Тема за избор на кола(искам да си купя ....., какво мислите за тази)
Започната от kdl, 14 дек 2016 - 22:11:11
499 мнения по тази тема
#241
Публикувано 29 май 2017 - 19:24
Мисля да я мина на стар
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
#242
Публикувано 29 май 2017 - 19:24
Задължително, при всяка кола в БГМисля да я мина на стар
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#243
Публикувано 29 май 2017 - 19:28
Мисля да я мина на стар
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
И задължително намери начин да я покараш извънградско. За кола N-та ръка ръка не трябва да сме супер придирчиви, но за точно този двигател трябва да си много спокоен и уравновесен човек.
#244
Публикувано 29 май 2017 - 19:31
Е чак толкова ли е муден, все още съм млад...
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
#245
Публикувано 29 май 2017 - 19:38
Е чак толкова ли е муден, все още съм млад...
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
Не съм го карал, но знам, че за Ц-класа идва слаб.
211ка съм карал с по-големия двигател - 320 (218 кс.) и беше учудващо невъзмутим при подаване на газ. На мен не ми допадна.
Иначе специално тази кола ми е симпатична. Дори бих повярвал за километрите й.
Задна дясна седалка ми се вижда износена почти колкото шофьорската.
#246
Публикувано 29 май 2017 - 22:19
240 идва слабичък, но за 320 да кажеш, че не стигат 224-те му магарета... доста "дърпащ" мотор е и много приятен за каране. Всеки с усещанията си де, разбира се.
#247
Публикувано 29 май 2017 - 23:20
М112 върви при CLK, в по-големите серии е умишлено по-муден. Факт, неочаквано е, но... да им се чуди човек.
240 е много тромав при CLK, за Е-класа не знам, подозирам че ще е мъртвец.
Имайки предвид, че М272 280 бензин ми е малко муден на CLK. Има предостатъчно сила, но е супер задрямал. Странно е.
Колата изглежда добре на снимки, преслушайте я. Може да ти допадне поведението й.
--
Мнението ми е малко предубедено... Аз продължавам да не намирам читав бензинов мотор при Мерцедес от тези години.
Или ще гори много и няма да върви, или ще върви на разсипия, чак до степен да е неприятно-неуправляемо (тук горенето ясно).
Изкл. компресорите и М272 моторите, май те ми допадат най-много, но не са удачни за големите коли.
#248
Публикувано 29 май 2017 - 23:43
М112 върви при CLK, в по-големите серии е умишлено по-муден. Факт, неочаквано е, но... да им се чуди човек.
240 е много тромав при CLK, за Е-класа не знам, подозирам че ще е мъртвец.
Имайки предвид, че М272 280 бензин ми е малко муден на CLK. Има предостатъчно сила, но е супер задрямал. Странно е.
Колата изглежда добре на снимки, преслушайте я. Може да ти допадне поведението й.
--
Мнението ми е малко предубедено... Аз продължавам да не намирам читав бензинов мотор при Мерцедес от тези години.
Или ще гори много и няма да върви, или ще върви на разсипия, чак до степен да е неприятно-неуправляемо (тук горенето ясно).
Изкл. компресорите и М272 моторите, май те ми допадат най-много, но не са удачни за големите коли.
Абе 55 компресор си става и за големи Аз откъм усещане от бензиновите съм доволен само от компресорите, иначе трябва да е поне V8 за да се усеща тяга.
Този пост е редактиран от vonko1988: 29 май 2017 - 23:43
#249
Публикувано 30 май 2017 - 00:22
Как така при ЦЛК е жив м112, а при по-големите е направен по-муден. Единствено при Ц класата 3.2 е малко скопен, не знам пореди какви причини. 3.2 от край време си е най-подходящия от икономическа гледна точка мотор в средният клас при мерцедес. Като се почне от м103 та до ден днешен. M112 си дърпа прилично, магистрален крузер. Разтоварен мотор, който при 140-150 си се чувства най-добре.
Вонко, дизелът ти създава усещането, че е много по-жив, нормално, нютоните са ти множко, но и раничко привършват. Там където cdi-то започва да се задъхва, там започват да се разгръщат яко бензинките. 350 си признавам не съм карал. Възможно е и да е куц мотор, не споря. Карал съм обаче 350 cdi 265 кс. Мда, залепя за седалките, има 600нм, но нагоре в оборотите просто бучи и не върви. Прав си обаче, който иска вървеж, 5.0 ФауАхт.
За един приятел търся кола. Това излезе на първо четене. Някакви мнения?
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
http://suchen.mobile..._medium=android
Салонът ми се струва поуморен за тези километри, скоростният лост също. Снимките обаче не са добри, а колата е на 7км от вкъщи и може би ще отида да я видя все пак.
Вонко, дизелът ти създава усещането, че е много по-жив, нормално, нютоните са ти множко, но и раничко привършват. Там където cdi-то започва да се задъхва, там започват да се разгръщат яко бензинките. 350 си признавам не съм карал. Възможно е и да е куц мотор, не споря. Карал съм обаче 350 cdi 265 кс. Мда, залепя за седалките, има 600нм, но нагоре в оборотите просто бучи и не върви. Прав си обаче, който иска вървеж, 5.0 ФауАхт.
За един приятел търся кола. Това излезе на първо четене. Някакви мнения?
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
http://suchen.mobile..._medium=android
Салонът ми се струва поуморен за тези километри, скоростният лост също. Снимките обаче не са добри, а колата е на 7км от вкъщи и може би ще отида да я видя все пак.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 30 май 2017 - 00:28
#250
Публикувано 30 май 2017 - 02:01
Субективно е, на база лични наблюдения:
Попадна ми преди време едно R170 SLK със саден мотор (същия, като за колата), но с ЕКУ-то от Ц-класата.
Адски мудна кола, кадърно насаждане, без грешки или индикации за интервенции. След 60 полудяваше, но до 60 - "дай газ -> дал съм".
И от там почнах да обръщам внимание на това.
Моето R170 със 163к.с. М111 Компресор беше много бясна кола; същият двигател в 203-ка е силен на доускорения, но иначе кротък.
208-ицата ми беше 2.0К 111.944 (192к.с.) и също беше много нервна. Същият двигател в 202ка е пак тромав, но силен на доускорение.
М112 (3.2) е мнооого добре в 208, но доста по-муден в 210ка, при същите кутии. Разликата в теглото е пренебрежима.
М272 (3.5) е нещо зловещо в R171 SLK, също доста интересен във W209, но нагоре е муден. Карах го наскоро при W221 -> много, много спокоен. Разликата от 400кг в теглото, не е причината.
Същото съм наблюдавал и при W209 М113 (5.0) и W220, която няма 300кг. над теглото на W209. Докато при 209 е на моменти тегава за каране, при S500, е мноого култивиран.
И какво излиза: еднакъв мотор, с еднаква кутия, се държи по съвсем различен начин при различни коли, със сходно тегло.
Изводът за мен е, че при SLK и CLK, настройките на ЕКУ-то са много по-агресивни от нормалните коли, или обратното: са притъпени при нормалните модели, с цел комфорт на пасажерите и водача.
#251
Публикувано 30 май 2017 - 08:32
Обяснете какво точно управлява това ЕКУ, толкова ли се отразява на вървежа на колата?
#252
Публикувано 30 май 2017 - 09:35
Общо взето контролира всичко важно случващо се в и около двигателя, например количество впръскано гориво, съответно съотношение въздух-гориво, момент на запалване, ако има променливо газоразпределение и т.н.
ЕКУ-то отчита данните от сума ти датчици - количество преминал въздух чрез дебитомера, налягане на турбо, обороти, температура, данни от ламбда сонда, положение на разпр. вал и т.н. и съобразно софтуера, който притежава контролира горните действия.
ЕКУ-то отчита данните от сума ти датчици - количество преминал въздух чрез дебитомера, налягане на турбо, обороти, температура, данни от ламбда сонда, положение на разпр. вал и т.н. и съобразно софтуера, който притежава контролира горните действия.
Този пост е редактиран от Bokouser: 30 май 2017 - 09:50
#253
Публикувано 30 май 2017 - 10:22
Потвърждавам че м113 при С500 е средно културен, но при цлк-то е нещо страшно. А относно Е класата 240, за мен лично този двигател си е жив мъртвец, незнам дали свикнах на тягата на 500 или нещо друго, но един приятел си взе същата 211-ка само че автомат и освен да реве като болна котка, нищо друго не де случва в колата при ускорение. Ако иска колегата бензин - газ и да малко по икономичен от v8 да взима едно 320 и готово.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от trifonl: 30 май 2017 - 10:23
#254
Публикувано 30 май 2017 - 11:21
Колата е позахабена, на снимките не се вижда :пукнат заден стоп и мигач на огледалото, дръжки (шофьора и задна) не се връщат обратно, сериозно захабяване на подлакатника и типично за италианка изгорели уплътнения
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk
#255
Публикувано 30 май 2017 - 11:34
Ако е само това (предвид факта, че е на 15тина години) не звучи толкова зле.
Стопа се вижда, че е счупен (левия).
Аз лично не бих си взел 240...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни