Момчета какви са най-удачните варианти за бензинов двигател за В211 като имате предвид че ще го газифицирам, Кажете ако може и лични мнения дизел 270-280 ЦДИ или бензинка + газ е по-добър вариант от към поддръжка и кой е по добър вариант за градско каране
W211 E320 БензинМнения
Започната от nor3play, 13 фев 2017 - 15:49:32
92 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 април 2017 - 23:05
#32
Публикувано 12 април 2017 - 23:16
Бихте ли споделили какви пари да си приготвя и кое колко струва ако взема е класа бензин или е класа дизел от автокъща да знам до колко пари да търся. Интересува ме нещата без който няма как да не сменя и направя( в това число влизат и еко такси и данаци и други глупости) питам понеже не съм взимал от атвтокъща
#33
Публикувано 13 април 2017 - 00:34
Няма универсален отговор.
Аз бих (ако изобщо би ми минало през ума да дупча хубава кола повече) предпочел 4цил вместо 6 за газ.
Останалите въпроси нямат универсален отговор.
Еко таксите и другите глупости... няма бягане от тях. Еко такса, регистрация и гражданска = грубо 500лв.
После каско евентуално, още 800-1000лв, зависи от модела
После стандартно обслужване на маслата, 3-400лв., зависи от цени и вманиачаване.
#34
Публикувано 13 април 2017 - 08:11
Коце, 300-400лв масло е само на мотора. Трябва да се смени и на кутията, там още 200-400лв според това, къде го сменя или 600 ако реши да го сменя в Манаф Стар.
Та на тази кола едно 1000лв за обслужване, че все ще има я накладки я нещо друго за смяна. За еко таксите не мога да кажа.
А бензин или дизел - вечния въпрос. Ако намериш хубав дизел на по-малко от два милярда километра супер, ама са бая малко. А ако ще газифицираш се свържи с mitkofitnes от форума, той е човека там.
Този пост е редактиран от kdl: 13 април 2017 - 10:02
Моля, не използвайте уронващи престиж определения!
#35
Публикувано 13 април 2017 - 10:01
Ванка, моля те не ги класифицирай така "нещо си" Стар, понеже най-малкото вече представителя е нова компания и не е коректно.
Колкото до маслата... факт. Можеш да смениш в началото само на двигателя и да караш, можеш да смениш всичко поетапно. Кутията не ти е най-важния елемент при купуването на колата. Т.е. разни други дреболии имат моментен приоритет веднага след покупката, при положение че кутията работи добре. Всеки си преценя за себе си и моментните финанси.
#36
Публикувано 15 юли 2019 - 13:06
Здравейте. От една седмица съм вече с Е320 4-матик , авангард версията и много ми харесва. Още чета за този мотор и евентуалните проблеми на модела, но ми се струва ,че в повечето случаи е и на късмет! Е, надявам се да съм късметлия и да излезе добре поддържана кола от предишния й собственик в Швейцария! Иначе е със страхотна возия и доста динамична кола.....По нататък ще споделя впечатления....Поздрави
#37
Публикувано 15 юли 2019 - 20:49
Динамична? Стига бе, но това е въпрос на лични възприятия. Честито за колата, аз съм с такава от 2 год. и вече мога книга да напиша с нея. Макар че доста работи направих си ми харесва, но най-голямия и минуса са 2та цилиндъра по-малко от колкото трябва
#38
Публикувано 16 юли 2019 - 10:45
Точно това и аз щях да напиша, имал съм опит и с 320 и с 350, като и двете ми се сториха много мудни. Това само аз ли си го внушавам или наистина е така ? Някои хора твърдят, че разлика във вървежа между 350 и 500 от 0-100 почти няма. Така ли е?
#39
Публикувано 16 юли 2019 - 10:58
Карал съм 320 и 500. Та моята е горе-долу като спряла в сравнение с 500. Нямам проблеми с колата, върви си нормално, но нямат общо като ускорение. Скоро ще пробвам и 5.5, та там вероятно ще е още по-сериозна разликата.
#40
Публикувано 16 юли 2019 - 12:40
350 към 500 има разлика от място. 500 е по-добре разбира се.
В движение и на доускорение и двете са доста силни, но 500 си е по-силна.
Разбира се, след няколко по-разкошни дни от към каране и тормоз над колата, остава без гуми и нещата рязко зазляват по скъпия начин.
#41
Публикувано 16 юли 2019 - 14:06
Според мен, като свикне човек с един мотор и почва да му се струва бавен. Качете се на някоя кола с по-масов мотор и ще видите разликата. Трябва да се слиза и на земята от време на време.
#42
Публикувано 16 юли 2019 - 14:58
9.5 сек 0-100 бързо ли е? Замерено на моята.
Ако е само на задно е малко по-добре, но 4матика и автомата си взимат техния дял от ускорението.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Ако е само на задно е малко по-добре, но 4матика и автомата си взимат техния дял от ускорението.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#43
Публикувано 16 юли 2019 - 19:42
Ми не, определено не е бързо. Стария ми дизел беше по-жив. Около 8-те сек. трябва да бъде. Разликата между 4матика и задното е пренебрежимо малко до 100, 2-3 десети, поне на хартия.
#44
Публикувано 31 юли 2019 - 15:09
За дизел, не искам да чувам....Динамика имат тия нови дизели, ама и се чупят много и обслужват с много средства, а за цената на дизела, въобще не искам да се сещам! Предпочитам 500 кубика с Газов инжекцион и да харчи 20л./100 км отколкото дизел и да се води икономичен! А като дойде зимата и оле мале......Това разбира се е МОЕ ЛИЧНО мнение! Не ангажирам никой с него. Който си е фен на дизела да си го кара и да се кефи на динамиката му....докато може.
#45
Публикувано 01 август 2019 - 06:56
Аз карах 10 години дизел преди да започна да карам бензин като лична. Не виждам как би могло да ме накара да се върна при дизела отново. Макар за тези 10 год да съм правил по-малко работи на дизеловия ми автомобил от колкото съм правил за 2 год. на Мерцедеса. Просто чувството, звука, удоволствието на бензина е друго.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни