Сами, не знаех, че почват по-рано при 203, това е готино
Хари, най-вероятно да. Те фейслифтовите не ги произвеждат много време и държаха висока цена до скоро. Масово се купуваха 204ки от първите, вместо да се търси фейсова 203-ка.
Аз лично съм виждал няколко доста интересни фейсови 203ки из Бизнес Парк-а и определено хващат много окото.
nor3play си знае какво да си вземе, аз лично не бих гледал от първите 211ки, но не е мой избор.
=====
Не е с директно впръскване, сигурно се газифицира, но всички с вдигнал капак, които съм виждал, са имали газова
. Иначе ми се кълняха как някаква с М272 и обикновен ГИ от българските е минала 500х.км. без проблеми, ама аз не вярвам в приказки.
Карай си я на бензин, няма да те фалира.
Моторът е М272, потърси за него.
Имат един проблем с една зъбчатка, около 1000лв ремонт, ако моторът ти е засегнат. Няма да строши мотор от това, ще почне да ти дава грешки с достатъчно време за реакция (много хиляди километри). И другото е евентуален проблем с всм.колектор, но не със самия колектор, а с едни лостчета отпред. Оправя се по два начина: евтино и сръчно или скъпо и категорично
... ако някога се прояви де. Пак дава грешки предварително.