И по-горе писах за цветните стъкла, тъй че не става пъкъл

Публикувано 10 юли 2016 - 17:17
Публикувано 10 юли 2016 - 18:02
Има си масло разбира се. Има както подгрев, така и обдухване. Всичко са си екстри.
И по-горе писах за цветните стъкла, тъй че не става пъкъл
Ам, тук ми стана много интересно, може ли да обясниш за тези стъкла?
Тази например има ли такава екстра, стъклата ми изглеждат съвсем нормални....
Публикувано 10 юли 2016 - 18:13
Този пост е редактиран от drjivago: 10 юли 2016 - 18:20
Публикувано 10 юли 2016 - 21:22
Еха,собственика е 23 набор и се вози на CLS500.
Типичните горублянски обяснения.Иначе колата изглежда прилично.Но лично мен с тези обяснения ме загубва като потенциален клиент.
Между другото тази 500 ще ти дава 18-20 л. разход в града,а щом си с тежък крак ще те кефи много.
20л разход вече леко започва да ме изнервя Иначе и аз съм чувал, че това бил най-легендарния и чук мотор на мерца. Ама моя милост му се кара дизелак.
Иначе доколкото разбирам не всички имат цветни стъкла, така ли?
Публикувано 10 юли 2016 - 21:28
Публикувано 10 юли 2016 - 22:32
Колега, каква 3ка БМВ караш? Кое поколение и кой мотор?
Публикувано 11 юли 2016 - 22:38
Публикувано 11 юли 2016 - 23:02
Публикувано 11 юли 2016 - 23:16
Ми като човек с 5 БМВ-та (4 Е36ици + 1 Е90ка) и 3 Бенца зад гърба си, ми беше интересно да разбера с какво сравняваш.
Тук говорим за паралелни вселени, Е36 е кола от миналия век, колкото и да я харесвам.
Настрой се психически за разлики! Ще има неща, които ти харесват и такива, които те дразнят. Бъди широко-скроен и ги приемай леко. Различни коли са.
Няма да сбъркаш, така че действай смело, ако наистина имаш парите и имаш предвид конкретна машина.
Обслужване и поддръжка рядко събаря, освен ако не си купил адския гроб.
Пишеш разумно и интелигентно, едва ли си баДка, дето иска да е манЯк. Аз също от години се оглеждам по CLS-и, но имам органична непоносимост към 211 поколението. Майтапът настрана, прекалено е голяма за нуждите ми
Публикувано 12 юли 2016 - 10:26
Публикувано 12 юли 2016 - 10:41
Поправете ме ако греша, седалките и волана добър белег ли са за километри?
И още нещо - колата имала някакъ проблемен sbc модул, който се ремонтирал много скъпо и по - лошото ми казаха, че те оставял на пътя. Уж в цлс след 2006 го нямало този проблем. Каква е ситуацията там?
Иначе предполагам, че аск е другото чувствително място. При добра диагностика може ли да се хване ако има проблеми там?
1. По захабени седалки и волан ще разпознаеш единствено мърляв собственик в комбинация с мързелив продавач. Във всички други случаи няма да можеш да се ориентираш по тях за пробег.
2. Този модул е в първите бройки на W211. В CLS го няма. Моя грешка - проверих. Модулът се вгражда до 2006, година, но има и бройки от средата на 2007 с него.
3. Да, 7Г троник в годините на CLS не се ползва с добра репутация, но пак опираш до поддръжката на колата (редовна смяна на маслото). Кутията можеш евентуално да я хванеш в движение, но аз не мога да ти кажа как.
Този пост е редактиран от Praetorian: 12 юли 2016 - 12:16
Публикувано 12 юли 2016 - 12:08
Публикувано 12 юли 2016 - 20:03
Модулът се вгражда до 2006, година, но има и бройки от средата на 2007 с него.
Повечето коли за продан са от 2007, особено cdi. Няма ли начин това чудо да се махне преди да се е развалило или да се деактивира?
Публикувано 12 юли 2016 - 20:06
Публикувано 13 юли 2016 - 19:11
Да разбирам ли, че ако по някаква причина се наложи да взема кола, имала SBC и той е сменен веднъж повече няма да прави проблеми?
Днес се зачетох повече за 7G троника и говорих с хора за нея. Бяха много скептични към тази кутия. Доколкото разбрах на автомобил около 300+ километра каквито най-вероятно са почти всички на пазара в един момент кутията ще се развали, дори да е подържана. Имала сложна система за разпознаване и ремонта струвал 3 бона само за платката и от там нататък не е ясно колко. Което си е нещо, което трябва да се вземе в предвид.
Иначе четох във форума, че на някакво място във Варна оправяли нещо по кутиите за 500лв.(незнам дали кола с развалена кутия може да се довлачи до Варна, но това е друг въпрос)
Тук пък пише, че ги оправяли за 1600лв, което е доста приемлива сума: http://skorosti.net/...skorostni-kutii. Може ли да ме образовате малко за кутията, искам да разбера реално какво се случва там и какви са й проблемите?
П.С. Днеска в Бургас се запознах с някакъв човек, който кара w218. Взел я е на скоро на старо, нищо не е сменял и нямал време да се интересува какво става с колата. Но пък предната кола му е била ауди и направо ме отказа от аудитата
Този пост е редактиран от vonko1988: 13 юли 2016 - 19:16
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни