Така..,да споделя някои неща които не ми се бяха случвали и не знаех.
Не знаех,че като ти пречуква отпред като на болт,а отзаде ти пука все едно нещо не е наместено в багажника,а в същото време колата стои като залепена на пътя,вдига се,сваля се
,са заминали ши@аните амортисьори на еърматика...(възглавниците и помпата са рециклирани скоро при Вабонти)И всичко това само при поредица от неравности(нагънат асвалт).При дупка или единична неравност като "легнал полицай" нямаше проблем.Нови преден ляв и заден десен на Билщайн.Не ме питайте защо не съм сменил и четерите,нито дали трябва да се сменят два по два.
Следващото е че имаше едно леко претрисане отпред при по-рязко тръгване.Останови се че има луфт във вътрешното каре на полуоската.Също така се изказаха съмнения,че има луфт и в лагера на предния диф.,където влиза полуоската.Във връзка с тоя лагер на дифа се бях ушашкал много,добре че се оказа че няма проблем там.
Свалиха полуоската и я пратиха някъде за рециклиране на карето.Резултат нямаше,даже на мен ми се струваше че тресенето се е увеличило.Необичайното беше че колата когато е студена,стояла е един-два дни без да се кара в началото не го прави това трептене осезаемо.Когато загрее,започва.Респективно като я взема от сервиза не разбирам веднага дали проблема е решен или не...
Следващата стъпка беше сваляне на предния кардан и пращането му в Асеновград.Смениха карета и някакъв лагер май,практически бил станал нов,но резултат отново нямаше.Тази вибрация си стоеше и все ми се струваше че се увеличава.
Смяна на сервиз,сваляне на двете полуоски,отново пращане някъде за проверка.
Оказва се,че отново са правили дясното вътрешно каре!Монтиране и вибрацията изчезна.Вчера си прибрах колата,още се услушвам като заек,но не,вибрация няма!Най-хубавото за мен е че няма и проблем с лагера на дифа!
Благодаря за вниманието!