Оправих се... всичко е точно и нагласено.
Всичко е в допуск, като допуска е малко над минималния, посочен във WIS.
С качени бутала, и добре смазани разбира се - вала се върти леко и без усилие или затягане.
Малко по малко се получават нещата, но сега имам ред други разходи, и проекта се замразява поне за 3-4 месеца.
Междувременно, търся на сносна цена - глави с валове. Зъбните колела не ме интересуват, тях ще ги купувам нови.
Клапани, повдигачи, кобилици и т.н. - също не ме интересуват - и те ще са нови. Макар, че предпочитам да взема "оборудвана" глава с клапаните.
Не за друго, ами да знам кое как е сглобено Че ми е първи двигател, който сглабям от нулата.
Най-сложното, което съм правил до сега - смяна на верига на W203 и смяна на гумички на клапаните на БМВ Е46 /там кОра е голям със зацепването на ваноса без специализиран инструмент, но при мен се получи от първия път.... късмет /
п.с.
Изпуснах цял двигател М272 от ударен ЦЛС, така и не разбрах че момчето го продава на части, мислих че си ще го прави. За 1800 лева е дал двигателя - цял, оборудван.... с компютър и т.н.
Каза ми, че двигателя си е работил до последно, а и колата не е много ударена - нямаше поражения по мотора.