
CLK230 TURBOM111.975
Започната от mitkofitnes, 05 дек 2021 - 12:26:58
62 мнения по тази тема
#61
Публикувано 29 юни 2022 - 08:25
Именно, това че е стоков мотора е впечатляващо за мен. Иначе бегачки много.
#62
Публикувано 29 юни 2022 - 09:35
За съжаление новите мотори нямат този запас от ресурс и трудно могат да бъдат модифицирани. Не знам умишлено или не, едва достигат 150 000 км без ремонт и то на фабрична мощност.
Наблодавам една низходяща тенденция в инженерните решения от м104, м111 и м119 насам. Дори м112 и м113 са леко странни и имат склонност да пийват масълце, но след тях е истински погром.
М271, М272 - проблем с верига и зъбчатки
M273 - същата работа
М156 - проблем с валовете
М274 - проблем с веригата, ваносите, биелите (2.0 л.)
М276 - верига и обтегач
М278 - същата работа
Положението при другите автомобилни производители не е по-различно. Ауди, БМВ, VW, дори Тойота страдат от проблемни мотори и то на нови автомобили в гаранция. За разни екзотични марки като Хонда, Мазда и т.н. нямам наблюдение, но едва ли е по-различно. В крайна сметка решенията, които се прилагат, са подобни, а доставчиците на основни части са едни и същи.
Този пост е редактиран от Subsonic: 29 юни 2022 - 09:36
#63
Публикувано 30 юни 2022 - 08:58
M270 DE20 засега изглежда надежден. Подминаха масово 200х.км.
...но да, нищо общо с М111
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни