Двигателя тресе на празни обороти.ц180 122к.с 1996г.
Започната от поморие77, 09 сеп 2016 - 19:52:54
51 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 септември 2016 - 19:10
Колеги, закачихме колата ,няма записани грешки и смущения,но при изключване на 2 и 3 цилиндър колата се държи добре но при изкл.на 1 и 4 се опитва да гасне . Някакви предположения,ясно е че е проблема в един от двата 2 или 3цил
#32
Публикувано 19 септември 2016 - 22:08
Колеги, закачихме колата ,няма записани грешки и смущения,но при изключване на 2 и 3 цилиндър колата се държи добре но при изкл.на 1 и 4 се опитва да гасне . Някакви предположения,ясно е че е проблема в един от двата 2 или 3цил
Не разбирам как се държи добре при изключване на 2 и 3 цилиндър , какво имаш предвид ?
#33
Публикувано 20 септември 2016 - 05:22
Ами 1 и 4 работят по добре отколкото 2 и 3
#34
Публикувано 20 септември 2016 - 06:14
Компресия мерихте ли или само ги изключвате?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#35
Публикувано 20 септември 2016 - 07:10
Не не съм я мерил само ги изкл.Преди да сменя кабели за свещи и бобини даваше грешка на 1 и 4 а сега няма никакви грешки но проблема остана
#36
Публикувано 20 септември 2016 - 08:09
Ми премери компресия, да не се окаже гарнитура на главата мецду 2 и 3 цилиндър...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#37
Публикувано 20 септември 2016 - 09:38
Интересно е че 4 свещи са еднакви на цвят няма зацапани или неработещи поне според мен но продължавам ще измеря и компресията.Благодаря.
#38
Публикувано 20 септември 2016 - 12:31
Каква е логиката на майстора ти като изключва цилиндрите?
С каква апаратура четохте за грешки?Не е Стар нали?
С каква апаратура четохте за грешки?Не е Стар нали?
#39
Публикувано 20 септември 2016 - 12:50
Ами да видим кой цилиндър как работи при изкл 1 и 4 колата не работи добре а при изкл 2 и 3 колата работи по добре отколкото на 2 и 3 а да ли е стар диаг в момента незнам
#40
Публикувано 20 септември 2016 - 12:56
Това са методи на майстори на Жигули и Москвич.
#41
Публикувано 20 септември 2016 - 13:13
Ок мерси
#42
Публикувано 20 септември 2016 - 21:28
А пробвахте ли да разнените бубините (тази от 1,4 да отиде на мястото на 2,3) и пак да откачите кабелите един по един?
NO PAIN - NO GAIN!
#43
Публикувано 21 септември 2016 - 20:59
Ами не ама те и двете са нови сега установих че динамото зарежда малко 12.8 при включени консумативи
#44
Публикувано 21 септември 2016 - 21:26
Ами не ама те и двете са нови сега установих че динамото зарежда малко 12.8 при включени консумативи
Това не е зареждане ,а направо липса на такова ,и при това нещо вътре трябва да ти свети лампата за акумулатора .
#45
Публикувано 21 септември 2016 - 22:20
Ами да видим кой цилиндър как работи при изкл 1 и 4 колата не работи добре а при изкл 2 и 3 колата работи по добре отколкото на 2 и 3 а да ли е стар диаг в момента незнам
Това го правих току що на една А-класа 168 и си е част от тестовете на Стар диагнозата! Напълно разумен тест!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни