Това горното което си прочетл важи за всички 722.9 кутии. Там TCU-то демек компютъра на скоростната кутия е вътре в самата скоростната кутия.
При 722.6 компютъра беше отделно от кутията и при проблеми с така наречения "conductor plate" се сменяше само "conductor plate".
При 722.9 вече тъй като са едно цяло и започва един филм. Ако трябва да се смени с втора ръка, трябва някой да върджинайзне TCU-то. После някой с онлайн достъп на Стар да ти направи SCN кодирането. Така, че не си мисли, че има само някаква дефектна серия с проблем, който после е решен. Проблема е при всички 7G-Tronik кутии.
А проблемната зъбчатка дали е сменена, Силвър Стар могат да ти кажат само ако е направено в официален сервиз. По пцинцип при тази подмяна се сменя и веригата, обтегача, "бананите" и сума ти гарнитури. В официален сервиз сервиз сумата май излизаше малко над 4000 лева.
Разбрах, мерси за доуточняването. Сега видях че има разминаване в датата която пише в картата (23 11 2004) и годината в обявата ( май 2005). Тази в картата е когато е слезла от конвейра ли? Ако е така то тогава май 2005 като първа регистрация е възможно.
Това на задната броня беше нещо като тиксо, да. Не мога да кажа със сигурност това отпред дали е от удар или нещо друго. Огледай внимателно. Търси следи от кит.
Ще я огледам добре. Нали трябва да се правя че не съм знаел в какво състояние е
Този пост е редактиран от Nikola49: 20 юли 2018 - 22:26