Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закупуване на W219


  • Please log in to reply
190 мнения по тази тема

#16 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 юли 2016 - 16:33



Незнам дали вметнах, че карам 90 процента градско софийско. Може би около 10-15 к километра годишно.


На теб ти трябва скутер с парно пич. С тия километри в София 320цди ще те вбесява с високия си разход на гориво. Тоя мотор е правен за дълги преходи, силата му е на магистралата, за града търсиш нещо 1.6 турбо дизел с малко купе и пееш, хем върви, хем разумни харчи.
Аз съм с 220цди и под 11/100 градско пичти не падам.
  • 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#17 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2016 - 22:28

Град и дизел не вървят ръка за ръка.
Погледнете км дизелите и пак помислете къде им е силата

+1 за Радулов

А сега за разхода:
Най-готината тема в, която всеки хвали своето. И все пак това е най-малкия проблем при коли от този клас.
Към авторът на темата, ако можеш да си позволиш Цлс това е кола мечта. Ако искаш само цифри, взимаш фиеста. Стегнато вози ( целия форум може да го потвърди) и като цяло е екстра. :)

Човек много често разбира за някои неща след като ги загуби. Елементарен пример. Стъкло. Колко да е важно. Обаче всички мерцове са с цветни стъкла. Хм.,,,

Този пост е редактиран от drjivago: 09 юли 2016 - 22:41

  • 0

#18 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 09 юли 2016 - 22:58

Оф топик :)))) Колега зимай фиеста и за дълго и за градско едва ли има мерц да вози по стегнато и по удобно от фиестата.... Сега по темата! Според мен ако взимаш цлс не трябва да се притесняваш от разхода, дали ще е градско или извън няма значение. Но наистина силата на този двигател е на дълго. Като цяло според мен ако имаш възможноста да я храниш в града и наистина то харесва толкова я взимай. Важното е да се чустваш перфектно в автомобила които ще избереш!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2016 - 06:35

Когато вървиш към входа на жилището си, не се ли обръщаш да погледнеш колата която си си взел, то не си взел правилната кола ;]

 

ЦЛС е мечта за голяма част от хората, включително и за мен.

 

Успех !


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#20 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 юли 2016 - 08:33

На теб ти трябва скутер с парно пич. С тия километри в София 320цди ще те вбесява с високия си разход на гориво. Тоя мотор е правен за дълги преходи, силата му е на магистралата, за града търсиш нещо 1.6 турбо дизел с малко купе и пееш, хем върви, хем разумни харчи.
Аз съм с 220цди и под 11/100 градско пичти не падам.

Честно казано 1.6 не бих си взел никога, просто не си падам по такива коли. По-скоро бих купил 20 годишен мерцедес или БМВ. За съжаление не си търся разумна кола, за мен шофирането трябва да носи капка удоволствие. Ако исках разумна кола щях да взема Тойота авенсис и разхода е добър и е здрава като танк. 

 

Решил съм да избера между ЦЛС-а и ауди Б8. Тази, която ще ми предложи по-добро съотношение на удоволствие/цена или по-скоро удоволствие/проблеми. Знам, че са различен клас, но просто тези двете ми харесаха най-много. Замислях се и за е60, но поради ред причини се отказах. А6 C6 не съм обмислял въобще.

 

Колко всъщност гори в града CLS 320cdi, ако колата е наред? В един друг форум прочетох лятото 11-12, зимата 12-13 при набримчено парно. При БМВ-то например разхода много варира от стила на каране. С 4-5 литра, сигурно може и повече. Моя стил не е от най-културните, обичам да си давам газ и да тормозя спирачките.


  • 0

#21 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 10 юли 2016 - 08:49

С тоя разход като се почне нямам думи....
Ще ти гори точно колкото C 180/200 Kompressor....а ще върви и доставя удоволствие колкото шест литров мотор.
Едва ли някой друг ще ти сипва нафтата така че ако ти харесва колата разхода е последното нещо което трябва да се гледа в CLS-а.
  • 0

#22 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 юли 2016 - 09:13

С тоя разход като се почне нямам думи....
Ще ти гори точно колкото C 180/200 Kompressor....а ще върви и доставя удоволствие колкото шест литров мотор.
Едва ли някой друг ще ти сипва нафтата така че ако ти харесва колата разхода е последното нещо което трябва да се гледа в CLS-а.

Ма много си готин. И 100 литра са малко на чужд гръб...
Чакай от дърто ЦДИ да върви като 6 литров бензин, но със сигърност ще пуши като панаирска скара и ще гълта като гладен циганин. Да не говорим че читав цлс няма как да се намери вече. Тия дето се продават вървят с кученце, да не ти е скучно докато ходиш пеша, а колата е в сервиза.
Преди покупката всички са смели, а след покупката първата тема във форума винаги е за разхода и за читав майстор.
Парите са си ваши, харчете ги както намерите за добре и се подгответе да харчите повече.

Този пост е редактиран от mradulov: 10 юли 2016 - 09:15

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#23 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2016 - 09:17

Аз съм карал Е-класа 350cdi, който е следващото поколение на този мотор и е по-икономичен и по-пъргав. Но не вярвам разликите да са големи. Колата ще е пъргава и отривиста на подаване на газ, за мен тази която карах ускоряваше като самолет, да и беше 4 матик. За разхода градско икономично шофиране с/без периферни включени системи ще е в диапазона 11-13, с тежък крак ще отиде на 13-15/100. Извънградско нормално шофиране ще е около 9-10 и колкото по-бързо става, повече ще харчи. Може да се пада и под 7, но това означава 90-100 км/ч и леко ускорение. Като цяло мерцедесите не са икономични коли от към разход на гориво, всеки модел с идентичен конкурент ще харчи с едни 10-20% повече.

За поддръжка мога да споделя как е при Е-класата, но би трябвало цифрите да са близки, все пак CLS е базиран на тази платформа.

Смяна масло двигател с филтрите и труд - около 250 лв

Смяна масло скорости (декстрон 3) с филтър и гарнитура - около 300 лв

Смяна ремък с ролки и обтегач - 250 лв

Водна помпа около 150-170

Термостат 30-50

Спирачни дискове (предни) - около 250 лв комплекта

Накладки - около 100 лв комплекта

Шарнири (за Е-класа W210) - 39 лв бройката

Накрайници външен (4 матик) 80 лв бр

Накрайници вътр. (4 матик) 110 лв бр

 

Всички посочени цени на части са с макс отстъпки и само реномирани, предимно немски марки. Аз не правя компромиси в това отношение. Тоест нищо драматично от към цени, за качеството, което получаваш.

 

Не мога да сравявам с ауди, само съм се возил и слушал, но за мен колита на VAG групата са много проблематични, с дребни но скъпи проблеми. Имам впечатления за едно А6 3TDI, на всеки два месеца влизаше в бокса, я за дебитомер - 900 лв, я за нещо друго и все цифрите клоняха към 900 - 1000 лв за ремонт. Но в този форум едва ли ще намериш поддръжници на ауди. Според мен, CLS e много добър избор, красива и солидна кола, естествено, трябва да е гледана. Смятам, че за посочения бюджет ще намериш нещо добро, този клас автомобили не се купува за юркане и поддръжката обикновенно е издържана. Успех!


  • 2

#24 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 10 юли 2016 - 09:38

Ма много си готин. И 100 литра са малко на чужд гръб...
Чакай от дърто ЦДИ да върви като 6 литров бензин, но със сигърност ще пуши като панаирска скара и ще гълта като гладен циганин. Да не говорим че читав цлс няма как да се намери вече. Тия дето се продават вървят с кученце, да не ти е скучно докато ходиш пеша, а колата е в сервиза.
Преди покупката всички са смели, а след покупката първата тема във форума винаги е за разхода и за читав майстор.
Парите са си ваши, харчете ги както намерите за добре и се подгответе да харчите повече.

Точно! Парите са си ваши....е това трябва се научи българина! А не да се мисли щом аз не мога и вуте не става! Нали карам дърт CDI 320(също) та знам...и да има едно чудо (DPF) което рязко намаля пушека! Ся като му сложиш чипС и 1000 софтуерни тунинг-master разбирачи го пипнат ще пуши да. Иска се внимателно да се избира колата но какво общо има с това дали можеш да си я позволиш? Ако вземеш уморен навес ще ти е последен дерт тоя разход...
А в момента в UK се движат две наши E350 W212 на по 20-30 000 мили с тяхната нафта и не виждам чудеса спрямо дъртият 320..... една идея по-икономични са да но нищо фрапиращо. Дано има успех колегата и намери читав автомобил който да му носи радост за да си плаща с кеф поддръжката това му пожелавам!

Този пост е редактиран от Azazel: 10 юли 2016 - 09:41

  • 0

#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2016 - 10:08

Офтопик е, но е малко храна за размисъл:

http://www.vox.com/2...ution-countries

 

Ако ви мързи да четете цялата статия и да погледнете всеки източник, търсете за "diesel".


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#26 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 10 юли 2016 - 10:23

Ужас....но когато фактите (статистиката) говорят няма спор.
  • 0

#27 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 юли 2016 - 10:32

Смяна масло двигател с филтрите и труд - около 250 лв

Смяна масло скорости (декстрон 3) с филтър и гарнитура - около 300 лв

Смяна ремък с ролки и обтегач - 250 лв

Водна помпа около 150-170

Термостат 30-50

Спирачни дискове (предни) - около 250 лв комплекта

Накладки - около 100 лв комплекта

Шарнири (за Е-класа W210) - 39 лв бройката

Накрайници външен (4 матик) 80 лв бр

Накрайници вътр. (4 матик) 110 лв бр

 

Всички посочени цени на части са с макс отстъпки и само реномирани, предимно немски марки. Аз не правя компромиси в това отношение. Тоест нищо драматично от към цени, за качеството, което получаваш.

 

Ако са ми такива разходите ще мога да събирам и за къща. Сега за тройката плащам почти същите цени - само маслото ми е по-евтино, 160лв. Предните ми дискове със смяната и накладките излязоха около 350, задните 240. На БМВ-то слагам само Bosch, TRW и Lemforder, предполагам говориш за марки от техния клас.


  • 0

#28 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 10 юли 2016 - 15:22

... Смяна масло скорости (декстрон 3) с филтър и гарнитура - ...

 

Не че нещо, но да не се обърка някой читател. 

 

Мерцедес Не използват и Не препоръчват масла Dextron за 

автоматични скоростни кутии 722.5, 6, 7, 8, 9. 

Dextron, която и генерация да е, НЕ.


  • 0

#29 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 10 юли 2016 - 16:08

Напълно подкрепям...има хора много страдали от това! :)

"Mercedes-Benz, or Saturn. Instead, the product data sheet lists primarily applications that use either Dexron III or Mercon V. Most BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen and Audi vehicles don’t use Dexron/Mercon type fluids. Believing the advertising could be a very expensive mistake."
  • 0

#30 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 юли 2016 - 16:48

Предполагам, си има масло за скоростната кутия което е препоръчително да се ползва? На Б8-цата между другото обслужването на кутията е 5 стотака. Трудно ми е да повярвам, че при тоя дзвер ще минеш с 3 ако е като хората, може да греша.

 

 Сега един не толкова важен въпрос. Подгряването на седалките стандартна екстра ли е за модела, има ли и такива с някакъв вид охлаждане?

 

Всеки ден лятото като седна в моята си повтарям "никога повече черна кола с черна кожа", ама и мерцовете повечето ги гледам в точно тази комбинация. Лятото става не парник, ами пъкъл...


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни