Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M271 проблемно студено палене, решено ?!


  • Please log in to reply
77 мнения по тази тема

#1 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 14 януари 2021 - 17:00

Здравейте, 

Отдавна чета форума и успя да ми погне да си реша някой неща и сега и аз да върна услугата.

 

1. ще говоря за m271 (C180K, C200K),

проблема който имах още при +5 градуса сутрин беше едно мъчно палене че даже и не успяваше да запали от първият път. Ето как изглеждаше това 

Това е от тази сутрин при -1 и ето как може да го оправи че малко корекция с DAS 

 

 

Control Units > Drive > Motor Electronics > F3 ( to clear the nag warning ) > Control unit adaptations > Correction Programming > Fuel Quantity .  Това променя колко гориво ще се използва в първоначалното пускане на двигателя. 

Като цяло не съм усетил някаква разлика в разхода на бензин защото съм на газ biggrin.png 

 

2. Сега въпрос 

Също снимано днес само че отвън, какъв трябва да е този пушък, конденз или антифриз biggrin.png , допълнение това е и при загрят двигател.

Нямам загуба на антифриз, но имам малки маслени островчета по казанчето.

Маслото е наред (не е боза) но странно намалява 500мл на 3000км.

Колата е на реални 160к км, но с кофти интервали като се сменяно маслото и има нагари.

Забелязах маслен "теч" от към стартера, което 100% маслен охладител. ОК но къде отива маслото, нямам петна подколата и в кората, температурите са супер. 

 

Ако нещо не съм бил ясен моля питайте.

 

Поздрави 

Влад

 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5119 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 януари 2021 - 18:12

Антифризче е.Ако не си сигурен събери от парата и виж дали сладни на вкус.:)
  • 0

#3 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 14 януари 2021 - 18:31

Антифризче е.Ако не си сигурен събери от парата и виж дали сладни на вкус. :)

Уф, не исках това като отговор :(

Добре ако ще е антифриз значи гарнитура на глава или ?

Препоръка за някакъв тест преди да влезна в тая игра, да съм по-сигурен ?

 

Поздрави

Влад


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5119 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 януари 2021 - 19:55

Зависи от сервиза.Някои надуват системата и слагат оцветител,други имат различни методи.Във всички случаи майстор трябва да даде обоснована диагноза.
Като загрее на макс.не надува ли в казанчето?

Не мога да си представя това пушене да е само от конденз.Трябва да има буца лед в ауспуха.
В сервиза като я вдигнат с почукване и клатене и това предполагам ще проверят.Ако е нужно се прави дупка с бургия ако има съмнение и после се заварява.
  • 0

#5 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 14 януари 2021 - 20:50

Зависи от сервиза.Някои надуват системата и слагат оцветител,други имат различни методи.Във всички случаи майстор трябва да даде обоснована диагноза.
Като загрее на макс.не надува ли в казанчето?

Не мога да си представя това пушене да е само от конденз.Трябва да има буца лед в ауспуха.
В сервиза като я вдигнат с почукване и клатене и това предполагам ще проверят.Ако е нужно се прави дупка с бургия ако има съмнение и после се заварява.

Утре ще я покарам малко да загрее хубаво и ще отворя да видя казана, по последни спомени нямам балончета като се дава газ, няма никакви миризми.

От влизането в мое владение Юни.2020 само масло, антифриз, термостат(беше духнал гумата на термостата) и малко козметични неща, друго не съм правил. Точно при смяната на термостат видях че има маслени петна по и във антифриза.


  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 636 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 януари 2021 - 20:56

То антифриз, ама нали не губи уж...
За конденз - от кой град си, в някои градове, според влажноста на въздуха колите много "пушат".
От колко километра така пуши? Направи нивото на антифриза, направи си една разходка на стотина километра и на другата сутрин го провери.

Тестове различни и всеки майстор си има "чалъм".

И тези "реални" километри ги забрави...
  • 1

#7 Владимир Борисов

Владимир Борисов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W210 E200 Kompressor 2000г.

Публикувано 14 януари 2021 - 23:13

Ако не губи антифриз, мисля че няма проблeм. Моята кола пуши точно както на клипа, нямам загуба на антифриз. Вече четвърта зима е така. Като покарам извън града изчиства. С газ съм. Колега пробвай както е писал prokopi.

Този пост е редактиран от Владимир Борисов: 14 януари 2021 - 23:13

  • 0

#8 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 322 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2021 - 09:02

Не бързай ако  си сигурен  ,че не губи антифриз. За съжаление тук не мога да заредя клипа, но поне при моята кола която е на газ доста конденз прави в изпускателната система. Ако я карам в града 3-4км примерно и си е добре загряла като спра някъде и прави петно по земята- направо плюе капки от аспуха. В града не може да се продуха тоя конденз- не е като да покараш 15-20 мин с 90-100km/h примерно. Забелязвал съм хора зимата избягват да спират плътно зад мен по светофарите, но е конденз . Пушенето зависи много от температурата и влагата както казва prokopi.


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5119 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2021 - 10:09

При форсирането защо не се изчиства пушека?
Тая вода в ауспуха трябва да ври за да продължава излизането на пушек при увеличаване на налягането на изгорелите газове при подаване на газ.

Има сервизи и там установяват на живо има ли проблем или не.
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4094 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 15 януари 2021 - 10:35

Вчера и днес е под 0 в София. При Т на въздуха под 12 и висока влажност е нормално да се вижда конденз в изгорелите газове. Тази сутрин например, всички коли (бензинови) на светофара пушеха бяло

Не е необходимо нещо да ври за да се вижда пушек. Просто в отработените газове се съдържа и водна пара, която при определени условия (Т и влажност) кондензира и се вижда. Когато горивото е газ, кондензът е повече.

Отделно, от многобройните ми опити с изпускателните системи знам че в крайно гърне може да има от 500 до 1000 мл. вода, която се събира там в следствие на кондензацията по стените на гърнето.

 

За мен няма проблем, но както посъветваха колегите засечи нивото на антифриза.


  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2021 - 12:27

Да, и моите имат много пари в момента, бензинови са, с малки мотори.

Но като се движа, парите изчезват. Появяват се рязко на място. Като спра на светофар, ги виждам в огледалата.

 

Идеята да се съберат парите и да се види дали сладнят не е никак лоша.

Просто не ми изглежда естествено това пушене...


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 15 януари 2021 - 12:43

Мерси за отговорите, много правилно конденз е !

 

Ходих при Дунев днес и като затопли хубаво няма така да пуши, направиха СО тест перфектен, направих си и компресия за всеки случай и е идеална, (4 по 12 , каквото и да означа това, предполагам че е 12 на всички цилиндри).

Антифриза не мърда като количество само ще го сменя като се стопли, защото не го знам от кога е иначе е в температурни норми за зимата.

 

от София съм и мисля че проблема ми е че не правя големи карания сега (щот си работим от вкъщи) 2км да Outsource-a детето на бабата и 2 обратно :D

затваряме темата :D

поздрави

Влад


  • 0

#13 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 24 септември 2021 - 09:33

Пак се почна с трудното палене, до тук са сменени по необходимост свещи и бобини лятото.

Днеска 2 пъти не задържа оборотите и загасна и почвам сериозно да си мисля, че е проклетото PCV, другата седмица това го чака да видим.


  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4094 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 24 септември 2021 - 09:36

Аз да попитам, някакви DTC-та има ли?


  • 0

#15 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 24 септември 2021 - 13:44

Няма кодове няма лампи, просто след малко колебаене изгасва.

Сега гледах с Vediamo и гледам че веригата трябва да е добре, но така или иначе другата седмица ще се вижда наживо

 

SIM4LSE DT_Nowe_Auslass_Ist -115 SIM4LSE DT_Nowe_Auslass_Soll -115 SIM4LSE DT_Nowe_Einlass_Ist 116 SIM4LSE DT_Nowe_Einlass_Soll 115

 

Никаква идея нямам, освен да има някъде цепка на PCV и като поработи да се кротва ама и това другата седмица.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни