Всички ревът и се оплакват от официалните сервизи на марката коли които карат, всички. Предполагам че в повечето случай става въпрос за пари, много пари, които не им се дават щото бай Пешо от еди кой си сервиз работи на едни други тънки цени пък и много ги разбирал нещата. Да ама който си няма доверен бай Пешо какво да прави. Почва да обикаля попътни сервизи и накрая сметката е като в официалния сервиз а резултата съмнителен. Много митове и легенди има за официалните сервизи повечето разпространявани от хора никога не стъпвали в такъв. Който няма доверен майстор да отиде, да види и сам да прецени. Само един съвет бих си позволил, не се дръжте като поканени и все едно сте им длъжници пък каквото такова, напротив отивате там за съвети и услуги които ще заплатите по техни ставки и цени, те няма да ви пожалят, нямайте милост и вие към тях.
Смяна на масло на автоматична скоростна кутия - мненияw204
Започната от R.Karamfilov, 28 ное 2016 - 09:40:02
w204 c-class automatic
103 мнения по тази тема
#46
Публикувано 06 юни 2017 - 19:47
#47
Публикувано 06 юни 2017 - 20:29
всяко масло е с намалено триене
официални сервизи :
БС Сф ... близки срещи от третия вид. невероятни непрофесионалисти. от приемчик та до хората в сервиза. резервни части - ОК ... обслужване там .... бива ... почти нямаше нищо налично.
БС Плд. ... личните ми впечетления не са от самия сервиз , а от главния им инженер, с който имах удоволствието да разговарям по телефона. изключително възпитан и компетентен човек.
БС Варна ... ми не .. пак лични срещи ... ниво на обслужване и отношение като в предтсавителство на ТАТА ... даже и под него.
освен личните си впечетления имам и такива на хора които са се сблъсквали с тях....сблъсквали . да . не просто някой чул или така казват. пак не са добри отзивите.
продължавам да се чудя на мазохистите в България, който въпреки усилията на официалното представителство да ги откажат, си купуват и карат любимата марка.
и понеже се разсеях от темата ( но вие си го изпросихте ) минавам към същината.
вчера обслужих 5G tronic на автомобил с близо 90к км . почти сигурно е че е обслужван и преди това, но аз нямам писмени доказателства за това. маслото беше бистро като планинско поточе преди смяната, но след процедурата дори тази доста бавна кутия започна да се държи осезаемо по добре. с две ръце съм за навременна , та дори и по-честа смяна на масло.
официални сервизи :
БС Сф ... близки срещи от третия вид. невероятни непрофесионалисти. от приемчик та до хората в сервиза. резервни части - ОК ... обслужване там .... бива ... почти нямаше нищо налично.
БС Плд. ... личните ми впечетления не са от самия сервиз , а от главния им инженер, с който имах удоволствието да разговарям по телефона. изключително възпитан и компетентен човек.
БС Варна ... ми не .. пак лични срещи ... ниво на обслужване и отношение като в предтсавителство на ТАТА ... даже и под него.
освен личните си впечетления имам и такива на хора които са се сблъсквали с тях....сблъсквали . да . не просто някой чул или така казват. пак не са добри отзивите.
продължавам да се чудя на мазохистите в България, който въпреки усилията на официалното представителство да ги откажат, си купуват и карат любимата марка.
и понеже се разсеях от темата ( но вие си го изпросихте ) минавам към същината.
вчера обслужих 5G tronic на автомобил с близо 90к км . почти сигурно е че е обслужван и преди това, но аз нямам писмени доказателства за това. маслото беше бистро като планинско поточе преди смяната, но след процедурата дори тази доста бавна кутия започна да се държи осезаемо по добре. с две ръце съм за навременна , та дори и по-честа смяна на масло.
#48
Публикувано 06 юни 2017 - 20:41
При 7г се сменя на 50 000 , при 5степенния на 60 000. А в силвърстар може и на 120 хил да го сменят в комплект със скорости.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#49
Публикувано 06 юни 2017 - 20:56
Аз не искам а и не мога да защитавам Балкан / Силвър Стар. Няма как. Ходил съм няколко пъти за сервизни дейности и всеки път е имало скандали но винаги нещата са завършвали добре. Искам да кажа че който си няма доверен ама много доверен майстор и сервиз по добре да се обърне към официалния такъв. И да не ги жали с въпроси и за точни и ясни отговори и изисквания за добре свършена работа и подобаващо отношение. Те не са масонска ложа която извършва тайнства, те просто обслужват колите ни.
#50
Публикувано 06 юни 2017 - 21:26
Аз така направих преди 2 месеца и съм много доволен. Коства ми 750лв, но ми е мирна главата. Така или иначе се сменя на 120 000 км така че най вероятно няма да го сменям аз следващия път.
Хм, на мен в БС за 7Г троник+ преди година ми взеха към 460 лева. Масло, гарнитура, труд, промивка, 6 болта за картера на кутията, че били алуминиеви
#51
Публикувано 06 юни 2017 - 21:28
Хм, на мен в БС за 7Г троник+ преди година ми взеха към 460 лева. Масло, гарнитура, труд, промивка, 6 болта за картера на кутията, че били алуминиеви
Връзкар
#52
Публикувано 06 юни 2017 - 23:21
Връзкар
'М' чи кък!
Като видят една черна пластика със сребрист шрифт и нарисувана триколка веднага ти свалят едни 13%,
#53
Публикувано 07 юни 2017 - 07:41
'М' чи кък!
Като видят една черна пластика със сребрист шрифт и нарисувана триколка веднага ти свалят едни 13%,
И все пак 13% не е разликата от 750 лв. до 460 лв. или математиката много ми куца...
#54
Публикувано 07 юни 2017 - 08:40
Аз не искам а и не мога да защитавам Балкан / Силвър Стар. Няма как. Ходил съм няколко пъти за сервизни дейности и всеки път е имало скандали но винаги нещата са завършвали добре. Искам да кажа че който си няма доверен ама много доверен майстор и сервиз по добре да се обърне към официалния такъв. И да не ги жали с въпроси и за точни и ясни отговори и изисквания за добре свършена работа и подобаващо отношение. Те не са масонска ложа която извършва тайнства, те просто обслужват колите ни.
Който няма може да намери ако се поразрови. Усилието си струва.
Проблема на официалните сервизи в България е, че се правят много свинщини и немарливости и хората се крият зад името на марката. А като отидеш при бай Пешо, той знае, че като те осере, после ще го отръбиш навсякъде. Не на всички им пука, но все пак за мен е по-добре хората да си седят отговорно с името зад това, което вършат. Освен това като ходя при бай Пешо плащам само на бай Пешо, а не заплатите на секретарки, приемчици и какви ли още не ненужни звена по веригата.
#55
Публикувано 07 юни 2017 - 11:51
Може и така да е. Аз съм на мнение че бай Пешовците вече предпочитат да минат през ръцете им 100 шарана отколкото 10 верни и доволни най вече от цените им клиенти, бих казал и нещо повече, бай Пешо май гледа да си "отсвири" по един или друг начин редовните клиенти щот файда от тях йок.
Във никакъв случай не искам да виня бай Пешо. За да си истински добър майстор е = на много тежък физически труд, 14 часов работен ден и никакво свободно време за семейството и социален живот. А технологиите напредват със страшна сила, време за четене и обучение все не достига. Как да размахва по цял ден гаечни ключове бай Пешо като едни други ходят с костюми и едно куфарче с диагностика и вземат 5 пъти повече пари за 1 час работа.
Този пост е редактиран от vencislav: 07 юни 2017 - 12:07
#56
Публикувано 07 юни 2017 - 13:03
Истината е някъде там. Но специално за различното масло на 7г и 7г+ и тяхната изрична непоносимост към смесване (както и за много други неща) е по-добре официален сервиз. Обсъждано е тук.
За накладки едва ли има значение.
За накладки едва ли има значение.
#57
Публикувано 31 юли 2019 - 10:50
Здравейте. И аз мисля да сменям масло на автомата на моя Мечо. Затова ще съм ви благодарен ,ако споделите за някой сервиз в София в който обслужването е на ниво и качествено но на "земни" цени....Благодаря ви!
#58
Публикувано 08 август 2019 - 08:49
Незнам за какви цени за смяна говорите, но явно нещата са динамични и се променят постоянно. За тези с многото пари е препоръчително да ходят в скъпите сервизи, там евентуално ще получат прекрасно обслужване и после '' прекрасни '' цени! Но да ви кажа за тези с нормалните доходи това не е ОК! Пак може да получиш прекрасно обслужване на нормални цени....е не те посреща приемчик и не ти правят кафе...но пък си очи в очи с майстора, който ще ти свърши работата. Това го пиша, за да знаете ,че качествени майстори, които работят съвестно има и в малките, " неоторизирани " сервизи, само трябва да попаднете или да ви препоръчат такъв. Ето за това е и този форум. Тук се споделат мнения и отзиви за всичко....Това е идеята! Аз примерно проучих сервизите с техните цени и оферти за смяна на масло на автомата и раздатката....писах и тук във форума, обадих се на няколко приятели и така намерих най добрата цена за смяната...,а не търча веднага в БалканСтар.....! Вече съм доволен. Смених си маслото на автомата и раздатката с това https://maslo1.com/maslo-ask-mercedesКато за работа дадох 80 лв. Не се лъжете....не винаги там където е скъпо, обслужването е най-добро!!! Поне не и тук в БГ! Знам ги оторизираните сервизи, много служебни коли съм карал от различни марки....Единственното, с което превъзхождат малките неоторизирани сервизи е посрещането с кафето ...Нищо друго. Поздрави. Дано съм ви бил полезен. И само да поясня,че гореизказаните неща са си ЛИЧНО мое мнение ,с което не ангажирам никой!
#59
Публикувано 08 август 2019 - 10:31
330лв ми излезе за автомат, раздатка и диф при Любо от Мартен.
#60
Публикувано 08 август 2019 - 17:28
Да има много малки сервизи които правят тая работа с маслото. Ама проблема е повечето го сменят само частично. Не си писал каква е колата с кои автомат. Като човек който е имал w203 , w204 и сега w204 face разликата между частична и пълна смяна на маслото е огромна. На старата
правих само частична смяна давах по 400 лева еми сори ама в Силвърстар пълна смяна за 513 лева е все едно друга кола се качих хем върви по добре хем много по тиха стана кутията. Така че някои път е оправдана по-високата цена.
правих само частична смяна давах по 400 лева еми сори ама в Силвърстар пълна смяна за 513 лева е все едно друга кола се качих хем върви по добре хем много по тиха стана кутията. Така че някои път е оправдана по-високата цена.
Also tagged with one or more of these keywords: w204, c-class, automatic
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Разход на горивоЗапочната от kiksw204, 17 юли 2023 w204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Слаби места на W204Смятам да го купя и търся съвети Започната от hpetrov, 14 дек 2021 проблеми, слаби места и още 2 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Покупка на W204 - съвети, мненияЗапочната от gabrielsavchev, 22 юли 2021 w204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
Търся pdf файл за ремонтиЗапочната от NaskoM, 12 май 2020 W204 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
W204 APS 50 NTG4 - смяна с друга мултимедияРетроифит или смяна 5" със 7" дисплей и екстри Започната от lachezzar, 16 фев 2020 w204, aps 50, retrofit, comand и още 2 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни