CL 500 C 140 1997 European versionвсякакви питания, казуси и идеи
Започната от SAMURAIJACK, 08 дек 2017 - 13:11:40
166 мнения по тази тема
#46
Публикувано 20 декември 2017 - 11:26
За мен MAE и Keskin са си най-красивите джанти за този модел. Това АМГ моноблок 2 вече толкова е нафлуудило пазара, че дори не го поглеждам (не ми прави впечатление).
NO PAIN - NO GAIN!
#48
Публикувано 20 декември 2017 - 18:47
За МАЕ-то може да се съглася
Каквато и джанта да се сложи на високо купе,не стои умопомрачително.
#49
Публикувано 20 декември 2017 - 18:51
Всичко друго освен моноблок стои не на място. А тия МАЕ като ги видя и ми се догажда лекинко. И като им знам цената и се чеша по главата три минути. Това, разбира се, е само лично мнение, всеки си слага и си кара каквото иска.
#50
Публикувано 21 декември 2017 - 09:55
Каквато и джанта да се сложи на високо купе,не стои умопомрачително.
Принципно, "високо купе" е несъвместима комбинация
Иначе съм съгласен, че спортно (ниско) окачване придава съвсем друг вид.
Въпроса е колко е склонен да жертва от комфорта човек,,,аз не съм много склонен, просто исках да и придам малко по-агресивен вид, предвид двигателя, но тя и така си ме радва
Ще пробвам с някакви джанти (засега Ларзъна е победител, но ако изпадне оригиналния АМГ с по-широкия борд, и на него няма да му простя ) , а ако не става, ще си седи с тези с които си е, защото по-добро от оригиналната джанта и размер няма, както всички се съгласихме.
Сега остава да ми кажете от къде (в Бг) мога да си поръчам копче за касетофона-Бекер, от този с навигацията (със стрелки) и RDS?
#51
Публикувано 21 декември 2017 - 09:59
Сложи една снимка, че не се ориентирам кой модел е.
Преди няколко дни гледах в продавалник Becker с МБ подсветка за смешни пари.
Такива копчета не съм виждал в БГ. Има няколко сайта из Европа, от където можеш да си вземеш.
#52
Публикувано 21 декември 2017 - 13:10
Сложи една снимка, че не се ориентирам кой модел е.
Преди няколко дни гледах в продавалник Becker с МБ подсветка за смешни пари.
Такива копчета не съм виждал в БГ. Има няколко сайта из Европа, от където можеш да си вземеш.
Ами точния модел не го намирам, но е нещо като Бекер аудио 30, само че има някои разлики.
Ето снимка на точния модел, който е в колата :
И в тоя дух на мисли, има ли по-добър вариант който да търся, примерно Бекер аудио 40?
Сегашното е с работещ CD Changer, в багажника.
#53
Публикувано 21 декември 2017 - 15:36
Преди 6 години си купих от тези сладури копче за Аудио 10.
https://www.car-radi...are-Parts-Knob/
Бяха много коректни относно замяна.
Ъпдейт: много се радвам, като погледна тази централна конзола. Обичам да има дървени апликации в Мерца.
#54
Публикувано 22 декември 2017 - 00:59
Това ми е любимия плеър за 140...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#55
Публикувано 26 декември 2017 - 16:02
Момци,
може би се очертава проблем, та да си питам.
Оня ден бях оставил колата за реновация на салона, но като я взимах човека ми показа едно петно, там където е седяла 3 дена и си беше сериозен теч, като маслото беше червеникаво, около 200-300 грама. Човека каза, че е паркирал мойта докато е било тъмно и не е сигурен, дали не е от предната кола, но визирайки факта, че е нова Панамера, по-вероятно е да е от мен.
Сега я паркирах на друго място и след като преседя два дена днес я проверих-действително имаше около 5-10 сантиметра (което си е малък теч, та дали е изтекло каквото е имало да тече) петънце, но не под двигателя, а някъде в центъра на колата и не можах да установя дали е червено.
Та-започвам да си мисля, че теча е бил от мен вероятно, но се съмнявам да са скорости, защото превключват без никакъв проблем (или те ще спрат да превключват когато е на минимум маслото? ).
Къде още има такова масло (червеникаво)-хидравликата? рейка ?
Дайте акъл как да разбера, защото утре ще я карам за пребоядисване на предна броня, а не искам да я счупя нещо ако я движа няколко километра.
На първо четене ми идва наум да разгледам резервоарчето на хидравликата и да му видя нивото...
Дали да я карам утре, обаче-това е въпроса...
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 26 декември 2017 - 16:07
#56
Публикувано 26 декември 2017 - 16:39
Провери си маслото на хидравликата и после маслото в скоростната кутия ,има вариант ако нещо ти тече да се улива по корите под мотора и скоростната кутия и оттам да капе в средата на колата. А ти първоначално обслужване още ли не си направил на всички консумативи по колата!
#57
Публикувано 26 декември 2017 - 17:35
Добре е да се измие отдолу,за да се разбере със сигурност от къде тече.
Скоростите ,дифа и антифриза може да са червени,но мерцедесовато оригинално хидравлично масло е жълто.Възможно е да са слагали червено,това може да се провери като се отвори капачката на казанчето.
Скоростите ,дифа и антифриза може да са червени,но мерцедесовато оригинално хидравлично масло е жълто.Възможно е да са слагали червено,това може да се провери като се отвори капачката на казанчето.
#58
Публикувано 26 декември 2017 - 18:46
Ако е от хидравликата първо маслото не е червено. Второ всичко ше е оцапано като при мен. От скоростната кутия най вероятно. Събират 8 литра по спомен. Вдигни е на поддемник.
#59
Публикувано 26 декември 2017 - 19:34
Провери си маслото на хидравликата и после маслото в скоростната кутия ,има вариант ако нещо ти тече да се улива по корите под мотора и скоростната кутия и оттам да капе в средата на колата. А ти първоначално обслужване още ли не си направил на всички консумативи по колата!
Всъщност не съм, просто защото нямах час за сервиз и не се кара, това с местенето беше заради салона.
Ще я карам на сервиз, така или иначе, просто се чудех дали мога да карам така няколко километра...
Добре е да се измие отдолу,за да се разбере със сигурност от къде тече.
Скоростите ,дифа и антифриза може да са червени,но мерцедесовато оригинално хидравлично масло е жълто.Възможно е да са слагали червено,това може да се провери като се отвори капачката на казанчето.
Добър съвет, ще видя как да го организирам преди сервиза Иначе със сигурност е сменявано маслото, защото е ремонтирана цялостно кутията, заради прословутата месингова втулка...аз затова и взех колата де, защото съм го правил тоя ремонт и е един от най-сериозните по тези коли, а не исках да се занимавам тепърва със сериозни ремонти...нищо де-каквото такова
Ако е от хидравликата първо маслото не е червено. Второ всичко ше е оцапано като при мен. От скоростната кутия най вероятно. Събират 8 литра по спомен. Вдигни е на поддемник.
Ако е от скоростите, много се надявам да е някакво уплътнение, което се е скапало от студа....
Ще я карам на сервиз, но имам час за бронята утре и трябва първо там да иде...
#60
Публикувано 26 декември 2017 - 19:42
В хидравликата е възможно да е жълто, червено, зелено, та до мътно (ако не е сменяно скоро), зависи кой как я е обслужвал преди. Само, че течове 200-300гр само на първото място, това е страшно много за хидравликата и до сега щеше да си чул страшни звуци при навиване на волана.
Ако действително теча е бил такъв, наблегни на другите неща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако действително теча е бил такъв, наблегни на другите неща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни