CLK230 TURBOM111.975
Started by mitkofitnes, 05 Dec 2021 - 12:26:58
132 replies to this topic
#61
Posted 29 June 2022 - 08:25
Именно, това че е стоков мотора е впечатляващо за мен. Иначе бегачки много.
#62
Posted 29 June 2022 - 09:35
За съжаление новите мотори нямат този запас от ресурс и трудно могат да бъдат модифицирани. Не знам умишлено или не, едва достигат 150 000 км без ремонт и то на фабрична мощност.
Наблодавам една низходяща тенденция в инженерните решения от м104, м111 и м119 насам. Дори м112 и м113 са леко странни и имат склонност да пийват масълце, но след тях е истински погром.
М271, М272 - проблем с верига и зъбчатки
M273 - същата работа
М156 - проблем с валовете
М274 - проблем с веригата, ваносите, биелите (2.0 л.)
М276 - верига и обтегач
М278 - същата работа
Положението при другите автомобилни производители не е по-различно. Ауди, БМВ, VW, дори Тойота страдат от проблемни мотори и то на нови автомобили в гаранция. За разни екзотични марки като Хонда, Мазда и т.н. нямам наблюдение, но едва ли е по-различно. В крайна сметка решенията, които се прилагат, са подобни, а доставчиците на основни части са едни и същи.
Edited by Subsonic, 29 June 2022 - 09:36 .
#63
Posted 30 June 2022 - 08:58
M270 DE20 засега изглежда надежден. Подминаха масово 200х.км.
...но да, нищо общо с М111
#64
Posted 21 July 2022 - 04:40
Ще се слага и кулер за маслото няма как
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#65
Posted 22 July 2022 - 12:28
Главата вече е със сменени легла клапани с тройно захващане и водачи, монтирани са двойните пружини и ще въртим на 7800об.Нови повдигачи поръчах и спортен вал на Dbilas
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#66
Posted 25 July 2022 - 09:22
Браво, Митко, ще чакам да споделиш впечатления за вала.
Аз от едните глави имам два вала свободни и се замислям да ги дам за престъргване на Dbilas, тъй като цената е по-поносима от нови валове.
Edited by Subsonic, 25 July 2022 - 09:23 .
#67
Posted 25 July 2022 - 10:18
То дали твоите ще правят или нови ще правят все тая бавят се защото нямат готови и ако го знаех щях да пратя мой вал щеше да е по евтино, въпреки че с твой вал предлагат само първия вариант, за по агресивен не предлагат с твой, не зная защо.А аз поради увеличените вече обороти търся възможно най агресивния който става, изпускателния засега няма да пипам.Утре трябва и биелите да са пристигнали и края на седмицата ще започна събиране на бегачката, тя по скоро кафеджийка ама конете си я правят бегачка
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#68
Posted 26 July 2022 - 12:06
И биелите пристигнаха,ще се гонят конье
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#69
Posted 27 July 2022 - 12:40
Фабричните не са ли ковани и те?
#70
Posted 27 July 2022 - 16:18
Не, но са здрави признавам 404кс и 540нм държаха доволноФабричните не са ли ковани и те?
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#71
Posted 28 July 2022 - 14:52
Ето разликата
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#72
Posted 28 July 2022 - 16:19
3 лаишки въпроса:
* имат ли разлика в теглото?
* каква е съществената разлика? Материала или формата на стъблото?
* на оригиналните, това централно оребряване не е ли много добра идея?
#73
Posted 28 July 2022 - 17:42
Със 116грама са по тежки но ги дават че ще издържът 200кс на биела, матеряла е доста по добър въпреки че са китайски.Болтовете на биелите са ARP което е също добро подсигуряване спрямо заводските.ОЕМ биелата е от шуплест матерял и тази форма не допринася с нищо и не смея да рискувам да се опитвам да вадя 500кс с тях, не мисля че ще изфържат
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#74
Posted 29 July 2022 - 09:18
Next...
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#75
Posted 30 July 2022 - 17:44
...
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users