Започнаха номерата и на запад след модерното оперативен лизинг ( в Германия е само лизинг, а обикновеният такъв какъвто го разбираме тук се води финансиране). Та при него колите се купуват предимно от фирми и имат максимален пробег за година. Всичко над него се доплаща на километър. И ефекта е, че дори и официални дилъри се занимамават с връщане на километри и то така че трудно се хваща. Всяка година по малко.
Иначе да особено в Италия коли,които се карат много въобще не планират посещения в официален сервиз и после се появяват в системата на петата година на 150к. Разбира се само обслужване, защото при по-серозни ремонти вероятно ще лъсне и истинският пробег. Та колкото по-подробна история толкова по-добре.
Този пост е редактиран от drjivago: 31 май 2017 - 18:28