Грешно ли разбирам или колата е от 2004 черна с кафява кожа?
Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?
Започната от uponone, 22 май 2017 - 14:22:45
400 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 май 2017 - 08:55
#17
Публикувано 26 май 2017 - 09:00
Не не, втората рама е за една от обявите, които ти препоръча (19900лв. с кофтито снимки).
Иначе този белия е първата рсма, която съм написал и да - според мен не е килнат а бронята е тотална самоделка...
Да не говорим, че няма прагове АМГ...
Иначе този белия е първата рсма, която съм написал и да - според мен не е килнат а бронята е тотална самоделка...
Да не говорим, че няма прагове АМГ...
#18
Публикувано 26 май 2017 - 14:33
Off: вчера се возих в едно CLS 500, голяма теснотия е вътре, дано сте под 90кг и 170см че аз се чувствах като в консерва ( вярно, луксозна ама теснотия )
Иначе ръмжеше отлично и върви без усилие.
#19
Публикувано 26 май 2017 - 14:43
Off: вчера се возих в едно CLS 500, голяма теснотия е вътре, дано сте под 90кг и 170см че аз се чувствах като в консерва ( вярно, луксозна ама теснотия )
Иначе ръмжеше отлично и върви без усилие.
Аз съм 1.85см и 100кг и отпред ми е супер. Отзаде е по-нисичък тавана, ама там е за девойки
#20
Публикувано 26 май 2017 - 17:26
А защо изключихте 350 от сметките ?
#21
Публикувано 26 май 2017 - 18:31
Защото е проблемен, а се оказа че и колекторите са консуматив - на 200000к се сменят - минимум 2000лв.
#22
Публикувано 26 май 2017 - 20:48
'От Щутгарт признаха за проблем със зъбните колела на MLиCLS
След като пощата на АутоБилд в Германия се препълни с гневни писма от собственици на 6 и 8 цилиндровите модели на ML и CLS от април 2005 до септ.2006 год.
Първо писмо било на 25 годишна немска гражданка с 6 цилиндров ML 350, чието зъбно колело на ангренажна верига се счупило едва на 46 000 км.
В сервиза на Мерцедес и поискали 2125 евро за ремонта и тя се отказва. След писмото на госпожицата до АутоБилд от сервиза и звънят че ще поемат за своя сметка 1000 евро от ремонта и ще плати само 1125 евро.
Скоро обаче праща писмо и гневен немец с CLS 500, на който на 102 000 км. му се чупи зъбното колело. Ремонтът на зъбното колело му е още по скъп, но след намесата на Ауто Билд от Мерцедес поемат 2000 евро от цената.
В крайна сметка от Мерцедес признат че имат много сериозен проблем със зъбните колела на 6 и 8 цл. си двигатели от 2005 и 2006 г. - уточнява се обаче че са засегнати не повече от 15 000 бройки.
От Мерцедес подменят лошият материал на проблемните зъбни колела.
Проблемът със зъбните колела се състои в това че се правеха през споменатия период от синтерована стомана, а след септември 2006г. от конвенционална.'
#23
Публикувано 26 май 2017 - 22:24
Ако девойката не може да ти се вози в скута да ти таковам и пичеловката....
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Публикувано 26 май 2017 - 23:51
Какви са тия лолектори?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#25
Публикувано 27 май 2017 - 09:02
ЦЛС-а не е практична кола. По-скъпа е от Е класа на която е базирана, тясна е, отзад е някакъв ужас. Аз лично съм 187см 120кг и във всичко под Е класа е тясно. Най-големият ми ужас беше като трябваше да се возя в CLA комби на задната седалка. Вярвайте ми, там е само за деца.
Но пък ловят окото ЦЛС-ите, спор няма. Най-красивият Бенц винаги в моделната гама. Дано не го развалят с новия модел.
Но пък ловят окото ЦЛС-ите, спор няма. Най-красивият Бенц винаги в моделната гама. Дано не го развалят с новия модел.
#26
Публикувано 27 май 2017 - 11:54
Всмукателният колектор е по средата м/у двете глави. Има едни легенди за страстта, че се разпадат пеперудките вътре (клапите), но реално се развалят лостчетата в предната част, които се движат.Какви са тия лолектори?
След 2006г. не би трябвало да има проблем.
И да има, в Щатите се продавът не-оригинални ремонтни комплекти с метални оси, подмянят се и се избягва смяната на колектор без причина.
Колкото до зъбното колело, има бюлетин, който обяснява в детайли кои мотори са засегнат и след кой номер на двигателя не са.
Реално не е болка за умиране. Колата така и така ще е на 200+х.км. и би трябвало за толкова години да й е проличало, ако е проблемна.
Оправя се за има няма 1000лв.
#27
Публикувано 27 май 2017 - 17:18
Колеги, някой знае ли защо тази е на такава цена? (Продавача твърди "защото бил направил бартер")
Била се карала от 10 години в Хасково. Има ли колеги от там да кажат дали е така или е измама някаква?
http://m.mobile.bg/d...486984126008815
Малко над бюджета ми е, но пък ако нищо й няма...
Била се карала от 10 години в Хасково. Има ли колеги от там да кажат дали е така или е измама някаква?
http://m.mobile.bg/d...486984126008815
Малко над бюджета ми е, но пък ако нищо й няма...
#28
Публикувано 27 май 2017 - 20:03
Поне от година е на обява.За такава кола "нищо и няма"е доста разтегливо и абстрактно понятие.Имаш ли представа каква е поддръжката на такъв автомобил?Само поддръжката.Колеги, някой знае ли защо тази е на такава цена? (Продавача твърди "защото бил направил бартер")
Била се карала от 10 години в Хасково. Има ли колеги от там да кажат дали е така или е измама някаква?
http://m.mobile.bg/d...486984126008815
Малко над бюджета ми е, но пък ако нищо й няма...
#29
Публикувано 27 май 2017 - 21:06
Имам представа от E55 със същия мотор, но и на мен като ми кажат нищо й няма и изтръпвам
#30
Публикувано 27 май 2017 - 21:56
За какво ти е тази неясна машина. От моя скромен опит cls от bg никога. Ако вярваш в късмета може.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни