Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK230 TURBOM111.975


  • Please log in to reply
62 мнения по тази тема

#61 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2827 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 юни 2022 - 08:25

Именно, това че е стоков мотора е впечатляващо за мен. Иначе бегачки много.
  • 0

#62 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 29 юни 2022 - 09:35

За съжаление новите мотори нямат този запас от ресурс и трудно могат да бъдат модифицирани. Не знам умишлено или не, едва достигат 150 000 км без ремонт и то на фабрична мощност.

Наблодавам една низходяща тенденция в инженерните решения от м104, м111 и м119 насам. Дори м112 и м113 са леко странни и имат склонност да пийват масълце, но след тях е истински погром.

М271, М272 - проблем с верига и зъбчатки

M273 - същата работа

М156 - проблем с валовете

М274 - проблем с веригата, ваносите, биелите (2.0 л.)

М276 - верига и обтегач

М278 - същата работа

 

Положението при другите автомобилни производители не е по-различно. Ауди, БМВ, VW, дори Тойота страдат от проблемни мотори и то на нови автомобили в гаранция. За разни екзотични марки като Хонда, Мазда и т.н. нямам наблюдение, но едва ли е по-различно. В крайна сметка решенията, които се прилагат, са подобни, а доставчиците на основни части са едни и същи.


Този пост е редактиран от Subsonic: 29 юни 2022 - 09:36

  • 0

#63 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8375 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2022 - 08:58

M270 DE20 засега изглежда надежден. Подминаха масово 200х.км.

...но да, нищо общо с М111


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни