Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W221 тегли надясно


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2021 - 21:29

По-горе написах за GLC, което тегли от ново с пуснат волан.
Но няма проблем, Мерцовете не теглят надясно иначе.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2021 - 21:05

На мен и двата Бенца не теглят. Само при един стендаджия си ходя който му се носи славата, че стенда му е един от най добрите. Преди години като сменях почти цялата предница на 124-та едвам я закарах (5км) до стенда то не беше свирене на гуми то не беше дърпане.

 

W220 като му я закарах за първи път в чудо се видя колата така е дошла от Австрия вика някой много е барал (едиствено волана ми беше леко крив не дърпаше) а отзад едвам успя да отвие реглажите вика със години никой не е пипал. пускам волана с 160км и не помръдва на никъде. имам и разпечатка на реглажа , но утре ще мога да я кача че е в колата специално е исках за да мога да калибрирам въздушното окачаване.


  • 3

1110907.png


#33 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 07 юни 2021 - 14:38

Здравейте, да дам и аз мойте 5ст.
Автомобила е ГЛ 500 х164 плюс пакет офроуд, с гуми 275/55/20 нови a/t преди беше с Пирели, също така с фланци 15мм на всички гуми. Всичко по окачването и амортисьори е подменено, рейката е рециклиране, но колата си дърпа след около 50 плавно бавно надясно, но ако наклона е надясно, ако обаче е наляво тръгва наляво! За мен това е от ширината на гумите, за това е по ясно изразено, може би и фланците помагат за това поведение.
  • 0

#34 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 юни 2021 - 22:04

Фланците определено помагат, виж в google "positive scrub radius".

 

Изнесените извън калниците гуми изглеждат готино, но хич не допринасят за пътното поведение.


  • 0

#35 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 10 юни 2021 - 10:00

Здравей, не са изнесени извън калниците, вътре са , но 15 ММ по навън
  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 юни 2021 - 14:48

Такава е приказката :)

 

Въпросът е, че се променя поведението с тия 15мм и от неутрално почва да става с повечко "усещане" за пътя. Тегли към посоката с неравности, с вода, или към настилката с по-голямо сцепление.

 

Отделно, ако имаш лека разлика в реглажа ляво-дясно, тегленето се усилва.

 

Аз като минех от зимни на летни на предната кола, от ЕТ49 към ЕТ35, и се получаваше нещо подобно. Веднага разбираш накъде има нужда да се дорегулира.


  • 0

#37 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 12 юни 2021 - 14:44

Така е, даже гумите заминаха изключително бързо, явно са много широки и триенето става в повечко
  • 0

#38 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2021 - 21:53

Бях обещал да кача снимка на данните от стенда.
Ето снимката.
https://yadi.sk/i/HsOGDenFCSl5Ng

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#39 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 юни 2021 - 23:05

Отзад е в норми, но задно ляво е по-затворено от задно дясно. Общо взето, отзад не са я пипали. Това вероятно дава момент на усукване около задно ляво, тоест леко бута наляво.

 

Отпред страничният наклон на предно дясно е извън нормата и след реглажа, макар и с по-малко. Това също би трябвало да даде усукващ момент леко наляво.

 

Надлъжният наклон е в норми, но предно дясно е по-напред от предно ляво. Това пак би трябвало да доведе до слабо теглене наляво.

 

Предно ляво е по-затворено от предно дясно, преди реглажа са били извън норми, след реглажа също, но в другата посока. Пак момент на усукване около предно ляво.

 

По всички данни, би трябвало да тегли леко наляво  :).

 

Но може би неутрализира наклона на пътя и не тегли наникъде.

 

Като ви кажат в сервиза, че се чудят как сте успели да стигнете до там не им се впечатлявайте, те така си говорят.


  • 1

#40 cecor25

cecor25

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 20 август 2022 - 03:53

Темата е малко стара, но понеже ми се наложи да изчета на 3 езика фоумите за МБ, да споделя моя опит от последните 2 седмици.

Малко импусивно купих от аукцион в Нидерландия W221 S400 Hybrid. Колата с единствен собственик на 179к км (проверени в МБ и онлайн бази), без застрахователни събития.

Колата дойде и всичко ОК, пълна сервизна история в жабката собственика беше оставил всички фактури за обслужване от 2015 насам.

Но като я покарах, се оказа, че дърпа доста на дясно, викам си нормално седяла е 7 месеца по плацове и аукциони избягала е сходимостта. 2 сервиза за реглаж и от 2та разпечатки - колата права на конец, няма какво да се пипа, обаче си дърпа.

Викам си гуми ще са, седяла 7 месеца с меки гуми и са се сплескали - 2 гумаджийници които правят само премиум коли с нови машини всичко излиза на зелено. Пробвах да разменя предни-задни, после леви-десни - същата работа. ОК 4ри нови гуми премиум клас и проверка на джантите отново - една джанта леко крива оправена. Колата пак си дърпа осезаемо.

И почвам да чета форуми на 3 езика (само толкова знам) - в БГ, в Англия, в Германия и решенията меко казано несериозни - вземи си раздвижни болтове да оправиш наклона, ОК ама наклоните като заводски. Накрая приятел ми препоръча сервиза за реглаж в Дружба - https://autoexpress-2.com/жив и здрав да е този човек. След като бях ходил на 2 места на реглаж дооправи на предно и задно дясно колело, въпреки, че бяха в нормите, но каза - може още малко. Колата прдължи да дърпа и пича ми вика - тази кола е с доста сложно окачване и управление, аз я мерих има само 8мм разлика м/у 2те предни колела във височината, което уж било премливо, но все пак отдиди да ти калибрират окачването. 

Отидох до TS Service, отношението беше тип "не ни занимавай с тоя дъртанян". След което отидох до S Matic в Хаджи Димитър, момчето за точно 30 мин и 80лв. изравни колата и тези 8мм които уж нямаха значение направиха все едно нова кола.

Колата не дърпа, върви съвсем направо, поведението на завой с ускорение се промени коренно ( до преди това при подаване на газ в завой директно тръгваше на дрифт и тркшъна я режеше).

15 години не бях карал кола, която не е в гаранция, и бях забравил колко е от значение човека който ще я погледне. Та да кажа на колегите които имат този проблем и са с AirMatic направете една клибрация и да похваля отново пича от Експрес-2, който ме насочи към проблема.


  • 1

#41 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 517 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 20 август 2022 - 13:25

Интересно ми е само как се е стигнало до тези 8мм отклонение ?

И това ли е било причина да се продаде колата ?

От седене 8 месеца няма как да стане.

 

От сега натам само безаварийно !!


  • 0

сесшисе ?


#42 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 20 август 2022 - 15:31

Темата е малко стара, но понеже ми се наложи да изчета на 3 езика фоумите за МБ, да споделя моя опит от последните 2 седмици.
Малко импусивно купих от аукцион в Нидерландия W221 S400 Hybrid. Колата с единствен собственик на 179к км (проверени в МБ и онлайн бази), без застрахователни събития.
Колата дойде и всичко ОК, пълна сервизна история в жабката собственика беше оставил всички фактури за обслужване от 2015 насам.
Но като я покарах, се оказа, че дърпа доста на дясно, викам си нормално седяла е 7 месеца по плацове и аукциони избягала е сходимостта. 2 сервиза за реглаж и от 2та разпечатки - колата права на конец, няма какво да се пипа, обаче си дърпа.
Викам си гуми ще са, седяла 7 месеца с меки гуми и са се сплескали - 2 гумаджийници които правят само премиум коли с нови машини всичко излиза на зелено. Пробвах да разменя предни-задни, после леви-десни - същата работа. ОК 4ри нови гуми премиум клас и проверка на джантите отново - една джанта леко крива оправена. Колата пак си дърпа осезаемо.
И почвам да чета форуми на 3 езика (само толкова знам) - в БГ, в Англия, в Германия и решенията меко казано несериозни - вземи си раздвижни болтове да оправиш наклона, ОК ама наклоните като заводски. Накрая приятел ми препоръча сервиза за реглаж в Дружба - https://autoexpress-2.com/жив и здрав да е този човек. След като бях ходил на 2 места на реглаж дооправи на предно и задно дясно колело, въпреки, че бяха в нормите, но каза - може още малко. Колата прдължи да дърпа и пича ми вика - тази кола е с доста сложно окачване и управление, аз я мерих има само 8мм разлика м/у 2те предни колела във височината, което уж било премливо, но все пак отдиди да ти калибрират окачването.
Отидох до TS Service, отношението беше тип "не ни занимавай с тоя дъртанян". След което отидох до S Matic в Хаджи Димитър, момчето за точно 30 мин и 80лв. изравни колата и тези 8мм които уж нямаха значение направиха все едно нова кола.
Колата не дърпа, върви съвсем направо, поведението на завой с ускорение се промени коренно ( до преди това при подаване на газ в завой директно тръгваше на дрифт и тркшъна я режеше).
15 години не бях карал кола, която не е в гаранция, и бях забравил колко е от значение човека който ще я погледне. Та да кажа на колегите които имат този проблем и са с AirMatic направете една клибрация и да похваля отново пича от Експрес-2, който ме насочи към проблема.

Тия в дружба го карат на стара слава… същия стенд от 20години насам, вече тупат през пръсти и 3 от 3 коли са недоволни. Да правят там таксита и криви 30 годишни бусове и да не пипат нормални автомобили…


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#43 cecor25

cecor25

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2022 - 23:28

Интересно ми е само как се е стигнало до тези 8мм отклонение ?

И това ли е било причина да се продаде колата ?

От седене 8 месеца няма как да стане.

 

От сега натам само безаварийно !!

 

Нямам идея как е станало, като я закачих на моя китаец (Autel MaxiAP200), ми показа разлика в налягането на предните възглавници - лявата беше на 8,1bar, а дясната на 7,3 или 7,4.

Интересното е, че в Стар диагнозата не намерих да показва налягане и според младежа в Smatic 221-цата няма датчици на самите възглавнци а само в централния разпределител (или както му е правилното име). Та не е ясно Autel-a от къде взима тези данни, но след като изравниха колата със стардиаг-а, сега полазва 7,6 и на 4те.

Един от "разбирачите" от MBWorld, ми обясняваше, че има няколко опции: да е пипал някой и да го намазал (но колата е ходила само в оторизаран сервиз, имам на хартия цялата сервизна история от 2015та насам); да изпуска съвсем леко от някъде - добре ама колата седя в гаража 5 или 6 дни и не мръдна надолу, мерих я като я прибрах и я мерих преди да я изкарам. Все щеше да падне за 5 дни ако изпускаше; Да има нещо износено по окачването, проверих го в 3 различни сервиза, единия на мой много близък - окачването е като ново.

Единственото що годе смислено (според мен) обяснение което получих е, че като е седяла толкова време някой датчик е зациклкил и заради това е станало така.

БТВ, след корекцията направих едни 1200км дълго и 200тина Софийско, колата върви съвсем направо без никакво отклонение, със 150км/ч на яката ни магистрала си седи в лентата.

 

Мерси за безаварийното, да ти се връща тъпкано!


  • 0

#44 cecor25

cecor25

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2022 - 23:36

Тия в дружба го карат на стара слава… същия стенд от 20години насам, вече тупат през пръсти и 3 от 3 коли са недоволни. Да правят там таксита и криви 30 годишни бусове и да не пипат нормални автомобили…


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Може, не познавам хората, отидох там след като бях ходил в  6+ и Радиал, които след като ми взеха парите и ми обясниха, че колата е права на струна, само вдигаха рамене.

Пича в Дружба, освен, че се държеше супер готино (в 6+ вкараха колата и затвориха вратата на халето пред мен да не гледам), ме качи аз да си държа волана и да гледам стенда и направи още малко корекции на 2те десни колела, беше този който ми каза: "това е кола със сложно окачване и управление отиди да да ги видят колеги които разбират от това", а не ми каза като другите: ами бате не трябва да дърпа.

Не бях карал кола която не е в гаранция от 2007-а, и след 3 сервиза за преглед на окачване и реглаж на 2 места, този човек беше единствения, който се държа нормално и реално ми подсказа от къде е проблема.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни