Закупуване на W219
Started by vonko1988, 08 Jul 2016 - 07:43:15
190 replies to this topic
#46
Posted 13 July 2016 - 19:39
SBC има някакъв живот. Тъй че дали пак ще създаде проблем зависи от пробега на колата и това дали ще купуваш кола за 1-2-3 години или за цял живот. Гаранции няма. Но плюсът е, че тез ремонти стават по-евтини и достъпни с времето на остаряване на модела. Важи и за 7-г троника и въздушното окачване.
Обаче ми прави впечатление, че темата си стана ала бала. Тези проблеми, които се обсъждат могат да се намерят (от различно естество) почти при всяка марка. Дори и при чисто новите. Там поне уж имаш гаранция. И дори да намериш перфектната кола, от пенсионер 1923 набор, на 5000 метра пробег, може да я праснеш в някой стълб и туй то. Както и да го смяташ, сметката е винаги крива.
Пп: иначе правилно са те отказали от Ауди
Обаче ми прави впечатление, че темата си стана ала бала. Тези проблеми, които се обсъждат могат да се намерят (от различно естество) почти при всяка марка. Дори и при чисто новите. Там поне уж имаш гаранция. И дори да намериш перфектната кола, от пенсионер 1923 набор, на 5000 метра пробег, може да я праснеш в някой стълб и туй то. Както и да го смяташ, сметката е винаги крива.
Пп: иначе правилно са те отказали от Ауди
#47
Posted 13 July 2016 - 20:05
Ам съжалявам, любопитен съм и искам да проуча нещата Повярвай в този форум изчетох всички теми за CLS-a и каквото намерих за 7г
Edited by vonko1988, 13 July 2016 - 20:06 .
#48
Posted 13 July 2016 - 20:19
Ами точно това исках да кажа. Я ще е кутията, я нещо друго за 1-2 к лв. Това все пак е луксозен клас автомобил на десет години. Подръжката няма как да я сравняваш с трета серия. Но пък има доста плюсове, така че.
По-скоро твоят проблем е не дали Цлс, а от къде да го купиш. В БГ шанса за читав такъв е доста спорен. Аз бих погледнал в Германия, макар и по-скъпо да излезе, може да ти спести доста драма.
Ето пример. Вярно цената е висока, но....
Малко км, няма SBC, новия автомат 7г троник плюс, новата навигация със слот за СД карти и т.н.
https://www.mercedes...a44ee3507e3fe64
Пп: офтопик
От България се купува нова фиеста и не за друго, но возията.....
По-скоро твоят проблем е не дали Цлс, а от къде да го купиш. В БГ шанса за читав такъв е доста спорен. Аз бих погледнал в Германия, макар и по-скъпо да излезе, може да ти спести доста драма.
Ето пример. Вярно цената е висока, но....
Малко км, няма SBC, новия автомат 7г троник плюс, новата навигация със слот за СД карти и т.н.
https://www.mercedes...a44ee3507e3fe64
Пп: офтопик
От България се купува нова фиеста и не за друго, но возията.....
Edited by drjivago, 13 July 2016 - 20:57 .
#49
Posted 13 July 2016 - 21:03
Ами точно това исках да кажа. Я ще е кутията, я нещо друго за 1-2 к лв. Това все пак е луксозен клас автомобил на десет години. Подръжката няма как да я сравняваш с трета серия. Но пък има доста плюсове, така че.
По-скоро твоят проблем е не дали Цлс, а от къде да го купиш. В БГ шанса за читав такъв е доста спорен. Аз бих погледнал в Германия, макар и по-скъпо да излезе, може да ти спести доста драма.
Ето пример. Вярно цената е висока, но....
Малко км, няма SBC, новия автомат 7г троник плюс, новата навигация със слот за СД карти и т.н.
https://www.mercedes...a44ee3507e3fe64
Пп: офтопик
От България се купува нова фиеста и не за друго, но возията.....
Добре де, поправи ме ако греша, но при положение че тук има почти на половина цена, не е ли малко too much? Ок, тази е по-читава и за 18 отгоре може да ми спести 4-5 к за ремонти, но няма гаранция че пак няма да ги дам. Нз, може да не разсъждавам правилно.
Иначе може би наистина трябва да се отпусна. Като си купувах БМВ-то пак така се страхувах какво вземам Сега се сещам, че един познат в Варна беше взел w211, като тогава изкарваше 1500лв заплата. Аз с тази заплата не бих си помислил за мерцедес, но след като се е оправил сигурно и аз ще се оправя
#50
Posted 13 July 2016 - 21:19
На пръв поглед изглежда доста да. Но тези тук на половин цена вероятно са разпрани от каране и нямат твоите изисквания към кутия, окачване и други.
Ако купиш някоя изтерзана може спокойно да ти легне 4-5 к ама по две за ремонти само първата година. Но това е само ако си плащаш като клиент. Ако имаш братовчед със сервиз и чичо с магазин за авточасти нещата са различни. Или имаш доста свободно време да ровиш, четеш,търсиш оферти и висиш по сервизи.
По-нагоре пишеш, че ако купуваш кола ще я прегледаш обстойно. Такъв преглед в БС трае половин ден и струва не малко. Колко автокъщи според теб ще се съгласят. Ако имаш късмет може и да намериш кола от частно лице. А и това по-горе беше пример, в който изтъквах нещата които те притесняват, а в последните произведени бройки от модела са поправени в голяма степен. Разбира се може да се намери нещо и по-тънко
Ако купиш някоя изтерзана може спокойно да ти легне 4-5 к ама по две за ремонти само първата година. Но това е само ако си плащаш като клиент. Ако имаш братовчед със сервиз и чичо с магазин за авточасти нещата са различни. Или имаш доста свободно време да ровиш, четеш,търсиш оферти и висиш по сервизи.
По-нагоре пишеш, че ако купуваш кола ще я прегледаш обстойно. Такъв преглед в БС трае половин ден и струва не малко. Колко автокъщи според теб ще се съгласят. Ако имаш късмет може и да намериш кола от частно лице. А и това по-горе беше пример, в който изтъквах нещата които те притесняват, а в последните произведени бройки от модела са поправени в голяма степен. Разбира се може да се намери нещо и по-тънко
#51
Posted 13 July 2016 - 21:34
на запад за хубав цлс след 2007 тази цена си е направо ниска, аз гледах едни по 24-5 евра, с гарантирани 100-150к км.
#52
Posted 14 July 2016 - 10:51
Тоест, ако взема кола от България да очаквам скъпи проблеми?
Нямам нито чичо със сервиз, нито време да се занимавам с колата много. Имам отстъпка в сервиза който посещавам, незнам колко но не е нещо фрапиращо. Сега просто съм седнал да пиша, да чета и да проуча малко нещата докато съм в отпуска.
#53
Posted 14 July 2016 - 12:04
Колега - с риск да повторя drjivago - няма правило, че кола от България ще ти донесе само главоболия, но помисли над следното:
- Конфигурирай си колата, която ти харесва и я погледни в сайтове в Германия, Италия, Щвейцария на какви пари и кимометри излиза средно. (Имай предвид, че собственик, който си гледа колата я пуска във високия край на ценовата скала.)
- Към тези пари добави поне 2000 лева за транспорт до България, документи и печалба на вносителя.
- Сега помисли при какви условия същата кола (километри, състояние и екстри), която си видял в чуждия сайт, ще бъде на половин цена в България.
Не казвам, че не може да имаш късмет и да ти изпадне много добра сделка в България от автокъща, но като цяло тръгваш да играеш срещу хора, които си изкарват хляба с продажба на автомобили.
В България кола бих купил само от частно лице след обстойна проверка. (Проверката в БС е към 3 часа и е 136 лева, но преди 2 месеца БС във Варна много се изложиха при проверката на един автомобил, та и само на тяхното мнение не може да се разчита.)
