Колеги,захвнах се да напиша тема която засяга модификацията на един много масов автомобил W208 с компресорния мотор в случая 230. По старите членове на форума ме знаят че одавна притежавам този автомобил ЦЛК 230к 193кс и се пробвам да го модифицирам,колко ли проби с ролки на колянов вал и на компресор съм пробвал колко ли счупих и аз самия вече не помня.Та така заигравката ми с този автомобил ми запали интереса и малко по малко започнах да се занимавам професионално с газови системи,но винаги съм се увличал по бързото каране и така стигнах до силното преобразяване на заводския му вариант.Доста време го правих и съм понасъбрал и малко снимков материал,но понеже не ме бива много в писане на подредени теми ще се пробвам да изложа всичката информация в няколко поста,ако забравя нещо или има въпроси може да питате,аз теория не знам но всичко пробвах с мерения на диностенд като приближих вече 200 ръна и продължавам да развивам колата.Доста хора ми помогнаха в начинанието и продължават да помагат,като няма да споменавам имена важното е да знаят че съм им признателен.Никога не съм крил информация,това че някои крият ги разбирам,но най-мразя лъжливата информация,и затова понякога в стремежа си да се покаже истината апострофирам остро.
Няма да се впускам в подробности за ролките,понеже има доста теми и инфо,но ще спомена само най-вайжното че увеличението на мощноста с този мод не ме устройваше и това се доказа от по късни мерения на дино на коли с такива модове.
Започнах монтиране на турбо на първия локдаун понеже все не ми оставаше време за личния ми автомобил,винаги с предимство са клиентските.Та започнах със закупуване на подходящо турбо,и още веднага разбрах че информацията за турбиниране на този мотор е оскъдна.Все пак изнамерих някои мнения и започнати проекти и се спрях на един китаец 2871 като подходящ,пък и цената ми се видя добра като за да пробвам да видя и преценя сам какъв е ефекта от турбо.
Edited by mitkofitnes, 05 December 2021 - 12:30 .