Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малка равносметка какво съм сменял/ремонтирал на CLS350 2004-a


  • Please log in to reply
308 мнения по тази тема

#301 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 417 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2025 - 22:04

4000лв не ми се струват толкова страшни, като се има предвид колко неща си сменил smile.png адмирации меракът и времето, които ти си вложил.

До сега от търсенията ми цената на цял мотор от морга е подона 4-5к, въпреки че точно .922 не съм намерил

Аз се чудих ремонтът на блока с ризи ориентировъчно колко излиза.

 

Повече са от 4000, но все тая...

 

Маслена помпа - около 300

Ваноси - 2000

Шлайф блок - 850

Бутала - 1400

Лагери (основни + биелни) - около 300

Вериги (маслена помпа + ангренажна) - 600

Балансиращ вал - 300

 

Всичко е около 5750

 

Ако добавя и другите неща, които съм купувал, понеже сглобявам отделен двигател а не ремонтирам моят:

 

Блок - 250

Ангренажен капак - 150

Колянов вал - 200

Глави + разп. валове: 1200

Повдигачи за клапаните - 250

Маслен охладител - 200

Водна помпа - 130

 

Още 2380

 

Всичко идва към 8000.

 

Както и неща, за които не се сещам за цени - напр. всички болтове до един са нови.

И всички датчици по двигателя също са нови.

 

Като цяло двигателят е готов за монтаж... но докато не "роди" моят - ще си седи с него.

 

Прави ми впечатление друго:

Цилиндрите са надрани, нормално е да има разход на масло.

Веднага след смяната на верига + балансиращ вал + гумички на клапаните разходът на масло падна до около 1.5 литра на 10.000 км., което ме учуди.

Очаквах да е повече.

 

При първата смяна го смених с Castrol Edge 5W40 - и започна да гори по литър на 1000, и просто доливах.

Сега го смених с "оригинално" 5W30 - (нямам идея какво масло се продава под марката "Мерцедес"), но за 2000 км почти не го е пипнало.


  • 0

#302 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2025 - 22:30

Дето се вика кефа и занимавката цена нямат Аз се занимавам с хоби да се науча да работя със Star, Vediamo и съм накупил един куп "боклуци" като интерфейс VCX SE, open port 2, digiprog 3, програматор за да извличам bin файлове, празни чипове 24хх, fly fvdi 2014, dell 7220 таблет за софтуера. Табло за SL фейслифт, табло за W211 феслифт, ЕZS модул, куп софтуер съм свалил и купил и платено членство в няколко форума - всичко това с учебна цел и единствено за лични нужди


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от top: 17 февруари 2025 - 22:31

  • 0

#303 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 532 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 18 февруари 2025 - 16:14

Цилиндрите са надрани, нормално е да има разход на масло.

Веднага след смяната на верига + балансиращ вал + гумички на клапаните разходът на масло падна до около 1.5 литра на 10.000 км., което ме учуди.

А колко беше разхода на масло преди ?


  • 0

сесшисе ?


#304 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 417 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Вчера, 00:38

А колко беше разхода на масло преди ?


1-1.5 / 2000 според карането.
  • 0

#305 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 417 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Вчера, 00:46

Днес се наложи да сменям преден ляв стъклоповдигач. Въжето беше станало на парчета.
Повече с такова нещо не се захващам :)
Уж го сложих точно както беше стария, ама не…. При сваляне на стъклото - си слиза.
При вдигане - понякога вижда зор и спира.
Повдигача е оригинален, от СС.
Изобщо нямам намерение да го донагласям честно казано.

А и стъклото е двойно, тежи сигурно 5 кила че и повече.
За да сложа единични - трябва да сменям и повдигачите, че са с друго захващане, и са си с друг парт номер.

Предото ляво стъкло се е поразлепило малко, понеже някакви идиоти преди мен ги бяха затъмнявали, и са го нагрявали сннещо, и ме дразни…. Ама някак не ми се дават 800 лева за стъкло. Втора ръка двойни - нямя.
  • 0

#306 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 532 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано Вчера, 05:28

1-1.5 / 2000 според карането.

и моя М112 харчи толко

значи гумички на клапаните 

Благодаря че сподели !


  • 0

сесшисе ?


#307 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано Вчера, 23:12

Двойно стъкло е особенно добра екстра.
Разликата в комфорта/тишината е като между ЗАЗ и Волга.
Само най богатите/знаещи клиенти си поръчват такива глезотии...
  • 0

#308 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 417 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Днес, 17:29

Намерих здрави в eBay, по 50 евро са.

Направо ще поръчам едно.


  • 0

#309 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 417 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Днес, 17:31

А колко беше разхода на масло преди ?

 

Днес пак погледнах маслото.

Седи съесем леко над MAX-а, но не мисля да го пипам.

 

И пак ми е странно: ако пак бях с Castrol Edge 5/30 до сега щях да съм налял поне 3 литра. С "оригиналното" - не е пипнало грам.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни