Говоря пълни глупости. Сега видях че първата е 4х4 и няма как да е с 7G-tronic.
S500 w220 4matic
Started by trifonl, 20 Jun 2016 - 09:53:44
343 replies to this topic
#61
Posted 23 June 2016 - 15:47
#62
Posted 23 June 2016 - 16:08
Аз знам че е еднакъв двигателя. Просто ми беше чудно дали е възможно разликата във вървежа да е от фейслифта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#63
Posted 23 June 2016 - 17:00
Не,просто втората има скъп нерентабилен ремонт.Аз знам че е еднакъв двигателя. Просто ми беше чудно дали е възможно разликата във вървежа да е от фейслифта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Стар или нов двигател,2000 или 5000 кубика трябва да потегля без колебание и да реагира моментално при подаване на газ.
#64
Posted 23 June 2016 - 19:42
Първата ми харесва, но бих я проверил с лептоскоп, за да съм сигурен, че таванът не се е срещал с асфалта.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#65
Posted 23 June 2016 - 19:59
Колега не разбирам много. Имаш нещо в предвит знаеш нещо за колата или просто видя нещо на снимките? Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#66
Posted 23 June 2016 - 22:02
За даденото авто не знам нищо, просто го гледах преди време и ми направи впечатление колко е запазена боята (за черна).
Казах си, че е пребоядисвана и сега прочитайки твоят пост разбирам, че съм бил прав.
Ако е нямала удари и е било само козметичен ремонт, не бих се притеснил, масово се среща в салоните на официалните дилъри в Германия (употребявани автомобили).
Бих опитал да се договоря за евентуална отстъпка, тъй като обслужването ще глътне над 1000лв.
Да неговорим когато дойде време за смяна на катализатори или подобен елемент как цифрата се множи като див полски заек.
Там е работата, че рядко собствениците обслужват машините си по-книга, на даден пробег замяна на определена част и най-често 2ят или 3ят+ собственик
има това "удоволствие".
Преди да купиш която и да е, провери си я при механик.
Успех в търсенето!
Казах си, че е пребоядисвана и сега прочитайки твоят пост разбирам, че съм бил прав.
Ако е нямала удари и е било само козметичен ремонт, не бих се притеснил, масово се среща в салоните на официалните дилъри в Германия (употребявани автомобили).
Бих опитал да се договоря за евентуална отстъпка, тъй като обслужването ще глътне над 1000лв.
Да неговорим когато дойде време за смяна на катализатори или подобен елемент как цифрата се множи като див полски заек.
Там е работата, че рядко собствениците обслужват машините си по-книга, на даден пробег замяна на определена част и най-често 2ят или 3ят+ собственик
има това "удоволствие".
Преди да купиш която и да е, провери си я при механик.
Успех в търсенето!
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#67
Posted 23 June 2016 - 22:15
Благодаря! Определено ще я прегледа механик преди покупката. Имам съмнения че майстора който ми поддържа колата в Пловдив ще се справи добре с този модел кола. Ако имате идеи някой от София или Пловдив съответно срещу съответното заплащане за услугата да ми помогне ако се стигне до някоя специфична кола която искам да купя. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#68
Posted 23 June 2016 - 22:32
Извинявам се че питам по - подробно и съм може би малко нахален, но за пръв път ще си купувам кола и малко ми е мъгливо. Ориентирам се в огледите единствено от темите които съм чел тука във форума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#69
Posted 23 June 2016 - 22:33
Закарай я в Балканстар при вас. Преди години купих ЦЛК от с.Труд и беше страхотна. В Балканстар си свършиха работата отлично и общо взето убиха всички механизми за сваляне на цената, просто казаха, че колата си е идеална.
Няма как да намериш не-удряна кола. Дори и по застраховка да е пребоядисвана за дреболии, пак си го има.
Ти искаш просто да е хубава и да ти е кеф, да си я покараш няколко години...
Ако всичко й работи, няма упорити грешки и те кефи, какво да му е
Извинявай, сега видях че е в София колата. Ивайджет или Балканстар, аз това бих направил.
... или разбира се колега, който познава модела и има желание да удари едно рамо
#70
Posted 23 June 2016 - 22:50
Колата няма номера, но ми се иска да я тествам по цариградско за да я настъпя няколко пъти. Търговеца каза че начина е да рискувам или да си платя транзитни номера. Къде е Софийския балканстар? Сещам се само за Ивайджет.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by trifonl, 23 June 2016 - 22:51 .
#71
Posted 23 June 2016 - 23:45
вземи транзитни номера - 30лв са и го ще ти трябва, има за по месец
без номера глобата е без книжка няколко месеца...
без номера глобата е без книжка няколко месеца...
#72
Posted 24 June 2016 - 08:23
Прават се на интересни по автокъщите имат от тези фирмените годишните транзитки ,ама им е по лесно да не пробваш много много, щото мое разбереш некои и друг дефект или да я закараш на някой разбирач и да ги бориш или в цена или да ги запсуваш.
#73
Posted 24 June 2016 - 09:31
Прават се на интересни по автокъщите имат от тези фирмените годишните транзитки ,ама им е по лесно да не пробваш много много, щото мое разбереш некои и друг дефект или да я закараш на някой разбирач и да ги бориш или в цена или да ги запсуваш.
В момента малко трудно ги дават, отделно и са скъпи и не всички имат.
#74
Posted 24 June 2016 - 11:30
Защо не видиш и тази
http://www.mobile.bg...56&slink=edgiqw
Изглежда запазена и може километрите да не са върнати чак толкова много.
#75
Posted 24 June 2016 - 11:53
Някой знае ли точно колко е по-скъпо окачването на 4матик-а?
В смисъл,ако преден носач е 1500лв.на 4матик,на задното колко е и при задното пак ли се сменя целия или може само шарнир?
В смисъл,ако преден носач е 1500лв.на 4матик,на задното колко е и при задното пак ли се сменя целия или може само шарнир?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users