Сменя се на всеки 80-100 хил препоръчителноДойде време да се погрижа и за тази част
При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Posted 18 October 2017 - 21:26
Сменя се на всеки 80-100 хил препоръчителноДойде време да се погрижа и за тази част
При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?
Posted 16 December 2017 - 16:13
Posted 28 January 2018 - 15:11
Добре де, смених масления сепаратор, но пак има омасляване преди турбината и по-точно около уплътнението на Y-въздуховода (някъде го срещнах като лястовица). Уплътнението преди турбото го сменях като взех колата. Нормално ли е това?
Edited by bronc, 28 January 2018 - 15:15 .
Posted 28 January 2018 - 19:13
Posted 28 January 2018 - 21:38
Ами не е нормално според мен. След като смени картерната вентилация изчисти ли хубаво всички тръби с обезмаслител. При правилно работеща система газовете от картерната вентилация би трябвало да влезнат за повторно изгаряне в цилиндрите а не да избива отнякъде и да омаслява.
Posted 28 January 2018 - 23:40
Posted 28 January 2018 - 23:43
Posted 29 January 2018 - 08:51
Posted 29 January 2018 - 14:02
Аз също ще потвърдя че си омаслява леко, не е болка за умиране или драма, при мен по съвет на приятел малко преправих лястовицата, от тогава насам не омазва мотора и е доста по-чисто. Мислех адски много за Oil catch can, но се отказах да го правя, според мен в дългосрочен план може да има повече негативи от позитиви.
Относно масления охладител, много го хиперболизирахте, един ден работа е цялата смяна, частите са 200 лева оригинални за всички гарнитури, нови болтове и гумички, като го направиш веднъж повече няма да ти се наложи. Нормално е някоя част да се ревизира, все пак този мотор се слага от 2005 година и може би още се ползва за някои модели. Освен това се сменят две гумички... при ВАГ като излезе нов мотор първите няколко кода на мотора си опитно зайче и само има някакви драми, хората пищят от какво ли не, тук се оплакваш че на мотор на 200к му е протекла гарнитурата на маслен охладител.
Posted 29 January 2018 - 14:04
Мен не ме притеснява, че цапа, а че отива масло към турбото, а това не знам колко е полезно. Тези турбини май нямат нужда от допълнително смазване. Както и да е де, щом при всички е така, няма повод за притеснение
Edited by bronc, 29 January 2018 - 14:04 .
Posted 29 January 2018 - 15:29
Posted 29 January 2018 - 16:05
Да, четох, че става и от замърсени въздушни филтри. Моите не ги смених при тази смяна на маслото, но бяха на 10 хил км и то основно извънградско. Маслото е около средата на загрял двигател, така че явно просто е от нормалното омасляване.
Posted 08 July 2018 - 07:32
колеги имам 280 cdi V6 ,190 к.с. 2006 година.
как да намеря кои номер е моя филтьр
WDB2110201A956097
Posted 08 July 2018 - 08:28
колеги имам 280 cdi V6 ,190 к.с. 2006 година.
как да намеря кои номер е моя филтьр
WDB2110201A956097
E 280 CDI - схема за ОМ 642.920.pdf 156.07K
65 downloads
E 280 CDI - порт номера за ОМ 642.920.pdf 112.26K
43 downloads
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Posted 10 September 2018 - 06:52
Някьде четох че ако се порьча за Краислер излиза много по евтино и били еднакви.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users