Колеги, днес монтирах инсталацията. Колегата 200Е 16 в я беше направил чисто нова- нови кабели, изолирбанд, оразмерено, обозночено, номерирано. Перфектна работа. Сложих я сравнително лесно и така спестих 500 лева, които ми искаха едни баш-" майстори" от Пазарджик- Автосервиз Панев- на изхода за Пловдив, преди СБА. Живи и здрави да са тия хора, ама май не познават парите. Както и да е, монтирах инсталацията. Купих нови свещи Беру ф-8 дуо- както пише на табелата под капака. Запалих двигателя- отначало пак претрисаше , но след това се пооправи.
сега работи значително по- добре. Не прекъсва, като подам газ- само леко претриса от време на време и много леко играят оборотите на място( едва забележимо). Колата се пооправи. А иначе инсталацията беше в окаяно състояние- даже и аз - който хал-хабер си нямам от автоинсталации, взех един мултицеет- пуснах зумера и двойките кабели на всяка една от дюзите на инжекторите- само на един не даваше звуков сигнал, на останалите показваше верига- т.е. - окъсяване. Добре, че не е изгорял, както някои колеги предполагаха- комутаторът.
Много благодарности на всички , отзовали се колеги за съветите и мненията, както и на Калоян.
само забравих да спомена, че в друг сервиз- Елкон, пак на изхода за Пловдив- Авосервиз Стоянов- Г-н Иван Стоянов ми каза, че трябвало да свалям глава, да шлайфам, да сменявам клапани, гумички, ангренажните вериги, обтегачите- Изкара работа за 1500 лева и кусур. Не знам какво да ви кажа. Май има още някои неща, с които ще се подобри работата на двигателя, но чакам един колега от Пазарджик да я погледне следващата седмица. засега- каквото трябваше да се оправя- стана супер. Май работят всички цилиндри, по-после ще направя една проверка с изваждане на лулите.
Още веднъж много благодаря на всички.