Пътищата по принцип ги правят с лек наклон към банкета за да се оттича водата.
Отделно, стендовете за реглаж са криви - да отиде на друг стенд, без да казва, че е правен реглаж и пак ще му регулират колата.
Ако тегли надясно, аз бих дал малко повече toe-in на предно ляво, но трябва да се прави внимателно. Най-вероятно задно дясно е по-затворено отколкото трябва и това може да се измери лесно дори с подръчни инструменти. Друга вероятност е, предно или задно дясно да има повече отрицателен камбър от необходимото.
Аз на 124-ката след неуспешни 4-5 реглажа и теглене в дясно, накрая сложих всички ексцентрици, на предни и задни носачи, в неутрално положение и разликите в положението на волана ги обрах внимателно чрез сходимостта на предния мост. Отне ми доста време и мерене, но пък в крайна сметка се получи добре.
В момента 211-ката също е регулирана "перфектно" на стенд, но с летните джанти, които са с по-малко ЕТ от зимните, съответно по-изнесени навън, отявлено тегли надясно ако пусна волана. Даже вчера мислех дали да не затворя предно ляво с 1/4 или 1/2 оборот. Спира ме единствено фактът, че нямам ключ 21 да охлабя кормилния накрайник.