Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Не работи цилиндърКолеги, не работи 1-ви цилиндър, 200е, 16 в


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 19 April 2017 - 11:51

Здравейте, колеги. наскоро купих Мерцедес 124 Е бензин, без газ- 16 в. До преди няколко дни нямаше никакъв проблем, с изключение на неработещ датчкик на колянов вал.

Преди 4 дни- запалих доста трудно сутринта, след което колата взе да работи на 3 цилиндъра- като помпа за вода пърпори, падна мощността.

Едни "майстори" в Пазарджик ми казаха- от бобината е- 1-4 цилиндър- сменихме я- все тая.

Вчера тия същите майстори цял ден проверяват кабели, свещи, инжектори и така нататък- викат- всичко работи нормално, днес чакам да проверят компресията, за да видим- да не е клапан, бутало, повдигач или така нататък.

В пазарджик до един 'майсторите" са калтаци, пияници, негодници и цървули.

Знае ли някой добър майстор- съвестен , честен и почтен в Пловдив по тия коли?

Писна ми от нещастници тука.

Благодаря.


  • 0

#2 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 19 April 2017 - 20:48

Днес провериха компресията на въпросния цилиндър- 14 А. казаха, че не е клапан, бутало, повдигач или сегмент.

Отидох при един специалист с Елкон, където ме заболя главата. Гледа, прави, мери, вади свещи, кабели, слага ги пак. 

Друг път не ми се е налагало да ходя на Елкон никога, но един приятел ми казваше, че включва лаптоп в някаква букса и там излизат различни графики, схеми, и параметри и грешки.

Тука тоя тип нищо такова не прави. Каза, че според него проблемът е механичен, нередност в елинсталацията няма. Монтьорите пък казват, че щом има компресия, отпада вариантът за механичен проблем.

Тоя елконаджия взе да ми разправя едни цифри- сваляне на глвата вика, ама- акоя свалят, няма да могат да запалят колата, защото изолацията на кабелите се е напукала и трябва и инсталациията да се смени, а щом се сваляла главата, се сменявала и ангренажните верги плюс разни там обтегачи, натегачи и така нататък- та като взе да ми говори едни цифри - главата ми стана качамак.

Колеги, КАЗВАЙТЕ КЪДЕ ИМА ЧОВЕК, КОЙТО СИ РАЗБИРА ОТ РАБОТАТА И Е НАИСТИНА СПЕЦИЯЛИСТ ПО ТИЯ КОЛИ.

ТУК Такъв индивид  няма!


  • 0

#3 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 19 April 2017 - 21:57

Последно в ел инсталацията има ли проблем или не,нещо не разбрах,напукана ли е или е здрава.Защото ако е напукана Е ТАМ ти е проблема ,дърпаш нова инсталация и може да имаш разрешение на проблема,ако окъсяването по инсталацията вече не е довело до по големи главоболия.


  • 0

#4 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 19 April 2017 - 22:35

Елконаджията каза, че е напукана изолацията на кабелите , ,и ако се свали главата, ще се изрони и трябва да се слага нова инсталация, но даже и в този си вид каза, че за него проблем в инсталацията няма. Монтьорите пък казват- проблем в цилиндъра няма- има ток, има бензин, има компресия- трябва да работи. Иди се оправи...

Утре ще ида при някой друг елконаджия, да видим той какво ще каже. Преди малко свалих свещта тоя първи цилиндър- гледам не е омаслена с бензин както вчера, суха е , значи е работила, според мен цилиндъра не работи , или работи когато си поиска, а на високи обороти май работи по-добре, забравих да кажа на елтехника когато закачи колата- да види на високи обороти как работи. 

Утре пак ще ме боли главата- цял ден ходене от сервиз на сервиз и никой не моце да оправи едно скапано желязо....

Ако познаваш някой човек, който може да реши проблема, кажи. Гледам, че си от София. ама, не ми пречи.


  • 0

#5 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
Garage View Garage

Posted 19 April 2017 - 22:57

В Пазарджик има само един човек, който е истински лауреат що се отнася до Мерцедес. За съжаление се захвана с друг бизнес и все по - рядко работи в сервиза, но при добър късмет може да го хванеш и да ти излекува колата, без да сменя и разбъзиква излишни работи... Ако искаш звънни ми утре след 9:00 да ти дам негови координати. О898 56две6О6.
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#6 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 19 April 2017 - 23:05

Видях ги днес тия"майстори"....Викат- колата е много стара...какво значи стара...Аз умишлено си купих стара.

не знам...те с една обикновена 124-ка не могат да се оправят...как се оправят с Тия джипове- там БМВ-та, Х-5-ци, и не знам си какво- акълът ми не го побира.

Много благодарности, колега, утре ще ти позвъня.

Ако той реши, че не му се занимава, ще ти пиша.

Ако се сетиш за някой друг човек, даже и да не е от Пазарджик- пиши.

Още веднъж- благодаря.


  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 19 April 2017 - 23:09

Проблема предполагам се е появил след като си сменил датчика на коляновия вал или просто докато се е сменявал датчика си поразбутал така напуканата инсталация и ядовете почнаха.Предполагам само.
От София ,аз бих ти казал да се свържеш с бай Васо и да си поприказвате това онова.

Edited by mimo160, 19 April 2017 - 23:24 .

  • 0

#8 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 19 April 2017 - 23:23

Така колега основния проблем на този модел е ел.инсталацията на двигателя.Ако не работи един цилиндър кабелите на инжектора окъсяват.Ако са два цилиндъра в случая както са ти казали 1-4 и сменил бубина и проблема е останал значи ти е изгорял единия канал на комутатора.Комутатора гори като окъсят кабелите.При условие че са ти сменяли бубина няма как да не забележи това.Или са го омота ли там отгоре отгоре с изолирбанд колкото да замажат положението.
Колко такива са ми минали през ръцете....
Така че увери в изправноста в ел.инсталацията на двигателя преди да си дал пари за куп безмислени ремонти.
  • 0

#9 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 20 April 2017 - 06:52

Така колега основния проблем на този модел е ел.инсталацията на двигателя.Ако не работи един цилиндър кабелите на инжектора окъсяват.Ако са два цилиндъра в случая както са ти казали 1-4 и сменил бубина и проблема е останал значи ти е изгорял единия канал на комутатора.Комутатора гори като окъсят кабелите.При условие че са ти сменяли бубина няма как да не забележи това.Или са го омота ли там отгоре отгоре с изолирбанд колкото да замажат положението.
Колко такива са ми минали през ръцете....
Така че увери в изправноста в ел.инсталацията на двигателя преди да си дал пари за куп безмислени ремонти.

Много благодаря, колега за съвета. Днес ще отида в един сервиз- там са само електротехници, да видим какво ще кажат. ще им кажа за това,че както казваш е изгорял единият канал на комутатора( не че знам какво е това и къде се намира, ама ще има кажа, да имат на пред вид) Значи- одеве карах колата, после извадих кабела от първия цилиндър при работещ двигател, не можах да усетя промяна в работата му, а свещта беше суха - явно работи от време на време. Не съм специалист, може ли тоя инжектор да работи, когато си поиска вследстви ена окъсяване в кабелите/ Или ако окъсят- направо гори този комутатор?

колега, забелязах одеве- като дръпнах леко буксата на инжектора на първия цилиндър - в него влизат два кабела- по- надолу под обвивката от изолирбанд им се е оронила изолацията доста. да не би в това да е проблемът? Чудя се само къде и при кой да отида, като свестните хора, които разбират и искат да си свършат работата са малко. Първо ще се обадя на колегата msotiroff , който е от Пазарджик и може да ме насочи към свестен майстор. После ще пиша какво става. Благодаря за съветите.


  • 0

#10 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 20 April 2017 - 07:01

Проблема предполагам се е появил след като си сменил датчика на коляновия вал или просто докато се е сменявал датчика си поразбутал така напуканата инсталация и ядовете почнаха.Предполагам само.
От София ,аз бих ти казал да се свържеш с бай Васо и да си поприказвате това онова.

Датчика още не съм го сменил. Иначе се вижда- излолацията по кабелите е бая напукана.

Ще се свържа с бай Васо непременно. благодаря много. Довечера ще ви пиша дали има развитие по случая.

А иначе- до сека съм карал Рена, Фордове и други каруци. Вече знам каква е колата - друга марка  кола не ми трябва, ще оправим това-онова и ще се получи.Благодаря


  • 0

#11 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 20 April 2017 - 10:39

Колега, смъкни моторната инсталация и дросела и ги изпрати на колегата 200Е-16V да ти ги преокабели. Купи си и едни нови свещи. След като ти върне инсталацията и дросела - почистени и с нови кабели - като нови - Монтираш и тестваш. Ако проблемите продължават - тогава ще си играеш с комутатора и бубините. Спри с експериментите че ще ти се подпали колата :beer


  • 0

#12 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 20 April 2017 - 19:04

Колега, смъкни моторната инсталация и дросела и ги изпрати на колегата 200Е-16V да ти ги преокабели. Купи си и едни нови свещи. След като ти върне инсталацията и дросела - почистени и с нови кабели - като нови - Монтираш и тестваш. Ако проблемите продължават - тогава ще си играеш с комутатора и бубините. Спри с експериментите че ще ти се подпали колата :beer

Да, нищо няма да пипам повече ...Така е...Явно е от инсталацията. Ама как да ги сваля тия кабели, като съм аматьор. Ако колегата 200Е 16 V може да ги нагласи добре, ама виждам, че е от Бургас...Първо мисля да изчакам , че колегата msotiroff днес ме прати при един човек по тия коли, но за съжаление той бил в чужбина и щял да си дойде другата седмица. Та- дотогава няма да човъркам повече, ще изчакам човека, да видим той какво ще рече, пък после, ако нещо мога и на 200Е 16 в да я закарам, ако се наложи. Благодаря много за съвета.


  • 0

#13 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 20 April 2017 - 22:12

колега, забелязах одеве- като дръпнах леко буксата на инжектора на първия цилиндър - в него влизат два кабела- по- надолу под обвивката от изолирбанд им се е оронила изолацията доста. да не би в това да е проблемът?

Значи колега това което си видял за това ти говорех.Ел.инсталацията ти е в лошо състояние.
Моли се да не изгорял комутатора че е много лев.
Не е нужно да караш колата чак до Несебър.
Относно свалянето мога да ти помагам по телефона или отиди в сервиз и им кажи да ти я свалят.
На линка в подписа ми можеш да видиш как точно се правят.
Успех.

Edited by 200E-16V, 20 April 2017 - 22:18 .

  • 0

#14 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Posted 21 April 2017 - 06:21

Значи колега това което си видял за това ти говорех.Ел.инсталацията ти е в лошо състояние.
Моли се да не изгорял комутатора че е много лев.
Не е нужно да караш колата чак до Несебър.
Относно свалянето мога да ти помагам по телефона или отиди в сервиз и им кажи да ти я свалят.
На линка в подписа ми можеш да видиш как точно се правят.
Успех.

Много благодаря, колега за съвета. То, честно ти казвам, тук, в тия сервизи- да те бият- да не влизаш...вчера отивам при един- на сервиза има табела- автоелектротехници- викам- човек, искам да ми видиш комутатроа. Оня вика- ааа, момче ние такива работи не правим- мога да ти сменя крушка, мигач, динамо, стартер..Аз го гледам като тряснат...

Само ще изчакам до понеделнк- вторник, когато си идва човека, при който ме прати msotiroff- да видим какво мнение ще даде и ще действам. Благодаря ти още веднъж.


  • 0

#15 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 21 April 2017 - 10:00

Каквото и мнение да ти дадат - моторната инсталация и тази на дросела трябва да се сменят. Едва ли някой ще ти я направи по-добре от Калоян (200Е-16V). Подменя изцяло кабелите с нови качествени силиконови (с подходящото сечение), от пин до пин, без рязане, надаване и термошлаух на кабелите, както други ще ти направят инсталацията; т.е.изпращайки му я, ще си я получиш като нова оригинална, току що излязла от завода инсталация, че и по-добра, защото ще бъде с по-качествени кабели.

Колегата е много точен и коректен и знае, какво прави.


Edited by ivancho, 21 April 2017 - 10:04 .

  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users