А дизел - само нов
Edited by Praetorian, 14 July 2016 - 12:10 .
#54
Posted 14 July 2016 - 12:29
#55
Posted 14 July 2016 - 12:39
Като ти чета мненията, още не си готов за такава кола, макар и вече на 10г.
Основните ти въпроси за поддръжката на подобен автомобил, произлизат от факта че финансово си нестабилен за такава покупка.
Човек със стабилни доходи, няма да издребнява за скъп данък, висок разход на гориво, скъпи части и тн...
... просто кефа цена няма, пък като имаш пари си спокоен, че може да понесеш ремонт 1000-2000 лева.
Според мен, насочи се в по-ниския клас автомобили.
#56
Posted 14 July 2016 - 12:59
Не бих казал, че съм съгласен с колегата @grosmaster ,защото и царят ходи до кенефа... Всеки един, който си купува кола 2ра, 3та и нагоре ръка си прави сметката до стотинка. Просто защото, ако е толкова добре финансово стабилен, че да не го интересуват тези разходи, то той би могъл да си купи чисто нов от салона с найлоните... Независимо от доходите всеки купуващ кола, която не е чисто нова, тръгва от разходите, които тази кола носи със себе си и така да си предвиди дали найстина ще му е по джоба. А това кой с колко пари се чувства спокоен, първо е супер относително, второ е малко ирелевантно.
По темата, аз също се оглеждам за CLS, но от обходените до сега екземпляри в България, всичко е пълен леш. Така, че както казват по-горе колегите, ако ще я търсиш в България, търси я от частно лице. Там вероятността колата да е по-читава е по-голяма. Но от това което аз видях с очите си по автоборсите, за малко да ме откажат от един от любимите ми модели... С разликата, че аз търся бензин и по възможност с големия мотор, че този дизелов двигател си е леко капризен, а като знам повечето хора в България как поддържат колите или тия новия внос от Италия,които не са им сменяли никога маслото са си направо за основен ремонт.
На другата по-нова кола съм със 7G tronic-а, и да тези цени от 3 бона за нова платка с блок са си истина. Въпроса е дали найстина искаш да дадеш 3000 лв за една платка в Балканстар в София (защото продават всичко заедно + онлайн привързването към двигател) или да си купиш платката от БС в Пловдив и да отидеш до София за да ти я привържат те (само там го правят) за около 1600лв си е друго. И 3тия вариант, който аз направих е да си закараш колата да й диагностицират правилно СК (ако има проблем в нея), да се поразровиш доста в чуждите форуми на бенц и да прочетеш, че е срещан проблем. А след това за капак да откриеш, че вместо да се ходи при Stealership-a, има фирма която ремонтира въпросния проблем за много малко пари (500-600лв) с гаранция, която на всичкото отгоре е във Варна. Моят проблем беше точно в платката, изгорял някакъв датчик за скоростта или по-скоро му се е прекъснал лентовия кабел и колата забиваше постоянно на 3та скорост, независимо дали карам със 140 по магистрала или потеглям на 3та на светофар... Времето за свалянето на СК в София, почистването и разглобяването на блока на СК, изпращането й до Варна, ремонт и сглобяване ми отне 5 дни...
#57
Posted 14 July 2016 - 13:00
Не бих се учудил да е на толкова.
Nicht fahrtauglich = НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ. Може и да е грешка, понеже като гледам немския на продавача (италианец) сигурно е цъкал напосоки.
Ако в немско (например) ти продадат кола с въртян километраж можеш да развалиш сделката, да си вземеш 100% парите и после да ги дадеш на полицията.
#58
Posted 14 July 2016 - 13:16
Не бих казал, че съм съгласен с колегата @grosmaster ,защото и царят ходи до кенефа... Всеки един, който си купува кола 2ра, 3та и нагоре ръка си прави сметката до стотинка. Просто защото, ако е толкова добре финансово стабилен, че да не го интересуват тези разходи, то той би могъл да си купи чисто нов от салона с найлоните... Независимо от доходите всеки купуващ кола, която не е чисто нова, тръгва от разходите, които тази кола носи със себе си и така да си предвиди дали найстина ще му е по джоба. А това кой с колко пари се чувства спокоен, първо е супер относително, второ е малко ирелевантно.
По темата, аз също се оглеждам за CLS, но от обходените до сега екземпляри в България, всичко е пълен леш. Така, че както казват по-горе колегите, ако ще я търсиш в България, търси я от частно лице. Там вероятността колата да е по-читава е по-голяма. Но от това което аз видях с очите си по автоборсите, за малко да ме откажат от един от любимите ми модели... С разликата, че аз търся бензин и по възможност с големия мотор, че този дизелов двигател си е леко капризен, а като знам повечето хора в България как поддържат колите или тия новия внос от Италия,които не са им сменяли никога маслото са си направо за основен ремонт.
На другата по-нова кола съм със 7G tronic-а, и да тези цени от 3 бона за нова платка с блок са си истина. Въпроса е дали найстина искаш да дадеш 3000 лв за една платка в Балканстар в София (защото продават всичко заедно + онлайн привързването към двигател) или да си купиш платката от БС в Пловдив и да отидеш до София за да ти я привържат те (само там го правят) за около 1600лв си е друго. И 3тия вариант, който аз направих е да си закараш колата да й диагностицират правилно СК (ако има проблем в нея), да се поразровиш доста в чуждите форуми на бенц и да прочетеш, че е срещан проблем. А след това за капак да откриеш, че вместо да се ходи при Stealership-a, има фирма която ремонтира въпросния проблем за много малко пари (500-600лв) с гаранция, която на всичкото отгоре е във Варна. Моят проблем беше точно в платката, изгорял някакъв датчик за скоростта или по-скоро му се е прекъснал лентовия кабел и колата забиваше постоянно на 3та скорост, независимо дали карам със 140 по магистрала или потеглям на 3та на светофар... Времето за свалянето на СК в София, почистването и разглобяването на блока на СК, изпращането й до Варна, ремонт и сглобяване ми отне 5 дни...
Благодаря за разбирането колега. Ако бях милионер щях да съм дръпнал най-новото АМГ от салона със 6.3, желаните от мен цветове и въобще да не пускам тази тема. А честно казано дори и тогава бих се поинтересувал кое колко струва. Досега не съм си купувал и колело без да си правя сметката. А при колата искам да съм сигурен, че няма да ме кара да се чувствам финансово притиснат.
Единствения начин да преценя дали една кола е за мен е да знам кое колко. Дали ще бъде CLS само времето ще покаже. Другото, което ми е на кантара е Б8. Наистина за друга кола нямам мотивация в момента да дам и стотинка. Пробвах най-различни премиуми в бюджета ми БМВ-та тройки и петици, ауди А6 дори и лексъс ис. Намерих и кой да ме повози на ЦЛС, но беше 500 и наистина вървеше много.
От всичко само за Б8 или ЦЛС ми се дават пари.
Просто трябва да ме кефи. Както не бих взел и Б8 на ръчни скорости, въпреки че отлично знам колко проблеми ще ми спести. Просто не виждам смисъл, като ми се кара автомат.
Edited by vonko1988, 14 July 2016 - 13:17 .
#59
Posted 14 July 2016 - 18:00
смятай го така. колата може да ти струва от 0 до 2000лв на месец. говоря за цлс или аудито. ако удариш джакпота - 0лв, ако ли не...
#60
Posted 14 July 2016 - 20:47
Честно казано 1.6 не бих си взел никога, просто не си падам по такива коли. По-скоро бих купил 20 годишен мерцедес или БМВ. За съжаление не си търся разумна кола, за мен шофирането трябва да носи капка удоволствие. Ако исках разумна кола щях да взема Тойота авенсис и разхода е добър и е здрава като танк.
Концепцията ли смени или разходите те стреснаха?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users