Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не работи цилиндърКолеги, не работи 1-ви цилиндър, 200е, 16 в


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#16 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 23 април 2017 - 12:54

Колеги, днес свалих инсталацията- никаква философия, направил съм снимки, видео, а и съм надписал букси, клеми и кабели, за да мога после по-лесно да се ориентирам при поставянето им. Нямаше да я сваля, защото търсех специалист, ама вчера обиколих 3-4- ма из града- всеки вдига рамене и вика- не щем, или казва- ще я сваляме и слагаме 2- 3 седмици.

И в крайна сметка се престраших и разкачих кабелите , дросела и бобините, утре ще ги пращам на колегата 200Е, за да ги поднови.

Надявам се да е от тях проблемът, или поне и да не е от тях, но само да не е нещо в цилиндъра, че главата ме боли . не от друго, а от монтьори, които искат само да те измамят, прекарат и да ти вземат парите.

Благодаря много на всички колеги, които се отзоваха.

ще пиша впоследствие за развитието по въпроса.


  • 0

#17 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 28 април 2017 - 16:14

Колеги, днес монтирах инсталацията. Колегата 200Е 16 в я беше направил чисто нова- нови кабели, изолирбанд, оразмерено, обозночено, номерирано. Перфектна работа. Сложих я сравнително лесно и така спестих 500 лева, които ми искаха едни баш-" майстори" от Пазарджик- Автосервиз Панев- на изхода за Пловдив, преди СБА. Живи и здрави да са тия хора, ама май не познават парите. Както и да е, монтирах инсталацията. Купих нови свещи Беру ф-8 дуо- както пише на табелата под капака. Запалих двигателя- отначало пак претрисаше , но след това се пооправи.

сега работи значително по- добре. Не прекъсва, като подам газ- само леко претриса от време на време и много леко играят оборотите на място( едва забележимо). Колата се пооправи. А иначе инсталацията беше в окаяно състояние- даже и аз - който хал-хабер си нямам от автоинсталации, взех един мултицеет- пуснах зумера и двойките кабели на всяка една от дюзите на инжекторите- само на един не даваше звуков сигнал, на останалите показваше верига- т.е. - окъсяване. Добре, че не е изгорял, както някои колеги предполагаха- комутаторът.

Много благодарности на всички , отзовали се колеги за съветите и мненията, както и на Калоян.

само забравих да спомена, че в друг сервиз- Елкон, пак на изхода за Пловдив- Авосервиз Стоянов- Г-н Иван Стоянов ми каза, че трябвало да свалям глава, да шлайфам, да сменявам клапани, гумички, ангренажните вериги, обтегачите- Изкара работа за 1500 лева и кусур. Не знам какво да ви кажа. Май има още някои неща, с които ще се подобри работата на двигателя, но чакам един колега от Пазарджик да я погледне следващата седмица. засега- каквото трябваше да се оправя- стана супер. Май работят всички цилиндри, по-после ще направя една проверка с изваждане на лулите.

Още веднъж много благодаря на всички.


  • 3

#18 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 01 май 2017 - 12:38

Колеги, има ново развитие по въпроса с тресенето, по-ниските обороти и прекъсването. Днес ходих при един ел-конаджия  и каза, че колата дърпала въздух от към дюзите.На ниски  обороти прекъсвала, на високи си работила добре според него. Отдолу- на леглата им има гумени пръстени.

Поръчах ги- утре ще дойдат, та ще ги сменявам. Дали тези гумени пръстени не се лепят с нещо или се мажат само с грес? Някой знае ли?

Утре ще ги сменя , ако са дошли и ще видим какво ще е дереджето


  • 0

#19 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2017 - 15:23

Дали дърпа въздух от някъде се хваща много лесно. Докато работи мотора на подозрителното място се пръсва със старт спрей. Ако вдига оборотите, докато пръскаш, значи дърпа...
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#20 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 01 май 2017 - 15:37

Така и направи Васко- сервизът му е на Манастирите- под единия блок. То гараж де, ама, нейсе. Пак даде ценен съвет човекът. Дърпа въздух. Колега Сотиров, ходих до Наско-до Геосонда-та, днес се връщал от път, утре пак ще намина да видим какво ще каже. Не знам с неоригинални О-пръстени дали ще стане? Дали няма да се разтопят от високата температура? Аз поръчах каталожни, де, но ми е интересно дали с други О-пръстени могат да се уплътнят тези дюзи?


  • 0

#21 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 май 2017 - 16:43

Ти сигурен ли си че смуче въздух или превантивно го правиш.Аз надувам всмукателите на 0,5 бара и пръскам със сапунена вода и се вижда,като най-често е от дросела пропуска но това са предположения,без да се надуе си е изстрел в тъмното :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#22 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 01 май 2017 - 19:40

Не, но човекът от Ел-кон-а пръска с някакъв спрей- оборотите веднага се вдигнаха и каза, че точно от гумените О-пръстени за леглата на дюзите дърпало въздух, дори предложи да ми ги сменят утре, но аз отказах, тъй като ми е приятно да се човъркам из колите( не , че много разбирам, ама...нали знаеш). А пък може и от дросела да дърпа, знам ли...Но не знам как точно и къде пръскаш сапунена вода. Ако методът е изпълним в домашни условия- кажи- веднага ще го пробвам.

Преди няколко дни гледах едни клипове в ютуба-та как руснаците прочистват дюзи- със спрей  wd 40 - няколко маркуча един в друг- подадох ток от акумулатор на дюзата -става ...До колко обаче е ефикасен методът - не зная.


  • 0

#23 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 май 2017 - 20:57

То е лесно,сапунената вода става на балони където има теч но за това е нужно да имаш устройство за надуване,изработва се потърси в ютуба щом си ентосиаст :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#24 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 02 май 2017 - 17:41

Да, в ютуба-та има бая клипове на руски, щото от английски хал-хабер си нямам, та затова търся руски. Довечера ще видя нещо по въпроса. А какъв е този Старт спрей- ако не е скъп- направо него да взема?


  • 0

#25 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2017 - 22:48

В Крез ги има, по 6-7 лв са. Много добра работа върши, особено като изгорят свещите на предкамерен дизел :)
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#26 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 03 май 2017 - 09:57

След като смениш о-пръстените на дюзите - пусни и една адаптация на дросела ...  лека полека се приближаваш до нормалната работа на този двигател :beer


  • 0

#27 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 03 май 2017 - 13:05

Бат Ламбо, така е. Напълно си прав- след смяната на кабелите, двигателят заработи къде-къде по-добре и умерено. Само на ниските обороти прекъсва, но утре ще сменям гумичките, че днеска- много жега.

Добре, че се сетих да пиша втози форум...И добре, че се отзовахте със съвети- Иначе- главата ми беше - мазало от монтьори и разни псевдо-специалисти.

А какво имаш пред вид под адаптация на дросела?


  • 0

#28 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 май 2017 - 14:23

Мисля,че сам се адаптира след известно каране,но иначе при затворени врати даваш на контакт,натискаш газта до долу и задържаш десет секунди,след което изключваш от контакт като не си пуснал педала.После мисля,че натискаш педала до дупка,тогава даваш на контакт и го пускаш плавно ,изчакваш 10сек и изключваш.
  • 0

#29 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 03 май 2017 - 14:27

Адаптация - т.е. да се обучи на ново дросела - да си знае крайните позиции, да се калибрира нужния ъгъл за празния ход, да си знае TPS-a колко точно е отворена клапата във всеки един момент ... На моята трошка го направихме със Стар диагноза - на твоята мисля също ще стане със Стар ... Както казва колегата в предния пост - някои го правят със задържане на контакт без да палят мотора в продължение на еди колко си време - при различните конфигурации и електроники процедурата е различна ... Обикновено резултата е още по-плавна работа на мотора (особено на празен ход) :beer


  • 0

#30 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 03 май 2017 - 16:03

Благодаря, колеги. Ще направя  тази адаптация на дросела. Дано да заработи още по-добре.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни