W221 тегли надясно
Започната от amxcs, 21 май 2021 - 13:07:24
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 май 2021 - 15:17
Имах предвид за мерцедес в случая и то моделите им с предно, при правилен реглаж.
Иначе тези бенцове със задно са ясни че теглят вдясно.
Определено е нещо, което не съм наблюдавал при друга марка.
Иначе тези бенцове със задно са ясни че теглят вдясно.
Определено е нещо, което не съм наблюдавал при друга марка.
#17
Публикувано 27 май 2021 - 10:22
Колеги, да не се вкарваме в конспирации.
Няма логика при правилен и симетричен реглаж колата да тегли надясно, или искате да кажете че левите носачи са по-дълги от десните фабрично? Дори това ще "лъсне" като разлика в страничния наклон и пак може да се регулира (посредством въпросните болтове). На 124 мога да се закълна, че като сложиш всички реглажни болтове в еднакво положение, не тегли наникъде и се регулира само сходимост от кормилните накрайници. Но пък на реглажен стенд показва някакви уж отклонения.
Някой, който кара заводски регулиран (нов) автомобил, да каже дали му тегли надясно колата, аз още не съм имал тази чест.
Според мен, става върпос за мърляшки реглаж, съчетан с отклонения в реглажния стенд. Нали се сещате, че целият подемник трябва да е абсолютно хоризонтален, както и датчиците на всяко едно от колелата, както и лазерния четец (при система с огледала)
А и докато не видим разпечатка със стойности преден/заден мост, само си чешем езиците.
#18
Публикувано 27 май 2021 - 10:27
Аз имам едно правило - ако тегли накриво, няма как да е право.
Ако върви направо - или се нетират кривините, или е наистина право.
#19
Публикувано 27 май 2021 - 15:16
Стендовете са калпави или по-точно настройките и калибрирането им.Щото и това се плаща.
#20
Публикувано 27 май 2021 - 17:59
Трудно ми е да се съглася. Няма човек, който да е правил реглаж на бенц, спрямо правилните показания на стенд, и да не му е теглило вдясно. Всички стендове ли да са калпави? Докато всяка друга кола, регулирана на същите места, е с отличен реглаж и не тегли на никъде.
4 бенца имах, всички теглиха с правилен реглаж. Кой с рейка, кой с кутия. Не е нормално.
Винаги съм го приемал като "quirk" на бенц и съм гледал да го наместя някак, да е поносимо. Просто човек качи ли се на кола, която не тегли, го осъзнава веднага.
P.S. GLC, на 15000км, тегли вдясно. Колата е купена нова и е на мой познат. От ден едно тегли.
4 бенца имах, всички теглиха с правилен реглаж. Кой с рейка, кой с кутия. Не е нормално.
Винаги съм го приемал като "quirk" на бенц и съм гледал да го наместя някак, да е поносимо. Просто човек качи ли се на кола, която не тегли, го осъзнава веднага.
P.S. GLC, на 15000км, тегли вдясно. Колата е купена нова и е на мой познат. От ден едно тегли.
#21
Публикувано 27 май 2021 - 18:44
Трудно ми е да се съглася. Няма човек, който да е правил реглаж на бенц, спрямо правилните показания на стенд, и да не му е теглило вдясно. Всички стендове ли да са калпави? Докато всяка друга кола, регулирана на същите места, е с отличен реглаж и не тегли на никъде.
4 бенца имах, всички теглиха с правилен реглаж. Кой с рейка, кой с кутия. Не е нормално.
Винаги съм го приемал като "quirk" на бенц и съм гледал да го наместя някак, да е поносимо. Просто човек качи ли се на кола, която не тегли, го осъзнава веднага.
P.S. GLC, на 15000км, тегли вдясно. Колата е купена нова и е на мой познат. От ден едно тегли.
А ако в Зиделфинген да им е крив стенда?
Това би обяснило огромния брой случаи......
#22
Публикувано 27 май 2021 - 19:01
И в САЩ ли да е крив?
#23
Публикувано 27 май 2021 - 19:10
И в САЩ ли да е крив?
И още как!
Сигурно са го калибрирали по зинделфингенския, завалиите.
Този пост е редактиран от Praetorian: 27 май 2021 - 19:19
#24
Публикувано 27 май 2021 - 19:13
Наречи го лош късмет при теб, ама аз не съм попадал на теглещ Бенц нито надясно,нито наляво.
#25
Публикувано 27 май 2021 - 19:41
Да е само при мен, да се съглася. Във всеки мерц форум е засегнат този проблем. Преторианан мисля точно с инфо от английския клуб коригира неговата.
То не е до модел, едва ли не всичко след 2000г. Влачи вдясно с пуснат волан. Не говорим да се бориш с нея, просто пуснеш ли го, тръгва плавно надясно. И не е от пътя, нито бмв-тата, които съм имал са го правили, нито аудито, нито вагените, нито фордовете, дори и минито, което е лагерница с нископрофилни гуми и големи джанти.
То не е до модел, едва ли не всичко след 2000г. Влачи вдясно с пуснат волан. Не говорим да се бориш с нея, просто пуснеш ли го, тръгва плавно надясно. И не е от пътя, нито бмв-тата, които съм имал са го правили, нито аудито, нито вагените, нито фордовете, дори и минито, което е лагерница с нископрофилни гуми и големи джанти.
#26
Публикувано 27 май 2021 - 19:57
Да е само при мен, да се съглася. Във всеки мерц форум е засегнат този проблем. Преторианан мисля точно с инфо от английския клуб коригира неговата.
Нищо не съм коригирал. След опитите с купенцето, при втората са отказах да наливам пари по този проблем. А е била на регулаж и в немски сервиз, където един техника пипа и после шефът му инспектира работата.
Та карам си така и гледам да не пускам волана С годините изградих техника за отваряне и затваряне на 1,5 литрова бутилка с една ръка.
А ако пусне човек в гугъл "mercedes zieht nach rechts" може да се изненада от резултатите.
#27
Публикувано 27 май 2021 - 20:55
Страх ме беше да се обадя,ама и на мен не ми се е случвало да ми тегли мерц.Наречи го лош късмет при теб, ама аз не съм попадал на теглещ Бенц нито надясно,нито наляво.
Много назад бях питал за начина на теглене,защото по смисъла на думата разбирам.че трябва да се бориш с волана.
Ако е лекинко,то нали вси сме образцови водачи,то не би било правилно да караме без ръце.
И друг път сме дъвкали че всеки път(особенно нашите) има някакъв страничен наклон.Нормално е нанякъде да те отвее.
А бе...
Не сте ли пробвали да подпирате волана с коляно,докато отваряте бутилката?
Пробвайте.Върши работа,а и е безплатно!
#28
Публикувано 28 май 2021 - 08:04
Дайте разпечатка на "перфектно" регулирана кола, която продължава да тегли вдясно. Ще се окаже, че я задният мост има леко разминаване в стойностите ляво-дясно, я на предният мост нещо е "леко не съвсем" . Всяко отклонения или несиметрия в надлъжни и напречни наклони на предния мост, е предпоставка за тегелне.
За мен, това че Мерцедес спряха да слагат ексцентрици по носачите, е улеснение за регулирането - имаш една сходимост отпред и отзад само да направиш. Че преди с тези ексцентрици майсторите по реглажите правеха всякакви щуротии, като не им се разхлабват кормилни инакрайници.
А другите коли ги регулират перфектно не заради друго, а защото там всичко е фиксирано и имат само един реглаж сходимост на преден мост. Няма ни сходимост на заден мост, ни на странични наклони отзад и отпред, ни надлъжни наклони на предния мост.
Според мен, 124 и 201 са най-тегави за регулиране, защото там има по два ексцентрика отпред и един отзад, от всяка страна.
На 211 няма ексцентрици, но има различни положения, в които може да монтират болтовете в долните напречни и надлъжни носачи, за да се коригира страничен и надлъжен наклон на колелото.
При последния реглаж, трябваше да споря с "майсторите", че задният мост на 211 също се регулира и да им показвам разпечатки от ВИС-а. Те в началото се опитваха да ме убедят, че не е така, но накрая го направиха.
#29
Публикувано 28 май 2021 - 15:54
Стани, написал си го много изчерпателно. Майсторите в по-голямата част са неграмотни,плюс разколачените стендове и резултатите са плачевни. Мерцедес е със сигурност в пъти по-труден за реглаж, отколкото кола на предно с една греда и две щанги отзад. Разликите в окачването са огромни. Силно се съмнявам, че излизат от завода теглещи надясно.
#30
Публикувано 28 май 2021 - 20:05
Още при 123-ата се знаеше във Варна кой можеше да направи истински реглаж.Всички други НЕможеха.
По него време масовото такси,особенно по тур.комплекси беше точно модела 123.
Имаше много взискателни собственици и се знаеше къде трябва да се отиде.
Мисля че всяка година С.Стар правят промоции точно за реглаж на ходова част.
Не си представям как те биха обяснили факта че след реглаж при тях колата ще тегли на някъде.
Има обаче едно условие.Всичко трябва да е здраво.
Има доста компоненти по ходовата част които се сменят задължително по двойки,независимо че единия е разбит,а другия е "здрав".
Това че по чужди форуми пише ала-бала...Навсякъде по света има лумпени и самодейци.Шарен Свят.
Това че някой пише на англ.или немски скрит зад никнейм не гарантира какъв е.
По него време масовото такси,особенно по тур.комплекси беше точно модела 123.
Имаше много взискателни собственици и се знаеше къде трябва да се отиде.
Мисля че всяка година С.Стар правят промоции точно за реглаж на ходова част.
Не си представям как те биха обяснили факта че след реглаж при тях колата ще тегли на някъде.
Има обаче едно условие.Всичко трябва да е здраво.
Има доста компоненти по ходовата част които се сменят задължително по двойки,независимо че единия е разбит,а другия е "здрав".
Това че по чужди форуми пише ала-бала...Навсякъде по света има лумпени и самодейци.Шарен Свят.
Това че някой пише на англ.или немски скрит зад никнейм не гарантира какъв е.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни