Този пост е редактиран от wertion: 10 септември 2016 - 10:41
Двигателя тресе на празни обороти.ц180 122к.с 1996г.
Започната от поморие77, 09 сеп 2016 - 19:52:54
51 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 септември 2016 - 10:40
Виждам , че си от Бургас , не познавам хора там ,но със сигурност има такива и колегите от форума могат да те насочат . Иначе ако ти се ходи до Варна мога да те насоча . Просто проблеме иска виждане , чуване и измерване . Много неща могат да причиняват това тресене , но от разстояние никой неможе да каже със сигурност какво се случва с автомобила .
#17
Публикувано 10 септември 2016 - 10:48
Само последно да питам може ли да е от дросела от кабелите само тях не съм гледал защото като я запаля студена държи 1000об.и като покарам 11км горе долу и се нормализират и някой път като я запаля студена за първи път оборотите отиват до 1000 и след една две секунди падат за малко аха да угасне и пак се нормализират а колко до майстори не ми се ходи не от финанси а защото от форумите доста проблеми съм решавал с колите .Благодаря ви за вниманието
#18
Публикувано 10 септември 2016 - 12:36
Според мен може и комутатора да е заминал единия канал, закачи я на диагностика да изчистят грешки и след това пак да я прочетат ,че то след много бърникане може да има всякакви останали и от преди това. Гледай да е с софтуер за Бенц -Стар диагностика. Има логика да спира да тресе при обороти над 1100-1200 -пак не работят цилиндрите ама вече не се усещат....Карал съм на газ така и на място клати яко ,а в движение почти не се усеща.
#19
Публикувано 10 септември 2016 - 12:59
Аз така и не можах да разбера какво има предвид колегата под тресене на празен ход. Усещат се вибрации в купето когато си на празен ход или двигателя работи неравномерно, но няма вибрации в купето? Ако е първото то и моята почна наскоро да го прави, но при мен май са тампоните на двигателя
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#20
Публикувано 10 септември 2016 - 14:23
Първи и четвърти цилиндър като излязоха на диагностиката,какви мерки последваха?
Не ми отговаряш на въпросите,но тази кола ако е карана много на газ и пада компресията от нагари.
Не ми отговаряш на въпросите,но тази кола ако е карана много на газ и пада компресията от нагари.
#21
Публикувано 10 септември 2016 - 15:56
Извинявайте сега имах възможност да погледна значи на диагностика ми светеше аербега и грешката беше изчистена а за 1 и 4 цилиндър след диагностиката смених кабелите за свещи щото прехвърчаха искри и пак не се оправи след това смених и бобините защото от тази на 1 и 4 имаше искри и ги смених и двете но пак не се оправи тампоните са сменени .Колата е карана повече на газ от предишния собственик.Благодаря ви за отговорите още веднъж
#22
Публикувано 10 септември 2016 - 16:03
#23
Публикувано 10 септември 2016 - 16:44
Мерси колега mitkofitnes
#24
Публикувано 10 септември 2016 - 19:08
По време на движение колата върви добре не прекъсва не придърпва има тяга ,компресията не съм я мерил свещите ги проверих преди малко и 4те са еднакво бели не са зацапани няма неработещи.
#25
Публикувано 11 септември 2016 - 20:41
А какви са оборотите на празен ход?
#26
Публикувано 12 септември 2016 - 05:58
Ако искаш пиши ми едно ЛС ще ти дам координати да и измерим компресията ,и да я закачим на стар диагностика.Но според мен ти имаш редовните проблеми с моторната инсталация и тази на дросела.Има един колега от Поморие се занимава с рециклирането им.
#27
Публикувано 12 септември 2016 - 06:00
Около 750/800об.
#28
Публикувано 12 септември 2016 - 09:23
Ако имаш проблем със запалителната система, колата ще работи зле и на по-високи обороти. Особено при подаване на газ ще глъхне.
Затова попитах за об. на празен ход - ако са твърде ниски, може да тресе мотора, но 750-800 е нормално.
И аз си мисля, че колата все още има проблем с електронния дросел, като вероятно проблемът е в кабелите към него.
#29
Публикувано 12 септември 2016 - 10:33
Мерси колега уж го вземах от работеща кола дросела ама знам ли ще го погледна.Благодаря на всички за отговорите и напътствията.Тези дни ще я закача пак да видя какво ще покаже.
#30
Публикувано 12 септември 2016 - 12:22
А след смяна трябва ли да се адаптира дросела на този модел
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни