Този дисплей няма нищо общо с тази печка, а пък тя няма живи конструктори............За съжаление аз съм пас, колега хвърлил си се в голям филм. Утре ще проверя за схема, но надали ще се оправишЗдравейте всички в този форум.От 4 години и половина съм притежател на 190-ка дизел.Наскоро се снабдих с една печка Webasto WP1021, работеща на бензин.Има си всички данданийки по нея, с изключително на електрониката, намираща се в купето.Точно тук ми е затруднението, че незнам как да свържа и къде кабелите, идващи от печката към купето.Те са 4-червен, син, черен и червен/син.Предполагам, че червения е +, но другите?.......Имам един контролер за Webasto, с който се пуска и спира такава печка, но мисля, че е от дизелова.Ето, тук може да се види какво представлява.
http://www.clubgwage...s/webasto01.jpg
Тук има нещо дадено, но не мога да се ориентирам:
http://www.clubgwage...s/webasto07.jpg
А, ето и повече инфо:
http://www.clubgwage...i...item&tid=51
Свалена е от 123-ка, със всички придружаващи я елементи.
Ще съм крайно благодарен, ако някой ме посъветва дали ще стане този контролер от дизелова, и къде отиват и към какво 4-те кабела.
Това е моята печка:
http://img.data.bg/i...l_id=05o4xn#img
Тук е контролера:
http://img.data.bg/i...l_id=5rtvzd#img
Печка WEBASTO
Започната от stoian, 09 сеп 2007 - 20:40:26
122 мнения по тази тема
#91
Публикувано 19 декември 2007 - 00:06
#92
Публикувано 19 декември 2007 - 17:18
Благодаря.Аз не съм дал нищо за нея, нито стотинка.Но виждам, че не е в лошо състояние и искам да я възстановя.
#93
Публикувано 19 декември 2007 - 17:28
http://img.data.bg/i...l_id=yspo21#img
Интересува ме свързването в заградената част.От снимката, която намерих в Интернет, не си личи добре кое какво е и как е свързано.
Интересува ме свързването в заградената част.От снимката, която намерих в Интернет, не си личи добре кое какво е и как е свързано.
#95
Публикувано 19 декември 2007 - 17:40
Здрасти,
Ако се базираме на чистата теория, можеш да подкараш печката и с друг контролер стига работните им цикли да са приблизително еднакви.
Пак ако се базираме на същата тази теория, контролера ти е необходим само да управлява горивната помпа.
И това последното ако горивната помпа на този модел е както на BBW/DBW46 - тоест за да помпа и трябват импулси, генерирани от контролера.
Иначе самата печка може да се запали без каквато и да е било електроника - да не забравяме типично руската реализация на отоплител от запорожеца - ето тук.
Пуска се през един ключ - ти си контролера
До тук с теорията.
Аз лично не бих се захванал с нея без нейния си контролер.
Да не говорим да я ползвам с някаква импровизация около нея.
Бачо ви Либен беше прав - опасно съоръжение е печката, не е добре да се подхожда с пренебрежение към безопасността.
Аз съм имал нещастието да гася няколко коли и дай боже никога повече да не ми са налага...
Лично мнение - не се занимавай с нея.
Ако се базираме на чистата теория, можеш да подкараш печката и с друг контролер стига работните им цикли да са приблизително еднакви.
Пак ако се базираме на същата тази теория, контролера ти е необходим само да управлява горивната помпа.
И това последното ако горивната помпа на този модел е както на BBW/DBW46 - тоест за да помпа и трябват импулси, генерирани от контролера.
Иначе самата печка може да се запали без каквато и да е било електроника - да не забравяме типично руската реализация на отоплител от запорожеца - ето тук.
Пуска се през един ключ - ти си контролера
До тук с теорията.
Аз лично не бих се захванал с нея без нейния си контролер.
Да не говорим да я ползвам с някаква импровизация около нея.
Бачо ви Либен беше прав - опасно съоръжение е печката, не е добре да се подхожда с пренебрежение към безопасността.
Аз съм имал нещастието да гася няколко коли и дай боже никога повече да не ми са налага...
Лично мнение - не се занимавай с нея.
#96
Публикувано 19 декември 2007 - 18:04
Пичове,
Така и така сте навътре в нещата,бихте ли казали къде -обикновено - се монтира печка Вебасто в кола W140-D
Предвалително благодаря
Така и така сте навътре в нещата,бихте ли казали къде -обикновено - се монтира печка Вебасто в кола W140-D
Предвалително благодаря
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#97
Публикувано 19 декември 2007 - 19:00
Пичове,
Така и така сте навътре в нещата,бихте ли казали къде -обикновено - се монтира печка Вебасто в кола W140-D
Предвалително благодаря
Цитирам LYNX, предполагам при W140 е на същото място:
Здравей,
Модула за светлините е това зад копчето за фаровете,...то контролира всичко по осветлението....а модула А6 е самия ел.блок който е вграден в печката,...която е под десния подкалник/пластмасовия/
#98
Публикувано 19 декември 2007 - 19:20
Esper,
Искаш да кажеш,че печката е някъде в дясния калник ,зад фара
Така ли
Искаш да кажеш,че печката е някъде в дясния калник ,зад фара
Така ли
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#99
Публикувано 19 декември 2007 - 19:25
top,
Помогни малко бе приятел
Май и ти имаш такова кюмбе
Помогни малко бе приятел
Май и ти имаш такова кюмбе
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#100
Публикувано 19 декември 2007 - 19:40
Esper,
Искаш да кажеш,че печката е някъде в дясния калник ,зад фара
Така ли
Аз разбрах LYNX именно по този начин, да.
Оказа се обаче че като отидох, печката вече беше демонтирана и я видях в ето този вид - тук и тук.
Така че не можах да потвърдя точната и локация.
Беше ми интересно мнението на бай Любо дали тази корозия е гибелна за печката и дали е поправимо.
Тогава и поискаха 350лв, после свалиха на 300 но аз ги отсвирих.
Всъщност все още ми е любопитно, де - щом питам...
#101
Публикувано 19 декември 2007 - 19:53
Лоша работаАз разбрах LYNX именно по този начин, да.
Оказа се обаче че като отидох, печката вече беше демонтирана и я видях в ето този вид - тук и тук.
Така че не можах да потвърдя точната и локация.
Беше ми интересно мнението на бай Любо дали тази корозия е гибелна за печката и дали е поправимо.
Тогава и поискаха 350лв, после свалиха на 300 но аз ги отсвирих.
Всъщност все още ми е любопитно, де - щом питам...
Даже ми се струва,че ръждата е бая напреднала
А този детайл 1 от скица В знаеш ли какво е и къде се намира
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#102
Публикувано 19 декември 2007 - 20:00
Лоша работа
Даже ми се струва,че ръждата е бая напреднала
А този детайл 1 от скица В знаеш ли какво е и къде се намира
Да, бая е изяден алуминиевият корпус.
Тука Бачо Либен ме оплю за тая че била боклучива.
На нейния корпус от чиста и натурална неръждавейка това може да се види, ама след няколко хияди години
А какъв детайл от коя скица?
Нещо не вдянах...
#103
Публикувано 19 декември 2007 - 20:12
Скица В детайл 1 - в средата между печката и таймера
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#104
Публикувано 19 декември 2007 - 20:17
Пич,
Какво ти губя времето с глупости ,като пролета и без това ще ходя да Вебасто
Сори
Благодаря ти за времето което ми отдели
Какво ти губя времето с глупости ,като пролета и без това ще ходя да Вебасто
Сори
Благодаря ти за времето което ми отдели
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#105
Публикувано 19 декември 2007 - 20:21
Май някой го е налегнал СТУД!!!!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни