Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W221 тегли надясно


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    artful dodger

  • Замразено членство
  • 8217 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2021 - 21:29

По-горе написах за GLC, което тегли от ново с пуснат волан.
Но няма проблем, Мерцовете не теглят надясно иначе.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 slavimaster

slavimaster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 217 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2021 - 21:05

На мен и двата Бенца не теглят. Само при един стендаджия си ходя който му се носи славата, че стенда му е един от най добрите. Преди години като сменях почти цялата предница на 124-та едвам я закарах (5км) до стенда то не беше свирене на гуми то не беше дърпане.

 

W220 като му я закарах за първи път в чудо се видя колата така е дошла от Австрия вика някой много е барал (едиствено волана ми беше леко крив не дърпаше) а отзад едвам успя да отвие реглажите вика със години никой не е пипал. пускам волана с 160км и не помръдва на никъде. имам и разпечатка на реглажа , но утре ще мога да я кача че е в колата специално е исках за да мога да калибрирам въздушното окачаване.


  • 3

912980.png


#33 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 07 юни 2021 - 14:38

Здравейте, да дам и аз мойте 5ст.
Автомобила е ГЛ 500 х164 плюс пакет офроуд, с гуми 275/55/20 нови a/t преди беше с Пирели, също така с фланци 15мм на всички гуми. Всичко по окачването и амортисьори е подменено, рейката е рециклиране, но колата си дърпа след около 50 плавно бавно надясно, но ако наклона е надясно, ако обаче е наляво тръгва наляво! За мен това е от ширината на гумите, за това е по ясно изразено, може би и фланците помагат за това поведение.
  • 0

#34 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3934 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 07 юни 2021 - 22:04

Фланците определено помагат, виж в google "positive scrub radius".

 

Изнесените извън калниците гуми изглеждат готино, но хич не допринасят за пътното поведение.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#35 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 10 юни 2021 - 10:00

Здравей, не са изнесени извън калниците, вътре са , но 15 ММ по навън
  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3934 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 10 юни 2021 - 14:48

Такава е приказката :)

 

Въпросът е, че се променя поведението с тия 15мм и от неутрално почва да става с повечко "усещане" за пътя. Тегли към посоката с неравности, с вода, или към настилката с по-голямо сцепление.

 

Отделно, ако имаш лека разлика в реглажа ляво-дясно, тегленето се усилва.

 

Аз като минех от зимни на летни на предната кола, от ЕТ49 към ЕТ35, и се получаваше нещо подобно. Веднага разбираш накъде има нужда да се дорегулира.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#37 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 12 юни 2021 - 14:44

Така е, даже гумите заминаха изключително бързо, явно са много широки и триенето става в повечко
  • 0

#38 slavimaster

slavimaster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 217 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2021 - 21:53

Бях обещал да кача снимка на данните от стенда.
Ето снимката.
https://yadi.sk/i/HsOGDenFCSl5Ng

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

912980.png


#39 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3934 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 15 юни 2021 - 23:05

Отзад е в норми, но задно ляво е по-затворено от задно дясно. Общо взето, отзад не са я пипали. Това вероятно дава момент на усукване около задно ляво, тоест леко бута наляво.

 

Отпред страничният наклон на предно дясно е извън нормата и след реглажа, макар и с по-малко. Това също би трябвало да даде усукващ момент леко наляво.

 

Надлъжният наклон е в норми, но предно дясно е по-напред от предно ляво. Това пак би трябвало да доведе до слабо теглене наляво.

 

Предно ляво е по-затворено от предно дясно, преди реглажа са били извън норми, след реглажа също, но в другата посока. Пак момент на усукване около предно ляво.

 

По всички данни, би трябвало да тегли леко наляво  :).

 

Но може би неутрализира наклона на пътя и не тегли наникъде.

 

Като ви кажат в сервиза, че се чудят как сте успели да стигнете до там не им се впечатлявайте, те така си говорят.


  • 1
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни