диагностика!
Така че най-вероятно болката е в твоя телевизор!
Също така ,в момента техния диагностик може да е бил зает ,..за да ти казват да отидеш друг път!
Не се безпокой,..ще ти открият комуникативната повреда и ще ти прегледат колицата!
А за печката,...просто с техния диагн,апарат-нема никви грижи при тест и локализиране на дефекта!
Но има една особеност:
-Дилърите сменят целата печка,...немат резервни части,.....така че за да я отремонтираш требе да идеш до столицата -право у сервиза на Вебасто!
Успех!