Мерси колеги направих самодиагностика с климатроника и установих т.23 е пин 59d пак за акумулатора и дават от 0 до 100% а при мен е 0 00.
Двигателя тресе на празни обороти.ц180 122к.с 1996г.
Started by поморие77, 09 Sep 2016 - 19:52:54
51 replies to this topic
#46
Posted 22 September 2016 - 07:29
#47
Posted 24 October 2016 - 13:15
И така малко развитие по темата при вадене на лулите една по една на 2 ри цилиндър няма никаква разлика в работата на двг а при другите двг си променя работата към свещите отива ток на всички цилиндри свеща на 2 ри има съвсем малка разлика в цвета от другите не е мокра не е зацапана остава утре да меря компресията но дали е клапан или повдигач заседнал май трябва да се вади главата или прегорял някакви идеи...
#48
Posted 25 October 2016 - 07:55
А що не смениш лулата на 2-ри цилиндър?
NO PAIN - NO GAIN!
#49
Posted 25 October 2016 - 12:20
Мерих компресия днес 2ри цилиндър 3 атм.показа трябва да се свали главата работата е ясна
#50
Posted 29 October 2016 - 09:31
И така изгорял клапан изпускателен на 2 ри цилиндър.......
#51
Posted 30 October 2016 - 14:21
Прави ми впечатление че когато има притрисане на празен ход винаги има проблем с мотора,от лошо масло,несменяне или лоша газова.Повечето пъти е главата за ремонт,но аз бях някога изключение и правих цялостен ремонт.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#52
Posted 30 October 2016 - 18:21
За съжаление така е Митак,това в повечето случаи е икономия на консомативи от предишния собственик но човек знае ли .....ще се прави няма начин утре е почвам
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users