Здравейте колеги, имам 2 w124 200Е 136кс бензин с газ м111 940, от няколко месеца имам проблем с едната и по-конкретно с налягането на маслото. Като е студен двигателя държи на 3, а като позагрее на празен ход пада до 1, а понякога и до 0 На какво се дължи това? Сложихме чисто ново масло и филтри и след няколко стотин километра започна отново. Пак сменихме маслото и пак така.Дали е от датчика, но той си работи и непада на 0 постоянно докато е в движение или на празен ход. По баирите я карам на бензин на 4000-5000 обората, за да задържи налягане. Помогнетее
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/14ff190002e9d06e3e4605cf30afa678?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2017 - 16:52
#2
Публикувано 05 юни 2017 - 00:13
Смени си датчика.За да се увериш може да отидеш в сервиз където имат подходящ преходник и манометър за да ти измерят налягането като махнат датчика.
#3
Публикувано 05 юни 2017 - 10:33
Възможно ли е да е от виското защото при загрят двигател се върти леко и държи на 101 градуса, а на другата кола е стегнато и държи на 85 и така да загрява маслото
#4
Публикувано 05 юни 2017 - 20:32
Провери датчика, за маслото, както ти е написал колегата @daimler1, намира се под изпускателният колектор. Тази температура е малко висока. След като имаш втора кола, смени виското за проба ( гайката е с обратна резба ).
#5
Публикувано 05 юни 2017 - 21:14
Температурата и виското в случая нямат общо с налягането на маслото.
#6
Публикувано 06 юни 2017 - 00:39
При температура, по-висока от нормалната, маслото става по-рядко и налягането му пада.
Нека колегата да смени виското с това от другата му еднаква кола, поне да нормализира температурата. След това да провери с механичен манометър какво е налягането и ако трябва да смени датчика.
#7
Публикувано 06 юни 2017 - 07:37
Доообре!На 101 градуса направо извира маслото и не остава нищо!За това пада налягането!При температура, по-висока от нормалната, маслото става по-рядко и налягането му пада.
Нека колегата да смени виското с това от другата му еднаква кола, поне да нормализира температурата. След това да провери с механичен манометър какво е налягането и ако трябва да смени датчика.
Писах вече,мери се налягането с манометър през дупката на датчика.
#8
Публикувано 06 юни 2017 - 11:01
Няма какво да го мериш - направо сменяй датчика. Има Топрани на 30лв... шанса да работи поне година е голям.
Also tagged with one or more of these keywords: Масло
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
![]() W212 E350 CGI масло в антифризаЗапочната от denis1994, 28 юни 2021 ![]() |
|
![]()
|
||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
![]() OM646-маслоЗагуба на масло Започната от Mitakat, 06 юни 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
320 Бензин, разход на маслоРазход на масло при 320 бензин Започната от ufsata, 15 апр 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
масло на автоматаскоростна кутия Започната от GoranMK, 01 мар 2016 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
A-класа / CLA-класа →
Проблеми и ремонти →
Проблем с маслото (може би)Започната от MGurmanova, 11 яну 2013 ![]() |
|
![]() |
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни