Печка WEBASTO
Started by stoian, 09 Sep 2007 - 20:40:26
122 replies to this topic
#16
Posted 22 October 2007 - 21:39
Vladek -Няма какво да гледам ,аз ги знам много добре .......ама кат идеш при тях няма да ти хареса цената.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#17
Posted 22 October 2007 - 21:42
Esper само в 1 аспект си прави -имал пари ония -дал.По при4ина 4е италянските коли са абсолутен боклук(лично мнение) всякакви ексти им отиват кат на стар кенеф нова врата.
А относно дали печката прави 80 грдуса ваобсте няма да споря.
Инфото ми е от Вебасто -то сигурно те не знаят оба4е .......
Ако приемем 4е ме лъжат от там - ами кат бях в БГ моита фирма бе6е дилар на Вебасто -поне съм сложил лично аз 10 печки и бая сам ремонтирал.
Е на кое да вярвам ......... на някаои дето пи6е в форум или на моите о4и.........
А ако иска6 -даи модел на кола - мога да питам колко сте ти струва вебастовска пе4ка.Оба4е сега е зима и ........ печка се купува лятото ....а клима зимата .....
Абе дали е боклук или не е друга тема.
Има неща за които няма значение на какво се монтират.
Да не би да има значение вида на колата за това с какви гуми я обуваш?
Какъв акумулатор и слагаш?
Какви крушки на фаровете и слагаш?
Все тая, едно време и запорожеца го карах със зимни гуми доближаваши се по себестойност със самия него.
И не мисля че е било грешка
Та така е и за печката, и за ксеноните...
Това се неща които работят абсолютно еднакво, независимо дали са монтирани на Москвич или Майбах.
А колата конкретно в случая е W210 с ОМ605.912 мотор и двузоновия климатроник с лиликтронния панел за управление.
На мен не ми трябва дитанционно и ако наистина си навътре в тематиката ще ти бъда благодарен на всяакво инфо - и ценово, и know-how
Между другото аз съм напъллно сериозен в намерението за монтажа, обаче и знам че не е сега момента.
Не случайно споменах следващия сезон
#18
Posted 22 October 2007 - 21:52
Абе и теб не те харесвам - ама те четаVladek -Няма какво да гледам ,аз ги знам много добре .......ама кат идеш при тях няма да ти хареса цената.
Така е и сцифрите(те са факт-нали)
Някой път козата си сака пръч
Нищо лично
Шега
По въпрос за блоклуците
Ти също си имаш боклук у вас ма си го държиш щото си свикнал ,носталгия или толко можеш(за момента)
Нищо лично
Шега
Помогни а не съди
(Лично мнение)
Нищо лично приятел
Извинявай
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#19
Posted 22 October 2007 - 22:04
Еспер,
До догодина все ще угодиш нещо,..
На твоя мотор имаш комп,...така че внимателно с печката,....за да е в синхрон ти требе циркулационна ел.помпа,печка с водна риза,модул за управление и имаш шанс за успех!
Успех!
До догодина все ще угодиш нещо,..
На твоя мотор имаш комп,...така че внимателно с печката,....за да е в синхрон ти требе циркулационна ел.помпа,печка с водна риза,модул за управление и имаш шанс за успех!
Успех!
#20
Posted 23 October 2007 - 09:28
Еспер,
До догодина все ще угодиш нещо,..
На твоя мотор имаш комп,...така че внимателно с печката,....за да е в синхрон ти требе циркулационна ел.помпа,печка с водна риза,модул за управление и имаш шанс за успех!
Мръдни до ул.Черни Връх - Импас ООд и питай немат ли нещо от преди десетина години,...ще ти го мушнат и ще пееш!
А за сутришното палене при дизелите не е толкоз фатално в сравнение с бензиновите мотори!
И от дизеловите БМВ стават,...до 95 година,...тва покрива твоите изисквания!
За по-нови отоплители,...дума да не става!
Успех!
Е то аз си повтарям че за догодина все ще изпадне нещо и така сигурно 4 години ше станат
И така става не за друг, а щото нищо от никъде не пада...
Затова съм се засилил догодина ако трябва е Реа МП - ама с печка да зимувам.
И като се имам предвид че вероятноста да зимувам в колата е доста реална ( жената знае за проекта ), надеждна и топла трябва да е
Това за импас е ОК като идея, ще мина от там. Не съм ходил а и друга работа имам с тях...
И пак хвърли лимонка, дейба... Що да не станат новите отоплители?!?
Освен че наистина ще се наложи да олекна с 2к лева, какъв точно е проблема?
Не че това не е проблем, не се натискам толкова да го направя ама няма алтернатива бе човек!
Сега аз мисля че точно при мен ще стане доста добре тая инсталация.
Първо колата си има циркулационна ел.помпа и си бачка - това е от REST функцията.
Изобщо като се монтира кюмбето аз мисля че климатроника просто трябва да се превключи именно в REST mode и няма да трябват никакви други интервенций по инсталацията.
Мразя интервенцийте - затова и не ме кефи сухата печка - ще има рязане си е емало бабата...
За компот... Да, май има някакъв.
Ама аз мисля че той само подава газ вместо мене - нали това е едно от нещата по които се резличават тея мотори от същите в 124-ата?
Аз съм си с една съвсем обикновена ГНП, само тоя цирей за който казах е лепнат на нея, да му...
Та кажи моля те що не стават новите печки?
П.Ц - Да се извиня на колегата май трябва, че му експлоатирам така здраво темата...
#21
Posted 23 October 2007 - 11:05
Абе и теб не те харесвам - ама те чета
Така е и сцифрите(те са факт-нали)
Някой път козата си сака пръч
Нищо лично
Шега
По въпрос за блоклуците
Ти също си имаш боклук у вас ма си го държиш щото си свикнал ,носталгия или толко можеш(за момента)
Нищо лично
Шега
Помогни а не съди
(Лично мнение)
Нищо лично приятел
Извинявай
Vladek
Ами аз то4но това правя помагам. Аз мога ваобсте да не съпя в форума и пак има от де да имам инфо и за мерцедес и за доста дуги неща.Тук е форум и темта е мерцедес и по обсто коли а не място за изразване на кои кои харесвал или не .
Прегледаи моите постове и ми кажи в кои от постовете ми не сам помагал..........
Предполагам 4е си фен на италианките и моита квалификация не ти харесва....... ами аз съм пове4е от 10 години в бранша и такова ми е мнението .Нищо лично.
Esper иди до Импаса и кажи цената.понеже ди познавам много добре съм сигурен 4е цената няма да ти хареса - е поне на мене техните цени не ми харесват
За сравнение- тука в немско цената на дистанционото е кам 600 евро -ама не е 2000 лева.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#22
Posted 23 October 2007 - 12:05
Vladek
Ами аз то4но това правя помагам. Аз мога ваобсте да не съпя в форума и пак има от де да имам инфо и за мерцедес и за доста дуги неща.Тук е форум и темта е мерцедес и по обсто коли а не място за изразване на кои кои харесвал или не .
Прегледаи моите постове и ми кажи в кои от постовете ми не сам помагал..........
Предполагам 4е си фен на италианките и моита квалификация не ти харесва....... ами аз съм пове4е от 10 години в бранша и такова ми е мнението .Нищо лично.
Esper иди до Импаса и кажи цената.понеже ди познавам много добре съм сигурен 4е цената няма да ти хареса - е поне на мене техните цени не ми харесват
За сравнение- тука в немско цената на дистанционото е кам 600 евро -ама не е 2000 лева.
За личното отношение към една или друга марка - виж, товето мнение за талянките само че отнасящо се за "немските боклуци" съм го срещал често в Фиат форума, и то от модератор.
Както всяка една крайност, тя обикновено не е съвсем близо до истината
Ама всеки си има мнение, де
На темата - да, ще попитам в Импас ама този сезон не мога да си позволя нова такава.
Доколкото разбирам, LINX предполага че бих намерил там 2-ра употреба - нещо което мога да си позволя и веднага
Тук също едва ли дистанционното е такива пари - от темата на колегата в фичо-форума се вижда че дистанцията е около 800лв, печката в пълен комплект със салтанатите дето ги изреди LINX по-горе е около 2к с ДДС а монтажа на печка която примерно би си отнесъл е 200-300лв.
И той говори за Рея-МП а не за Импас.
По принцип импас са си традиционно скъпо място...
На мен ми стана интересно по-скоро защо LINX счита че при мен конкретно няма да стане чистак ново кюмбе от Рея...
#23
Posted 23 October 2007 - 20:08
За личното отношение към една или друга марка - виж, товето мнение за талянките само че отнасящо се за "немските боклуци" съм го срещал често в Фиат форума, и то от модератор.
Както всяка една крайност, тя обикновено не е съвсем близо до истината
Ама всеки си има мнение, де
На темата - да, ще попитам в Импас ама този сезон не мога да си позволя нова такава.
Доколкото разбирам, LINX предполага че бих намерил там 2-ра употреба - нещо което мога да си позволя и веднага
Тук също едва ли дистанционното е такива пари - от темата на колегата в фичо-форума се вижда че дистанцията е около 800лв, печката в пълен комплект със салтанатите дето ги изреди LINX по-горе е около 2к с ДДС а монтажа на печка която примерно би си отнесъл е 200-300лв.
И той говори за Рея-МП а не за Импас.
По принцип импас са си традиционно скъпо място...
На мен ми стана интересно по-скоро защо LINX счита че при мен конкретно няма да стане чистак ново кюмбе от Рея...
Може и да греша за чисто новите кюмбета от Рея,...но не исках да ме разбираш погрешно,...!
Ако ти предложат модел дето покрива твоите изисквания,...добре,...екстра ще стане,...!
Пожелавам ти да ти се сбъдне мечтата!
#24
Posted 24 October 2007 - 21:05
Пожелавам ти да ти се сбъдне мечтата!
LYNX, знаеш ли го оня виц - защо Светата Дева рекла на Йоан:
"Златна ти уста Йоане, златна ти уста!"?
Днес е един хубав ден и има светлина в края на тунела - обещаха ми един Еberspacher B5W
И дори за пари не се говори
Бензинов е но ако/като го подкарам, ще бъда в много по-добра позиция да го трампя за нафтов такъв.
Та въпроса ми към теб и към brpi е дали ако закъсам с нещо, мога да разчитам на помощ от Рея или Импас за него?
Щото Рея все пак е представител на Webasto, конкуренция един вид...
Аз намерих документация ама все пак се чудя от къде да търся помощ ако се окаже че има нещо за смяна по него...
#25
Posted 24 October 2007 - 21:13
LYNX, знаеш ли го оня виц - защо Светата Дева рекла на Йоан:
"Златна ти уста Йоане, златна ти уста!"?
Днес е един хубав ден и има светлина в края на тунела - обещаха ми един Еberspacher B5W
И дори за пари не се говори
Бензинов е но ако/като го подкарам, ще бъда в много по-добра позиция да го трампя за нафтов такъв.
Та въпроса ми към теб и към brpi е дали ако закъсам с нещо, мога да разчитам на помощ от Рея или Импас за него?
Щото Рея все пак е представител на Webasto, конкуренция един вид...
Аз намерих документация ама все пак се чудя от къде да търся помощ ако се окаже че има нещо за смяна по него...
По евтино и с по-малко главоболия ще е варианта да идеш до СОМАТ и да говориш с дедовците дето цел живот оправяха Еберспехерите на цела България!
Там е златна мина!
И избите им са пълни с резервни части от епохата на ФРГ!
Успех!
#26
Posted 25 October 2007 - 13:32
LYNX, знаеш ли го оня виц - защо Светата Дева рекла на Йоан:
"Златна ти уста Йоане, златна ти уста!"?
Днес е един хубав ден и има светлина в края на тунела - обещаха ми един Еberspacher B5W
И дори за пари не се говори
Бензинов е но ако/като го подкарам, ще бъда в много по-добра позиция да го трампя за нафтов такъв.
Та въпроса ми към теб и към brpi е дали ако закъсам с нещо, мога да разчитам на помощ от Рея или Импас за него?
Щото Рея все пак е представител на Webasto, конкуренция един вид...
Аз намерих документация ама все пак се чудя от къде да търся помощ ако се окаже че има нещо за смяна по него...
С изключение на некоя друга траба и помпи4ката вентил ебархарда е друга пе4ка от вебастото.По мое време то 4астите за вебасто бяха кът и скапи -то какв ли е оборота та някои да даржи нещо на склад.... но в дне6но време може и да се е променило не6то .Наи лесното - дранни 1 тел на Реа и Импасаи питаи дали имат нещо за Ебера...
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#27
Posted 25 October 2007 - 14:45
Мерсаж!
То малко рибата в морето а аз тиганя подгрявам
Ама все пак тея дни май ще ходя до Кюстендил за да я демонтирам, така че - иде!
Гледам в PDF-а че не е толкова черен дявола, не е някаква безумна сложнотия самата печка.
Да се нядяваме че ще се наложи да търся само нова свещ
Видях също, че и горивната помпа е извън коруса на кюмбето и ако са я завряли някъде под купето - изгубена кауза ще да бъде и тя...
LYNX, каде са баш тея гаражи на со-матаджии?
Голубляне ама нещо по-точно ако може?
То малко рибата в морето а аз тиганя подгрявам
Ама все пак тея дни май ще ходя до Кюстендил за да я демонтирам, така че - иде!
Гледам в PDF-а че не е толкова черен дявола, не е някаква безумна сложнотия самата печка.
Да се нядяваме че ще се наложи да търся само нова свещ
Видях също, че и горивната помпа е извън коруса на кюмбето и ако са я завряли някъде под купето - изгубена кауза ще да бъде и тя...
LYNX, каде са баш тея гаражи на со-матаджии?
Голубляне ама нещо по-точно ако може?
#28
Posted 25 October 2007 - 18:07
Мерсаж!
То малко рибата в морето а аз тиганя подгрявам
Ама все пак тея дни май ще ходя до Кюстендил за да я демонтирам, така че - иде!
Гледам в PDF-а че не е толкова черен дявола, не е някаква безумна сложнотия самата печка.
Да се нядяваме че ще се наложи да търся само нова свещ
Видях също, че и горивната помпа е извън коруса на кюмбето и ако са я завряли някъде под купето - изгубена кауза ще да бъде и тя...
LYNX, каде са баш тея гаражи на со-матаджии?
Голубляне ама нещо по-точно ако може?
поразпитай,...аз не съм в България от 9 години и им загубих дирите,...преди беха у Хаджи Димитър!
#29
Posted 03 November 2007 - 18:17
Здравейте колеги.
Днес попаднах на печка WEBASTO с водна риза, модел DBW 46. Разполагам с окабеляването, контролен блок(кутия с електроника) и планка с монтирани на нея три релета. Не откривам засега таймера за управление. Имам и снимки, но не се справям с прикачването.
Не знам дали е изправна и ме интересува при кого мога да отида за проверка и евентуален монтаж.
Благодаря предварително.
Днес попаднах на печка WEBASTO с водна риза, модел DBW 46. Разполагам с окабеляването, контролен блок(кутия с електроника) и планка с монтирани на нея три релета. Не откривам засега таймера за управление. Имам и снимки, но не се справям с прикачването.
Не знам дали е изправна и ме интересува при кого мога да отида за проверка и евентуален монтаж.
Благодаря предварително.
#30
Posted 03 November 2007 - 18:48
ХаЗдравейте колеги.
Днес попаднах на печка WEBASTO с водна риза, модел DBW 46. Разполагам с окабеляването, контролен блок(кутия с електроника) и планка с монтирани на нея три релета. Не откривам засега таймера за управление. Имам и снимки, но не се справям с прикачването.
Не знам дали е изправна и ме интересува при кого мога да отида за проверка и евентуален монтаж.
Благодаря предварително.
Аз пък имам таймера ама не мога да открия печката
Приятел,
Някъде по темите за печки един пич беше дал координатите на фирмата производител и беше писал за тях добри неща
Ако видя къде е този цитат ще го прасна тук по-късно
До скоро
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users