Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закупуване на W219


  • Please log in to reply
190 мнения по тази тема

#151 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2016 - 16:23

Същото важи и за сляпата вяра в държавата, че тя може да се грижи по-добре за теб, отколкото ти самият. Да не би сега като се плащат едни измислени данъци да не би да има сигурност и да няма измами с коли...


  • 0

#152 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2016 - 16:28

Принципно от някъде трябва да се почне. Иначе си циклим
  • 0

#153 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 20 октомври 2016 - 16:37

Много се изместваме от темата, но за да не се остава с грешни впечатления - имам много десни (по някои теми дори либертариански) виждания и ПРИНЦИПНО съм съгласен, че този тип данъци са абсурдни. Само че също така съм на мнение, че законите трябва да се спазват и то не избирателно.  


  • 2

#154 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 23 октомври 2016 - 08:21

Освен старозагорската кола(http://www.mobile.bg...09&slink=g4w1x4), която трябва да гледам утре, излезе още една в София.

 

http://www.mobile.bg...61&slink=g4w1x4

 

Човека звучеше много интелигентен и очевидно разбира нещата технически, изреди ми една камара неща които е сменил по колата половината вече ги забравих. Каза, че ако отидем в сервиза където я подържа може да проследим историята. Вкарал си я е от Германия, по негови думи я е взел проверена на реални километри. Извършил е много скъп ремонт по кутията. Заминал му някакъв ламел и за да се застрахова сменил всичките + нещо по платката + маслото. Всичко му излязло над 3. Претапицирал е шофьорските седалки, всички знаем тази дупчената кожа колко е издържлива. Почти съм сигурен, че като я закарам в кой да е сервиз колата наистина ще бъде в много добро състояние. Продава я защото януари трябва да заминава за чужбина.

 

НО...Тази кола е с въздушно окачване :( А бях решил от въздушното окачване да бягам далече. Като изключим това обявата ми изглежда много примамлива. От коли много не разбирам, обаче усещам хората, които се грижат за колите си. Старата я взех точно от такъв и съм много доволен.

 

А за въздушната система...Буквално на едно място чета 'всичко се оправя, няма проблеми', на друго място 'рециклират ги колкото да изкарат гаранцията'. И нямам идея на кого да вярвам :) Предвид, че тази кола е 10 годишна по пътя на логиката очаквам окачването тепърва да започне да сдава багажа. И ако могат да се рециклират нещата няма да ми е проблем. Но ако трябва да се заменят 8 потенциални компонента(и още един компресор), всеки от който струва 1000-2000лв, то ще излезе колкото половината кола.

 

Някой от вас рециклирал ли си е компоненти по въздушна система, може ли да ми кажете конкретни впечатления? От това може да ми зависи решението коя да предпочета. Оставете екстрите и комфорта на въздушното окачване, наясно съм с това. Пробвах и със и без. В случая искам да взема по-безпроблемната кола.


Този пост е редактиран от vonko1988: 23 октомври 2016 - 08:25

  • 0

#155 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 23 октомври 2016 - 09:26

Въздушното окачване е много готина екстра, но си има своята цена. Преди да купя моята кола и аз изчетох каквото намерих за него. В общи линии възглавниците се рециклират без проблем, за амортисьорите пише същото, но за тях не знам до каква степен и какво се оправя с рециклиране. Виж Вабонти и S-Matic, за да придобиеш идея за цени. Може да им звъннеш един телефон да ги разпиташ по-подробно.

 

Колегите да кажат как стои въпроса с CLS, но при E класата до фейслифта се слагат SBC спирачки, които са много добри, но само когато работят :) Ремонта им е скъп и из нета има случаи на хора, които твърдят, че хидравликата на спирачките им е изчезнала докато карат..

 

ЕДИТ: Между другото, струват ми се бая пари за pre-facelift Е класа с красив styling :)


Този пост е редактиран от bronc: 23 октомври 2016 - 09:29

  • 0

#156 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 23 октомври 2016 - 09:48

Въздушното окачване е много готина екстра, но си има своята цена. Преди да купя моята кола и аз изчетох каквото намерих за него. В общи линии възглавниците се рециклират без проблем, за амортисьорите пише същото, но за тях не знам до каква степен и какво се оправя с рециклиране. Виж Вабонти и S-Matic, за да придобиеш идея за цени. Може да им звъннеш един телефон да ги разпиташ по-подробно.

 

Колегите да кажат как стои въпроса с CLS, но при E класата до фейслифта се слагат SBC спирачки, които са много добри, но само когато работят :) Ремонта им е скъп и из нета има случаи на хора, които твърдят, че хидравликата на спирачките им е изчезнала докато карат..

 

ЕДИТ: Между другото, струват ми се бая пари за pre-facelift Е класа с красив styling :)

 

С SBC-то проучих въпроса. Проблемма система е, по-добре да я няма но съм я сметнал и преживял вече. Намерих човек на който са му го рециклирали и е доволен.

 

Сега неизвестното в уравнението ми остава въздушното оказване, иска ми се да осъществя контакт с човек, на който са му рециклирали такова. S-Matic ги гледах доста, там са по 400лв ремонтите на парчето на този модел. Аз искам да разбера обаче един такъв ремонт дали ще реши проблема трайно или колата догодина ще клекне пак.

 

Поздрави

 

П.С. ЦЛС-ите са скъпи, държат цена подобно на ЦЛ-ите. И на мен 20 бона ми изглеждат доста за 10-годишна кола, но такива им се пазарните цени, ако искам ЦЛС това е положението :)


Този пост е редактиран от vonko1988: 23 октомври 2016 - 09:50

  • 0

#157 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 23 октомври 2016 - 10:06

За SBC ти си знаеш, но имай едно на ум, когато доверяваш толкова важна система на рециклиране.  

 

Пусни един сърч в гугъл 'Вабонти', а и по форумите на Мерцедес, Ауди и т.н. и се свържи с хората, които са писали. Има и друга, макар и по-скъпа, алтернатива - Arnott. Мисля, че в САЩ им дават доживотна гаранция, но с тях губиш настройките на окачването - т.е. имаш въздушно окачване, но не можеш да променяш твърдостта или да вдигаш колата. 


Този пост е редактиран от bronc: 23 октомври 2016 - 10:06

  • 0

#158 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 октомври 2016 - 13:42

По думите на моя майстор въздушното се рециклира успешно.
На въпроса ми колко издържа след ремонта,отговори 3-4 години,като зависи как караш и къде влизаш.При положение че оригинални възглавници гърмят на по 6-7 години се случва,според мен не е зле.И пак всичко е условно и зависи дали избягваш дупки и препятствия.
На мой познат 221-та му гръмна предна възглавница на Тракия с около 160-180 км/ч защото не е успял да избегне парче от верига на тежка машина!Каза че е имало поражения по целия амортесьор.
Питам се обаче на кола без въздушно,дали ще е много по-евтин ремонта в същия случай?
  • 0

#159 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 23 октомври 2016 - 13:58

По принцип избягвам дупките и с дъртата кошница и не карам повече от 15к на година, само една година извъртях повече.

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
  • 0

#160 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 23 октомври 2016 - 17:43

Моята Е класа е на 185к км, купувана е от БС, т.е. карана е само в България, и за момента е все още с оригиналните си възглавници, амортисьори и компресор. Няма потропвания, почуквания и т.н.
  • 0

#161 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 октомври 2016 - 18:26

Моята Е класа е на 185к км, купувана е от БС, т.е. карана е само в България, и за момента е все още с оригиналните си възглавници, амортисьори и компресор. Няма потропвания, почуквания и т.н.

 

Много е важно стила на каране, поддръжката и отношението ти към колата. Щом за 185 000км. не си сменял нищо, ще изкара поне още 100 000км.


  • 0

logo-600-1002.png


#162 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 24 октомври 2016 - 07:21

Много е важно стила на каране, поддръжката и отношението ти към колата. Щом за 185 000км. не си сменял нищо, ще изкара поне още 100 000км.

Аз пък си мисля че точно е назрял момента на влижението. Ако щеш и да и четеш молитви сутрин и вечер гумата на възглавниците старее и в един момент изпуска. Отделно компресора има филтър и реле....
  • 0

#163 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 октомври 2016 - 01:18

Взех колата без въздух. На диагносниката и прегледа се представи много добре. Всячески се опитвахме с майстора да намерим нещо, но с изключение на няколко козметични неща не открихме дефекти. Имаше някаква грешка от скорошно рециклиране на ДПФ. Със собственика се разбраха от какво е, майстора каза че е ок. СБЦ-то изглеждаше да е на половината си живот някъде. Ходовата част изглеждаше доста добре, салона също беше запазен без откриваеми следи от ремонт. Като цяло не открихме признаци и за въртяни километри, каквото е въртяно е въртяно много майсторски.

Взех колата като на филм, в банката ми издъниха превода забавихме се един час и с купувача влезнахме при нотариуса 10 мин преди края на работното време :) Утре ми предстои приключението в кат и данъците. Следващите дни ще кача снимки, ама май ще е по-добре първо да й разуча интерфейса и копченцата и като намеря време да сменя като за начало маслото и ремъка пистовия(продавача ме уверяваше че е сложил най-скъпото масло преди 3-4 хил дори след като завършихме сделката, но все пак да съм сигурен че мотора няма да изпуши нещо)

Все още съм развълнуван и ми е нервно както като си купих първата кола. Тогава за всеки странен звук подскачах и исках да ходя на диагностика, а пък майсторите ме обожаваха и само ми сменяха разни неща :)

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
  • 0

#164 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 25 октомври 2016 - 05:38

Честито, колега! :) Много безаварийни километри и само да те радва :)


  • 0

#165 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 октомври 2016 - 07:21

Честито, иди на първо обслужване и преглед при дилър (примерно ИД) и помоли да ъпдейтнат двиг, скорости и т.н. Като цяло не е много по-скъпо от гаражния сервиз, но доста ги чуват и дребните проблемчета.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни