Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CL 500 C 140 1997 European versionвсякакви питания, казуси и идеи


  • Please log in to reply
166 мнения по тази тема

#61 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 декември 2017 - 21:03

Само да добавя,че разлятото масло много трудно се определя колко милилитра е като е на асвалта.Петдесет грама масло правят петно с поне 25-30 см.диаметър.
Който не вярва да пробва,а не да спори!
  • 0

#62 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 26 декември 2017 - 21:09

Не спорим, така е. 200-300 мл би било огромно петно и ако тоя флуид е текъл с такава скорост, без значение от къде, досега да е изпразнил всеки възел, било то скорости, хидравлика или там друго, което евентуално може да е. Не знам как е ЦЛ-а с корите отдолу, но трудно може да се каже откъде капе само по локацията на петното.
  • 0

#63 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 декември 2017 - 22:19

Възможно е да греша за количество на петното, но беше доста-около 50 на 50 сантиметра, а маслото беше доста гъсто, като това се е изляло върху балатум. Така или иначе утре ще проверя течностите и ще я подкарам.

Ще се обадя на колегата от форума, Николай, ако работят направо ще я закарам там преди да отиде за бронята.

Това което мен ме учуди, че за същото време почти (в сервиза е седяла 4 дена, а сега паркирана 3 дена), петънцето което беше отдолу беше много малко (то вече беше на асфалт и попило, затова не мога да кажа какво е, иначе бях сложил кашон, но под двигателя, а това точно от средата някъде е текло), така че има неизвестни, но скоро ще се разбере :)

Стара кола и млада жена все си имат нещо за лежане по тях ;)

Тия хора от автореновацията са махали седалките и са сваляли волана, но колкото и да мисля, няма какво да откачат и да изтече,,за сметка на това ми е светнал srs-a :)


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 26 декември 2017 - 22:22

  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#64 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 декември 2017 - 22:26

Това че е гъсто малко ме учудва,но така или иначе утре ще се разбере.Дано да е бял кахър!
  • 1

#65 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2017 - 22:33

Какъв цвят ти е антифриз а?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#66 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 декември 2017 - 22:53

Какъв цвят ти е антифриз а?

Зелен е, Коц...


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#67 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 30 декември 2017 - 10:45

Колега какво стана, разбра ли откъде е теча?
  • 0

#68 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 30 декември 2017 - 14:09

Колега какво стана, разбра ли откъде е теча?

след нова година, че сега никой не работи :)

Най- логично изглежда да е нещо по рейката, но ще видим де.

Направо ще я вкарам за цялостно обслужване и за каквото има да се ремонтира и тогава ще имам ясна картина

 

Весели Празници :)


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 30 декември 2017 - 14:10

  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#69 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2017 - 19:07

Тази кола няма рехка, тя е с кутия. След НГ живи и здрави ще кажеш.
  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#70 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 30 декември 2017 - 21:25

Тази кола няма рехка, тя е с кутия. След НГ живи и здрави ще кажеш.

пуу, жив и здрав да си Хари :) 

Това поне показва познанията ми по модела хехе :) 

Така или иначе, каквото и да е-ще се прави, няма страшно :)

 

Весели Празници :)  :beer


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#71 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 05 януари 2018 - 00:27

Ъпдейт по темата и малко въпроси :)

Колата беше в сервиза на Ники. Човека каза-колата е много добре наистина :)

Теча на масло беше от кутията, има някакъв датчик ли е букса ли е, който си е резонен проблем с протичане за тая кутия, сменява се цялата букса, заедно с филтъра и маслото-направено  :yeah

Всички други консумативи са сменени, включително и свещите защото са давали грешки по няколко от цилиндрите.

Колата е нямала записани никакви сериозни грешки и проблеми, всичко е изчистено, така че съм много доволен :)

 

Поради факта, че дреболиите които исках да отстраня стават със сваляне на много пластмаси и т.н., Ники ме посъветва да ги правим като се постопли, защото може да се счупят разни държачи и т.н., а и нямахме готовност да сменяваме нищо, защото не сме поръчали части.

Тука идват въпросите, за които се надявам на помощ от Ваша страна :)

1. Комфорт модул-той управлява огледалата и ел. регулацията на волана, не дава никакъв признак за активност през стардиагнозата, най-вероятно е изгорял (намира се някъде под жабката)-Та-някой знае ли какъв е точно този комфорт модул и къде да го търся (ако някой има парт номер или някакъв нишан какво е точно, ще е супер ) ?

2. Заключалката на багажника е започнала да изпуска леко от някаква мембрана (вакуума). Ники ми каза, че се сменява целият механизъм, защото не се продава само тая мембрана. Към момента си работи, но забавя заключването и след време ще спре да работи вакуума за тази ключалка. Това също нито го знам откъде как, нито как изглежда, нито има ли други методи? Вашата мъдрост по въпроса отново ще бъде високо оценена :)

3. За проблема с парктроника му го казах в последния момент, не го е гледал по кабели, само на стардиоагнозата, там не индикира проблем, но е факт че не работи реално. Светкат първите две индикации и после не мърдат, независимо дали се приближаваш до стена или не. Според него е пркъснат един датчик и оттам всички не работят. Бронята беше ударена върху датчки, който ми изглеждаше здрав, ама знам ли...Съвети тук?

4. Филтърната кутия (легло) е било счупено и там е зор със смяната на филтъра на климатика. Аз не усещам никакви миризми и т.н., но все пак ми се иска да го оправя-това само по моргите ли да го търся или мога и ново да си го взема. Ако да-как да му намеря парт номера?

5. Подавачите на коланите не работят, но там знам че има едни зъбни колела дето се чупят. Мисля че гледах някъде някакви комплекти заместители (от алуминий), но засега нищо не се сещам откъде, та ако някой, случайно :), се сеща за подобен комплект, или пък има ли такова нещо оригинално за закупуване, много моля да споделите :)  :beer

 

Ами общо взето това е...има някаква неяснота с мърдането на седалките напред, като натиснеш копчето за сгъване на седалката, за да се седне отзад, защото ту работи, ту не работи-според Ники е някакъв проблем с копчето, но и това ще го правим, като му я закарам за другите дреболии.

Според Ники, всички други системи са ОК, спирачки окачване и т.н., което е супер :)

Доволен съм много, колата най-накрая е подготвена за всякакъв път и се радвам, че съм уцелил читав екземпляр.

 

Както си му е реда, ще трябва да дойда и да почерпя на ня някоя сбирка  :beer  :beer  :beer

 

п.п.

Понеже съм обещал снимки, тая Събота ще я изкарам наистина за да я поснимам като хората :) :blush


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#72 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 05 януари 2018 - 14:05

Ъпдейт по темата и малко въпроси :)

Колата беше в сервиза на Ники. Човека каза-колата е много добре наистина :)

Теча на масло беше от кутията, има някакъв датчик ли е букса ли е, който си е резонен проблем с протичане за тая кутия, сменява се цялата букса, заедно с филтъра и маслото-направено  :yeah

Всички други консумативи са сменени, включително и свещите защото са давали грешки по няколко от цилиндрите.

Колата е нямала записани никакви сериозни грешки и проблеми, всичко е изчистено, така че съм много доволен :)

 

Поради факта, че дреболиите които исках да отстраня стават със сваляне на много пластмаси и т.н., Ники ме посъветва да ги правим като се постопли, защото може да се счупят разни държачи и т.н., а и нямахме готовност да сменяваме нищо, защото не сме поръчали части.

Тука идват въпросите, за които се надявам на помощ от Ваша страна :)

1. Комфорт модул-той управлява огледалата и ел. регулацията на волана, не дава никакъв признак за активност през стардиагнозата, най-вероятно е изгорял (намира се някъде под жабката)-Та-някой знае ли какъв е точно този комфорт модул и къде да го търся (ако някой има парт номер или някакъв нишан какво е точно, ще е супер ) ?

2. Заключалката на багажника е започнала да изпуска леко от някаква мембрана (вакуума). Ники ми каза, че се сменява целият механизъм, защото не се продава само тая мембрана. Към момента си работи, но забавя заключването и след време ще спре да работи вакуума за тази ключалка. Това също нито го знам откъде как, нито как изглежда, нито има ли други методи? Вашата мъдрост по въпроса отново ще бъде високо оценена :)

3. За проблема с парктроника му го казах в последния момент, не го е гледал по кабели, само на стардиоагнозата, там не индикира проблем, но е факт че не работи реално. Светкат първите две индикации и после не мърдат, независимо дали се приближаваш до стена или не. Според него е пркъснат един датчик и оттам всички не работят. Бронята беше ударена върху датчки, който ми изглеждаше здрав, ама знам ли...Съвети тук?

4. Филтърната кутия (легло) е било счупено и там е зор със смяната на филтъра на климатика. Аз не усещам никакви миризми и т.н., но все пак ми се иска да го оправя-това само по моргите ли да го търся или мога и ново да си го взема. Ако да-как да му намеря парт номера?

5. Подавачите на коланите не работят, но там знам че има едни зъбни колела дето се чупят. Мисля че гледах някъде някакви комплекти заместители (от алуминий), но засега нищо не се сещам откъде, та ако някой, случайно :), се сеща за подобен комплект, или пък има ли такова нещо оригинално за закупуване, много моля да споделите :)  :beer

 

Ами общо взето това е...има някаква неяснота с мърдането на седалките напред, като натиснеш копчето за сгъване на седалката, за да се седне отзад, защото ту работи, ту не работи-според Ники е някакъв проблем с копчето, но и това ще го правим, като му я закарам за другите дреболии.

Според Ники, всички други системи са ОК, спирачки окачване и т.н., което е супер :)

Доволен съм много, колата най-накрая е подготвена за всякакъв път и се радвам, че съм уцелил читав екземпляр.

 

Както си му е реда, ще трябва да дойда и да почерпя на ня някоя сбирка  :beer  :beer  :beer

 

п.п.

Понеже съм обещал снимки, тая Събота ще я изкарам наистина за да я поснимам като хората :) :blush

Да добавя, понеже виждам, че си събирате мислите и очаквам скоро да се включите мощно ;) :) 

Self-leveling-а на фаровете се управлявал от някакъв датчик който бил долу на носачите някъде (  :unsure  ), та той управлявал фаровете според наклона на колата, само дето не работи, та-ако някой има познания в тая сфера, няма да се разсърдя ако помогне (просто откъде да го купя, или ако има нейде онлайн схема на колата с всички бурмички-пак ще е полезна ) :)

:beer

Междувременно, 

разбирам, че не всички може да се занимават с мойте проблеми, затова ще търся и в чуждострански земи за решения и ако има нещо полезно ще го пиша :)

Поздрави и страхотен уикенд да имате :beer  


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#73 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2018 - 20:07

Ъпдейт по темата и малко въпроси :)

Колата беше в сервиза на Ники. Човека каза-колата е много добре наистина :)

Теча на масло беше от кутията, има някакъв датчик ли е букса ли е, който си е резонен проблем с протичане за тая кутия, сменява се цялата букса, заедно с филтъра и маслото-направено  :yeah

Всички други консумативи са сменени, включително и свещите защото са давали грешки по няколко от цилиндрите.

Колата е нямала записани никакви сериозни грешки и проблеми, всичко е изчистено, така че съм много доволен :)

 

Поради факта, че дреболиите които исках да отстраня стават със сваляне на много пластмаси и т.н., Ники ме посъветва да ги правим като се постопли, защото може да се счупят разни държачи и т.н., а и нямахме готовност да сменяваме нищо, защото не сме поръчали части.

Тука идват въпросите, за които се надявам на помощ от Ваша страна :)

1. Комфорт модул-той управлява огледалата и ел. регулацията на волана, не дава никакъв признак за активност през стардиагнозата, най-вероятно е изгорял (намира се някъде под жабката)-Та-някой знае ли какъв е точно този комфорт модул и къде да го търся (ако някой има парт номер или някакъв нишан какво е точно, ще е супер ) ?

2. Заключалката на багажника е започнала да изпуска леко от някаква мембрана (вакуума). Ники ми каза, че се сменява целият механизъм, защото не се продава само тая мембрана. Към момента си работи, но забавя заключването и след време ще спре да работи вакуума за тази ключалка. Това също нито го знам откъде как, нито как изглежда, нито има ли други методи? Вашата мъдрост по въпроса отново ще бъде високо оценена :)

3. За проблема с парктроника му го казах в последния момент, не го е гледал по кабели, само на стардиоагнозата, там не индикира проблем, но е факт че не работи реално. Светкат първите две индикации и после не мърдат, независимо дали се приближаваш до стена или не. Според него е пркъснат един датчик и оттам всички не работят. Бронята беше ударена върху датчки, който ми изглеждаше здрав, ама знам ли...Съвети тук?

4. Филтърната кутия (легло) е било счупено и там е зор със смяната на филтъра на климатика. Аз не усещам никакви миризми и т.н., но все пак ми се иска да го оправя-това само по моргите ли да го търся или мога и ново да си го взема. Ако да-как да му намеря парт номера?

5. Подавачите на коланите не работят, но там знам че има едни зъбни колела дето се чупят. Мисля че гледах някъде някакви комплекти заместители (от алуминий), но засега нищо не се сещам откъде, та ако някой, случайно :), се сеща за подобен комплект, или пък има ли такова нещо оригинално за закупуване, много моля да споделите :)  :beer

 

Ами общо взето това е...има някаква неяснота с мърдането на седалките напред, като натиснеш копчето за сгъване на седалката, за да се седне отзад, защото ту работи, ту не работи-според Ники е някакъв проблем с копчето, но и това ще го правим, като му я закарам за другите дреболии.

Според Ники, всички други системи са ОК, спирачки окачване и т.н., което е супер :)

Доволен съм много, колата най-накрая е подготвена за всякакъв път и се радвам, че съм уцелил читав екземпляр.

 

Както си му е реда, ще трябва да дойда и да почерпя на ня някоя сбирка  :beer  :beer  :beer

 

п.п.

Понеже съм обещал снимки, тая Събота ще я изкарам наистина за да я поснимам като хората :) :blush

 

 

Да добавя, понеже виждам, че си събирате мислите и очаквам скоро да се включите мощно ;) :)

Self-leveling-а на фаровете се управлявал от някакъв датчик който бил долу на носачите някъде (  :unsure  ), та той управлявал фаровете според наклона на колата, само дето не работи, та-ако някой има познания в тая сфера, няма да се разсърдя ако помогне (просто откъде да го купя, или ако има нейде онлайн схема на колата с всички бурмички-пак ще е полезна ) :)

:beer

Междувременно, 

разбирам, че не всички може да се занимават с мойте проблеми, затова ще търся и в чуждострански земи за решения и ако има нещо полезно ще го пиша :)

Поздрави и страхотен уикенд да имате :beer  

 

Колега това успях да изровя в ЕРС-то дано е от полза. 

за комфорт модула:  Прикачен файл  комфорт модул - парт номер.pdf   107,39K   12 Брой сваляния   Прикачен файл  комфорт модул - схемаpdf.pdf   158,74K   7 Брой сваляния    

за ключалката на багажника:  Прикачен файл  парт номер 1.pdf   111,14K   8 Брой сваляния   Прикачен файл  схема 1.pdf   188,41K   6 Брой сваляния          

за фаровете: Прикачен файл  парт номер.pdf   109,56K   9 Брой сваляния   Прикачен файл  схема.pdf   155,82K   13 Брой сваляния                      


  • 2

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#74 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 05 януари 2018 - 21:24

Колега това успях да изровя в ЕРС-то дано е от полза. 

за комфорт модула:  attachicon.gifкомфорт модул - парт номер.pdf   attachicon.gifкомфорт модул - схемаpdf.pdf    

за ключалката на багажника:  attachicon.gifпарт номер 1.pdf   attachicon.gifсхема 1.pdf          

за фаровете: attachicon.gifпарт номер.pdf   attachicon.gifсхема.pdf                      

Ееее брат, ти си голям пич!!!

Благодаря ти от сърце  :beer  :beer  :beer

Филип съм, драго ми е, наистина ще почерпя, като се видим :)

 

Благодаря отново :)  :allhail  :buddies


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#75 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2018 - 12:00

Ъпдейт по темата и малко въпроси :)

 

 

4. Филтърната кутия (легло) е било счупено и там е зор със смяната на филтъра на климатика. Аз не усещам никакви миризми и т.н., но все пак ми се иска да го оправя-това само по моргите ли да го търся или мога и ново да си го взема. Ако да-как да му намеря парт номера?

 

 

 

 Фил, дано да съм бил полезен с инфото.   :beer

За филтърната кутия намерих това :  Прикачен файл  парт номер 2.pdf   107,85K   7 Брой сваляния    Прикачен файл  схема 2.pdf   198,15K   7 Брой сваляния


  • 1

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни