Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Двигателя тресе на празни обороти.ц180 122к.с 1996г.


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#31 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 19 септември 2016 - 19:10

Колеги, закачихме колата ,няма записани грешки и смущения,но при изключване на 2 и 3 цилиндър колата се държи добре но при изкл.на 1 и 4 се опитва да гасне . Някакви предположения,ясно е че е проблема в един от двата 2 или 3цил
  • 0

#32 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2016 - 22:08

Колеги, закачихме колата ,няма записани грешки и смущения,но при изключване на 2 и 3 цилиндър колата се държи добре но при изкл.на 1 и 4 се опитва да гасне . Някакви предположения,ясно е че е проблема в един от двата 2 или 3цил

Не разбирам как се държи добре при изключване на 2 и 3 цилиндър , какво имаш предвид ?


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#33 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 20 септември 2016 - 05:22

Ами 1 и 4 работят по добре отколкото 2 и 3
  • 0

#34 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 септември 2016 - 06:14

Компресия мерихте ли или само ги изключвате?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#35 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 20 септември 2016 - 07:10

Не не съм я мерил само ги изкл.Преди да сменя кабели за свещи и бобини даваше грешка на 1 и 4 а сега няма никакви грешки но проблема остана
  • 0

#36 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 септември 2016 - 08:09

Ми премери компресия, да не се окаже гарнитура на главата мецду 2 и 3 цилиндър...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#37 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 20 септември 2016 - 09:38

Интересно е че 4 свещи са еднакви на цвят няма зацапани или неработещи поне според мен но продължавам ще измеря и компресията.Благодаря.
  • 0

#38 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 септември 2016 - 12:31

Каква е логиката на майстора ти като изключва цилиндрите?
С каква апаратура четохте за грешки?Не е Стар нали?
  • 0

#39 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 20 септември 2016 - 12:50

Ами да видим кой цилиндър как работи при изкл 1 и 4 колата не работи добре а при изкл 2 и 3 колата работи по добре отколкото на 2 и 3 а да ли е стар диаг в момента незнам
  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 септември 2016 - 12:56

Това са методи на майстори на Жигули и Москвич.
  • 0

#41 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 20 септември 2016 - 13:13

Ок мерси
  • 0

#42 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2016 - 21:28

А пробвахте ли да разнените бубините (тази от 1,4 да отиде на мястото на 2,3) и пак да откачите кабелите един по един?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#43 поморие77

поморие77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    мерцедес ц180 1996

Публикувано 21 септември 2016 - 20:59

Ами не ама те и двете са нови сега установих че динамото зарежда малко 12.8 при включени консумативи
  • 0

#44 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2016 - 21:26

Ами не ама те и двете са нови сега установих че динамото зарежда малко 12.8 при включени консумативи

Това не е зареждане ,а направо липса на такова ,и при това нещо вътре трябва да ти свети лампата за акумулатора .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#45 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2016 - 22:20

Ами да видим кой цилиндър как работи при изкл 1 и 4 колата не работи добре а при изкл 2 и 3 колата работи по добре отколкото на 2 и 3 а да ли е стар диаг в момента незнам

 

Това го правих току що на една А-класа 168 и си е част от тестовете на Стар диагнозата! Напълно разумен тест!


  • 1

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни