А и още едно нещо. Тази с червените номера откъм екстри постна ли е или не? Освен голямата навигация нещо друго липсва ли? Не съм запознат с всички екстри на Мерцедесите от 2005.
Този пост е редактиран от Nikola49: 19 юли 2018 - 16:57
Публикувано 19 юли 2018 - 16:56
А и още едно нещо. Тази с червените номера откъм екстри постна ли е или не? Освен голямата навигация нещо друго липсва ли? Не съм запознат с всички екстри на Мерцедесите от 2005.
Този пост е редактиран от Nikola49: 19 юли 2018 - 16:57
Публикувано 19 юли 2018 - 18:03
Публикувано 19 юли 2018 - 18:30
Възможно, колата да е ползвана в Италия от тамошното Посолство и след това да са я пратили тук. Ако могат да покажат документи ще е добре, ако не пак добре- ценета пада ДДС-то не е проблем щом колата е стар внос,
Публикувано 19 юли 2018 - 21:50
Възможно, колата да е ползвана в Италия от тамошното Посолство и след това да са я пратили тук. Ако могат да покажат документи ще е добре, ако не пак добре- ценета пада ДДС-то не е проблем щом колата е стар внос,
Ще видим утре
Хохохо, Аско... особено с тапицирания волан. За близо 10г. Не съм видял читава кола там. На снимки са супер.
Да, мен ме подлъгаха да отида. Въпреки че имаше едно БМВ 3 купе 2007 Xdrive 2.5 бензин, което изглеждаше много добре
Публикувано 20 юли 2018 - 08:23
Eто това е колата:
На снимки изглежда добре, но от тези боклуци не бих си купил и кафе.
Публикувано 20 юли 2018 - 08:26
Пич, не се занимавай с глупости. Ако искаш CLS - този го познавам от 2 години и знам, че си е подържал добре колата:
https://www.facebook...013194405494334
Цената подлежи стабилно на коментар, защото вече си взе друга кола и гаража му трябва. Не мога да разбера защо всеки в бг гледа най-евтиния кош. Не, че и скъпи няма, които са пълни боклуци, но при евтините е почти сигурно.
Публикувано 20 юли 2018 - 18:22
Този пост е редактиран от bronc: 20 юли 2018 - 18:29
Публикувано 20 юли 2018 - 19:13
100% е същата. Като гледам номера е на турското посолство. Иначе ето и дата карта по ВИН номер.
А според ВИН номер е правена за Германия а не Италия. Интересно как се е озовало в Италия.
Публикувано 20 юли 2018 - 19:16
Абе то си го е пишело в датакартата.
EXPORT/FZG-BRIEF AN KBA
Публикувано 20 юли 2018 - 19:20
Абе то си го е пишело в датакартата.
EXPORT/FZG-BRIEF AN KBA
Този пост е редактиран от bronc: 20 юли 2018 - 19:21
Публикувано 20 юли 2018 - 19:37
Благодаря ви много за снимките и дата картата. Страхотни сте!
@bronc това на задната броня отдясно видя ли какво е? Тиксо? Предната броня не се вижда много добре. Според теб от катастрофа ли е или просто тоя дето я е карал не може да паркира?
@sami от номера на двигателя разбирам че спада към тези с проблемните валове. Не знам как да разбера дали кутията страда от проблема с препрограмирането. А как разбра VIN Номера й?
Иначе мисля че цялостно пребоядисване ще е около 2000лв. Или греша? Също някаква идея колко вървят такива стопове втора ръка? Така и така утре ще я гледам, може пък да се окаже поддържана технически. Ако такъв й е случая ще искам да свалят пари от цената за да я пребоядисам и евентуално да взема стоп.
Публикувано 20 юли 2018 - 19:54
@Nikola49 Да двигателя е от проблемните. Не знам за кутията какъв е този проблем с препрограмирането.
Вин номера го разбрах от регистрационния номер на колата.
@bronc EXPORT/FZG-BRIEF AN KBA - Означава че автомобила е доставен с документи за експорт от Германия.
KBA e тяхното ведомство свързано с регистрацията на автомобилите. Kraftfahrt-Bundesamt
Публикувано 20 юли 2018 - 20:55
@Nikola49 Да двигателя е от проблемните. Не знам за кутията какъв е този проблем с препрограмирането.
Вин номера го разбрах от регистрационния номер на колата.
@bronc EXPORT/FZG-BRIEF AN KBA - Означава че автомобила е доставен с документи за експорт от Германия.
KBA e тяхното ведомство свързано с регистрацията на автомобилите. Kraftfahrt-Bundesamt
Това е цитат от формуа на mbworld.org : ''722.9 transmission suffered from teething problems until 2008. I can't remember fully but the problems were related to the conductor plate and the fluid pump and the transmission is electronically-complicated enough that it requires the dealer or someone with SCN-coding to reprogram the TCU.''
Може ли да се разбере дали е подменена проблемната зъбчатка на разпределителния вал? Силвър Стар?
Този пост е редактиран от Nikola49: 20 юли 2018 - 20:59
Публикувано 20 юли 2018 - 21:19
Това горното което си прочетл важи за всички 722.9 кутии. Там TCU-то демек компютъра на скоростната кутия е вътре в самата скоростната кутия.
При 722.6 компютъра беше отделно от кутията и при проблеми с така наречения "conductor plate" се сменяше само "conductor plate".
При 722.9 вече тъй като са едно цяло и започва един филм. Ако трябва да се смени с втора ръка, трябва някой да върджинайзне TCU-то. После някой с онлайн достъп на Стар да ти направи SCN кодирането. Така, че не си мисли, че има само някаква дефектна серия с проблем, който после е решен. Проблема е при всички 7G-Tronik кутии.
А проблемната зъбчатка дали е сменена, Силвър Стар могат да ти кажат само ако е направено в официален сервиз. По пцинцип при тази подмяна се сменя и веригата, обтегача, "бананите" и сума ти гарнитури. В официален сервиз сервиз сумата май излизаше малко над 4000 лева.
Публикувано 20 юли 2018 - 21:25
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни