Освен да ти кажа и моите 2 ст. по темата.
Над 4 години съм Е320 4матик седан. Над 4 години ме е яд че не взех 500
3.2 е слаб за това купе, лаком и т.н. Ако попаднеш като мен на кола дето само са я карали и за теб е честта да подменяш това онова тия 5к много бързо ще приключат. Като започнем сменях 4 възглавници, компресор, дискове и накладки навсякъде, карета (заради скъсани маншони), платка на скоростите и много още запомнени и незапомнени. Тая кола 50-100лв. ги няма за нищо!
На години са си. И ако си с непостоянни доходи по-скоро пропусни, защото ще плачиш. И ще я продадеш като barty след някакво време. Прецени си финансовите сили, не е само да вземеш тая пълнолетна купчина желязо
3.2 не е слаб, просто колата е оборудвана за магистрала. Надълго при плавно каране дава доста добър разход 9-9.5. На 124-ката ми беше с литър повече при сходно шофиране. Разлика от две поколения при моторите, но на дълъг път и двата са на ламбда 1 при 99 процента от времето.
За разлика от разни хонди-монди и вагени, крайното предавателно число е 3.07 (3.27 на 4-матик), срещу 3.9-4.2, при близки предавателни числа на кутиите.
500 е с 2.82 или 2.65 - не си мисли, че ще бъде улична бегачка. BMW E60, 550i идва с 2.93 или 3.38. С каталога на Ауди не мога да се оправя, но съм сигурен, че и там са по-къси на А6, 420 или който им е "големия" мотор. Гледам, че на А6/S6/Avant quattro има няколко задни гиърсета, 3.10, 3.55, 3.89 и 4.375.
Друго - кривата на педала на газта е доста "мека", с плавно нарастване във високите. Ако си коднеш крива за 230 ще забележиш, че тръгва по-силно в ниските, а после е същото, но дори и тя е доста умерена.